Woestijnmol schreef:Ja, daar dacht ik ook aan.ja man, cirkeltjes naar boven en naar beneden, lijkt mij wel een waste of energy
Waarom begon Hans geen cirkeltjes te rijden achteraan of zoiets om Sam de mogelijkheid te geven in het spel te blijven ?
Woestijnmol schreef:Ja, daar dacht ik ook aan.ja man, cirkeltjes naar boven en naar beneden, lijkt mij wel een waste of energy
Waarom begon Hans geen cirkeltjes te rijden achteraan of zoiets om Sam de mogelijkheid te geven in het spel te blijven ?
masterveecee schreef:ja man, cirkeltjes naar boven en naar beneden, lijkt mij wel een waste of energyNaar links en recht, kan het rustig aan doen om zo uit te rusten....
joeri.hertogs schreef:Gilles zei letterlijk dat men mag wisselen. Dus inderdaad van fiets wisselen had mogelijk geweest.Gilles zei inderdaad letterlijk over de rode lantaarn: "Die mogen jullie doorgeven aan elkaar, maar de rode lantaarn moet altijd achteraan rijden"
Nlls schreef:Is er ook niet meedere keren gezegd dat de lantaarn alleen in beweging moest blijven?Dit is wel een interessante denkpiste en een (naar mijn mening) manier om iemand anders die sneller kan fietsen (op het einde om de 10 km/u te halen) te laten overnemen. Maar ook dan wordt er dus wel altijd iemand uitgeschakeld.
Dus deze mocht ook even in de andere richting wandelen zodat Sam evt toch in het spel zou blijven?
Of heb ik ergens iets gemist
ex-molinator schreef:Dit is wel een interessante denkpiste en een (naar mijn mening) manier om iemand anders die sneller kan fietsen (op het einde om de 10 km/u te halen) te laten overnemen. Maar ook dan wordt er dus wel altijd iemand uitgeschakeld.Inderdaad, en Hans heeft dat schitterend gedaan he
ex-molinator schreef:Ja, want rijden, trager rijden, afstappen en wandelen ... die wisselingen zijn ook belastend.trager rijden is ook riskant om helemaal stil te vallen (ook letterlijk)
TRZNTRX schreef:Ik snap alleen niet waarom Sam het gewoon opgaf. OK, ik weet ook niet hoe je een ketting op een fiets legt, maar als je ziet dat het niet lukt, probeer dan te lopen met de fiets en vanaf dat het plat is of naar beneden gaat, kon hij zich laten bollen.De ketting was volgens mij nog niet op de juiste lengte ingesteld of zelfs nog open.
Ik zeg niet dat het zou lukken, maar het was toch het proberen waard vind ik.
Nlls schreef:...Goeie bedenking.
De proef kon alleen maar slagen als Hans zijn gemiddelde haalde, waarom niet sowieso allemaal samen naar de meet rijden en Hans er op die manier doorsleuren?
Nlls schreef:De proef kon alleen maar slagen als Hans zijn gemiddelde haalde, waarom niet sowieso allemaal samen naar de meet rijden en Hans er op die manier doorsleuren?Scherp opgemerkt!
Want als je ze aan de finish ziet staan als Hans aankomt, lijken ze mij toch al wat gerecupereerd, dus volgens mij hadden ze tijd genoeg...