Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Klaartje07 mar 2017, 14:33

2245  Uma
Ha, leuk topic dit. Raden naar het 30ste niet getoonde woord.

Stel je voor dat het inderdaad een hint is naar de identiteit van de mol.

Ik zou helemaal over de rooie gaan (jaja, zelfs hier een fraaie woordspeling/hint) als het 30ste woord dat we nooit hebben gezien SNOR zou zijn! 😂

Waar heb ik dat nog gelezen?! 😲

Ook leuk te combineren/integreren in het spel zelf: de bromfiets waar ze naar moesten zoeken en die "bromponie" is in het Afrikaans, zou je ook een "snorbak" kunnen noemen, plausibel maar toch fout.

Moldedju07 mar 2017, 15:32

507  Yens
Kruipmol waarschijnlijk zoals Eline kan kruipen 🙂
Ofwel goudmol (Eline komt van Helena en betekent stralende of schitterende)
Oeps, ben precies ook in een tunnel terechtgekomen...

molzoeker07 mar 2017, 15:46

10
op de twitter van 4 staan de woorden ook. zie foto
wat mij opvalt het woord mol staat er niet tussen terwijl het duidelijk te zien was in de aflevering (wil dit zeggen dat de mol bij deze opdracht zat)
er staan nog twee woorden in dit lijstje die hier nog niet vernoemd waren namelijk strookies en verhaal
strookiesverhaal= stripverhaal

[ external image ]

Frolva07 mar 2017, 16:10

2204
molzoeker schreef:wat mij opvalt het woord mol staat er niet tussen terwijl het duidelijk te zien was in de aflevering (wil dit zeggen dat de mol bij deze opdracht zat)

😲

Opvallend ...

Mol zat er (als woord) duidelijk in:

[ external image ]

garm.alleman07 mar 2017, 16:15

13
Frolva schreef:😲

Opvallend ...

Mol zat er (als woord) duidelijk in:

[ external image ]
Met toeval onder de 'rode' streep van het schilderij?

nyckelpiga07 mar 2017, 16:20

69
Ik moet denken aan die opdracht met toen Hugo de mol was met die donkere kamer. Toen zaten ze elk in een hotelkamer en zat Hugo in het donker, wie weet is dat een verwijzing en zit de mol inderdaad bij de 4 die de woorden moesten zoeken. Daar kun je toch mooi saboteren, en het valt veel minder op omdat je met 4 bent + chaos omdat het licht constant uitvalt.
Je kan goed tegenwerken door slecht informatie door te geven, er was totale chaos omdat ze geen plan hadden over de meest logische woorden die ze moesten doorgeven (normaal weet je toch dat een GPS altijd links rechts, afslag, rondpunt, ... zegt). Als mol zou ik daar op ingespeeld hebben, en veel tijd verspillen door de leiding te nemen maar dan toch niets concreets af te spreken aan de telefoon (iets dat Robin deed).

annie.delen07 mar 2017, 16:24

238  Uma
Misschien moeten we kijken of iemand de paal vastneemt of er naar wijst.

ONBEKEND07 mar 2017, 18:02

Of het betekent gewoon dat de mol tussen hen en niet in de auto zat.

Kobe07 mar 2017, 18:16

429
Dé hint naar de mol moet hier zitten, ik hoop dat we hem vinden 🙂

Janneman07 mar 2017, 18:42

50  Yens
sandra.impe schreef:Strookiesverhaal Robin misschien? Ja "k weet't, ben er alweer met Robin :p
Er bestaan ook stripverhalen over een 'Sam'.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21