Social schreef:text effectNee dat is het standaard effect dat De Mol gebruikt. :p
tgaat over dit:
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Social schreef:text effectNee dat is het standaard effect dat De Mol gebruikt. :p
rolhad schreef:Moet wel een hint zijn, want dat beeld in die scene is zo hard bewerkt.
The hunter schreef:Wat ik zie?Davey heeft trouwens ook een tatoeage van een vis op zijn arm staan, heb ik maandag gemerkt!
Een rode sterrenhemel en een vorm van een vis => Davey Van Rode die als sterrenbeeld vissen heeft.
Toen ik gisteren het beeld zelf had stilgezet vond ik de vorm van de vis nog duidelijker. Ik wist ook niet meer welke kandidaat als sterrenbeeld vissen had, dus ik zat nog niet in mijn tunnel. Nu dus wel![]()
Davey was al verdachte nummer 1 voor mij, omdat hij in mijn ogen de enige is die het spel als een subtiele mol speelt. Het valt me trouwens op dat de kleur rood prominent aanwezig is in de mol: de rode knop, de rode lantaarn,...
ElvesAtWork schreef:Ik weet niet of dat van die vorm van die vis helemaal de bedoeling was.Ik denk ook dat dit geen vis is... —> eerder het symbool voor Taurus (stier)
Mūses . . schreef:Ik denk ook dat dit geen vis is... —> eerder het symbool voor Taurus (stier)ik dacht het ook eerst, maar na efkes te zoeken op google, heb ik de gedacht toch naast mij neergelegd