Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

masterveecee02 mar 2017, 19:31

3547  Sven
Ja, Gilles doet dat goed! Ik hoop dat hij dit ook eens leest op ons forum, het mag gezegd worden.
Ik herinner mij nog filmkes van vorig seizoen waar je nog meer interactie zag met de kandidaten, maar dan losser zelf omdat het geen uitzending-opnames waren. altijd leuk om zo dicht bij de kandidaten te staan

Mollenjager-DT02 mar 2017, 20:25

767  Yens
In verschillende interviews van dit jaar (van nog net voordat het nieuwe seizoen van dit jaar begon) zegt hij ook dat hij de kandidaten na zijn thuiskomst ook echt wel miste en dat zegt voor mij ook al veel meer dan genoeg. Hij staat naast de opdrachten (en dat kon je naar mijn mening in de extra filmpjes van vorig jaar ook wel heel duidelijk zien) heel dicht bij de kandidaten en hij heeft ook een goede band met hen, denk ik, en ik denk dat dat het nog veel leuker maakt om 'De Mol' te (mogen) maken of presenteren.

Davy02 mar 2017, 23:35

Site Admin  1167  Uma
Volledig eens met dit topic.

Het moet niet simpel geweest zijn om in de voetsporen te treden van Michiel Devlieger,
al zeker niet omdat de 'oude' reeksen na zoveel jaren een bijna mythische status hadden gekregen bij vele fans.

Gilles is inderdaad de perfecte presentator voor De Mol 2.0 🙂

Gillesisdemol03 mar 2017, 03:07

373
Dit is misschien wel de grootste reden waarom ik van de extra video's op de website hou: Gilles neemt achter de schermen deel aan veel proeven. Vorig jaar kwam dat meer in beeld, ik herinner me daarnaast ook nog goed het filmpje waarin hij met ongekamd haar en kleine oogjes een kop koffie stond te drinken 😃

Toevoeging: In het extra videootje 'Een proef met standing' duikt onze Gilles ook even op (1:21). Met koffie! Hij vlucht wanneer hij de camera ziet 😉