Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

annie.delen04 mar 2017, 10:43

238  Uma
Bedenk dat carine in vilvoorde zit in de gebouwen van vier. Waarschijnlijk heeft ze net als de personen in Essen soms een beeld van Hans.

chicawah.janssen04 mar 2017, 10:51

8153
Ik zit nog altijd te denken over de "hint" van Gilles bij de scrabble.
Hij moest zijn letters trekken uit de zak en was dus, zoals bij "echte" scrabble, afhankelijk van het toeval. Dus als hij "hint" wilde leggen, moest hij niet alleen de letters ervoor sparen, maar er ook op hopen dat hij de kans zou krijgen om het woord daadwerkelijk op het bord te leggen.
Misschien deed de kans op het woord zich gewoon voor en vond hij het een goeie grap (hij sprak met opzet ook over "een" hint) en zoeken wij er teveel achter?
Ofwel hebben de makers meer H's, I's, N-en en T's in de zak gestoken of die letters op 1 of andere manier gemerkt. Maar er werd beweerd dat hij eerlijk speelde.

Zowat iedereen op het forum is intussen flink paranoïde.

chicawah.janssen04 mar 2017, 10:57

8153
annie.delen schreef:Bedenk dat carine in vilvoorde zit in de gebouwen van vier. Waarschijnlijk heeft ze net als de personen in Essen soms een beeld van Hans.
Inderdaad. Daar had ik niet bij stilgestaan.

weyns196004 mar 2017, 11:11

426
chicawah schreef:Ik zit nog altijd te denken over de "hint" van Gilles bij de scrabble.
Hij moest zijn letters trekken uit de zak en was dus, zoals bij "echte" scrabble, afhankelijk van het toeval. Dus als hij "hint" wilde leggen, moest hij niet alleen de letters ervoor sparen, maar er ook op hopen dat hij de kans zou krijgen om het woord daadwerkelijk op het bord te leggen.
Misschien deed de kans op het woord zich gewoon voor en vond hij het een goeie grap (hij sprak met opzet ook over "een" hint) en zoeken wij er teveel achter?
Ofwel hebben de makers meer H's, I's, N-en en T's in de zak gestoken of die letters op 1 of andere manier gemerkt. Maar er werd beweerd dat hij eerlijk speelde.

Zowat iedereen op het forum is intussen flink paranoïde.
Hilarisch: wanneer hij "MERG" legt (dus met de M die de andere spelers NIET hebben!!) zegt hij "ik denk dat jullie iets meer uit jullie pijp mogen komen". Ingeoefend of toeval? Toeval, in de mol?? Het zou kunnen....

chicawah.janssen04 mar 2017, 11:18

8153
weyns1960 schreef:Hilarisch: wanneer hij "MERG" legt (dus met de M die de andere spelers NIET hebben!!) zegt hij "ik denk dat jullie iets meer uit jullie pijp mogen komen". Ingeoefend of toeval? Toeval, in de mol?? Het zou kunnen....

Nu je het zegt! Ik vond die MergPIJP waaruit ze moesten komen ook frappant.
Dus toch gesjoemel van Gilles?

ONBEKEND04 mar 2017, 12:58

Never mind me, ik ga effe testen om te zien hoe de spoiler werkt......
SPOILER

ONBEKEND04 mar 2017, 13:05

Nu ik weet hoe de spoiler werkt....ik denk dat ik een belangrijke tip gevonden heb, dus aub enkel kijken als je 't zelf echt wil :?
SPOILER

ONBEKEND04 mar 2017, 13:12

weyns1960 schreef:Hilarisch: wanneer hij "MERG" legt (dus met de M die de andere spelers NIET hebben!!) zegt hij "ik denk dat jullie iets meer uit jullie pijp mogen komen". Ingeoefend of toeval? Toeval, in de mol?? Het zou kunnen....
:o Goed opgemerkt zeg!

chicawah.janssen04 mar 2017, 13:26

8153
sandra.impe schreef:Nu ik weet hoe de spoiler werkt....ik denk dat ik een belangrijke tip gevonden heb, dus aub enkel kijken als je 't zelf echt wil :?
SPOILER

Ik wil niet.

Kobe04 mar 2017, 13:35

429
sandra.impe schreef:Grrrr mislukt, nog es...

Sandra ik heb net bekeken, lijkt me wel sterke tip, maar zou je nog eens (eventueel dan in pb) effe willen verduidelijken?

Jansen04 mar 2017, 13:39

3423  Yens
sandra.impe schreef:Nu ik weet hoe de spoiler werkt....ik denk dat ik een belangrijke tip gevonden heb, dus aub enkel kijken als je 't zelf echt wil :?
SPOILER
Ik geef mijn antwoord (heb dus wel gekeken) even terug in een spoiler.
SPOILER
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17