Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

chicawah.janssen08 mar 2017, 14:37

8153
Maar als dit allemaal juist is, heb ik geen verklaring voor wat allemaal gebeurde bij de scrabble. Zelfs als Annelies en Robin allebei aan het mollen waren, hoe zijn dan de andere rare zaken te verklaren?

chicawah.janssen08 mar 2017, 14:49

8153
Wie stapte er als allereerste op het vliegtuig?
Als het rode boekje bij de mol moet belanden, moet die zien dat hij er eerst bij geraakt. Als een ander op de plaats van het rode boekje gaat zitten, heeft de mol het rode boekje niet.

elrem08 mar 2017, 14:51

10
chicawah schreef:Wie stapte er als allereerste op het vliegtuig?
Als het rode boekje bij de mol moet belanden, moet die zien dat hij er eerst bij geraakt. Als een ander op de plaats van het rode boekje gaat zitten, heeft de mol het rode boekje niet.
Dat is in principe niet zo belangrijk. Ze hadden het woord mol onder elke kleur kunnen zetten. Nu past het gewoon goed bij Davey en rood door zijn achternaam 🙂

Vikken08 mar 2017, 16:31

65
+ rood is eerder aangehaald ook al een rode draad doorheen dit spel (de rode knoppen, de rode lantaarn, ...)

Vikken08 mar 2017, 16:34

65
Vikken schreef:+ rood is eerder aangehaald ook al een rode draad doorheen dit spel (de rode knoppen, de rode lantaarn, ...)
Davey heeft zich tijdens deze proef zich ook helemaal onverdacht gemaakt bij Hans, waardoor Hans fout antwoordt op vragen als : Waar was de mol tijdens deze proef ?, resultaat: Hans eruit.

chicawah.janssen08 mar 2017, 16:35

8153
Vikken schreef:+ rood is eerder aangehaald ook al een rode draad doorheen dit spel (de rode knoppen, de rode lantaarn, ...)
Inderdaad.
Toch wel heel veel rood in deze reeks. Suspicioussssss!

chicawah.janssen08 mar 2017, 16:41

8153
Vikken schreef:Davey heeft zich tijdens deze proef zich ook helemaal onverdacht gemaakt bij Hans, waardoor Hans fout antwoordt op vragen als : Waar was de mol tijdens deze proef ?, resultaat: Hans eruit.
Ik heb het elders al geschreven maar weet niet goed meer waar:
Waarom stopten ze niet als er getelefoneerd werd zodat ze zich beter konden concentreren? Ze waren toch maar doelloos rondjes aan het rijden.
Waarom wachtte Davey zo lang met de vraag links, rechts, rechtdoor... op te zoeken in alle talen?
Waarom bleef hij maar doorrijden op een lange weg zonder afslagen zodat de GPS-en zwegen over links en rechts?
Waarom wilde hij niet fout parkeren om tijd te winnen (zoals Robin voorstelde), maar zocht hij een parkeerplaats? En reed hij daarbij ook eerst te ver zodat ze nog moesten keren...
Ik vond het vreemd dat Hans erin tuinde.

Mollenjager-DT08 mar 2017, 16:43

767  Yens
Ik heb inderdaad ook het gevoel dat Hans Davey toch wel redelijk hard verdacht en dat Davey daarom (waarschijnlijk ondertussen ook al getipt door de programmamakers) expres een opdracht deed met hem. Hij heeft zich tegenover hem heel onverdacht gemaakt en daarom heeft Hans Davey waarschijnlijk (zo goed als helemaal) geschrapt op zijn mollenlijstje.

Frolva08 mar 2017, 16:50

2204
chicawah schreef:Waarom bleef hij maar doorrijden op een lange weg zonder afslagen zodat de GPS-en zwegen over links en rechts?
Ik ben zo vrij er even de vraag uit te pikken waar ik denk het antwoord op te weten. :mrgreen:

Ze bleven op die weg rijden omdat ze (Hans & Davey) beslist hadden om een aantal GPS'sen te volgen. Dat die weg lang en zonder afslagen zou zijn konden ze natuurlijk niet weten.

chicawah.janssen08 mar 2017, 16:58

8153
Frolva schreef:Ik ben zo vrij er even de vraag uit te pikken waar ik denk het antwoord op te weten. :mrgreen:

Ze bleven op die weg rijden omdat ze (Hans & Davey) beslist hadden om een aantal GPS'sen te volgen. Dat die weg lang en zonder afslagen zou zijn konden ze natuurlijk niet weten.
Da's waar. Maar heeft Hans niet op een bepaald moment eens gevraagd om rechtsomkeer te maken zodat de GPSen wat zouden zeggen? Ik geloof dat Davey daar dan even deed alsof zijn neus bloedde...
Maar ik moet het allemaal nog eens opnieuw bekijken.

Jansen08 mar 2017, 17:19

3423  Yens
chicawah schreef:Da's waar. Maar heeft Hans niet op een bepaald moment eens gevraagd om rechtsomkeer te maken zodat de GPSen wat zouden zeggen? Ik geloof dat Davey daar dan even deed alsof zijn neus bloedde...
Maar ik moet het allemaal nog eens opnieuw bekijken.
Ze waren op die weg volgens mij al een hele tijd aan het rijden, toen Hans dat voorstel deed... kan me voorstellen dat Davey toen dacht, nu nog terugdraaien zou ons veel tijd doen verliezen.

In Zuid-Afrika zit je dikwijls heel lang op dezelfde weg zonder kans om ergens af te slaan, zeker in regio's waar je geen grote steden hebt.

chicawah.janssen08 mar 2017, 17:22

8153
eveline.vanhemel schreef:Ze waren op die weg volgens mij al een hele tijd aan het rijden, toen Hans dat voorstel deed... kan me voorstellen dat Davey toen dacht, nu nog terugdraaien zou ons veel tijd doen verliezen.

In Zuid-Afrika zit je dikwijls heel lang op dezelfde weg zonder kans om ergens af te slaan, zeker in regio's waar je geen grote steden hebt.
Dan heb ik het wellicht verkeerd begrepen. Ik dacht dat Hans voorstelde om even om te keren om te zien wat de GPS-en zouden zeggen om zo misschien enkele woorden te horen waaruit ze wijzer werden en dat het niet zijn bedoeling was helemaal terug te rijden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7