2 X 30 = 60, exact de som van Sams naam (20 + 10 + 20 = S + A + M).
En zo kunnen we ondertussen bij elke kandidaat uitkomen!
(Behalve Eline...
chicawah schreef:Ja, maar dan is het Een hint, niet De hint.
beagle schreef:al bestaat er natuurlijk een angry Robin bird, en is onze menselijke Robin toch ook wel af en toe een beetje "angry".....
skred schreef:Het lijkt me alsof Sam bij het ei aan de ingang wat stond te staan om te verhinderen dat anderen daar zouden komen. Het was al tegen het einde van het spel aan en kon een afspraak zijn dat als het ei niet onmiddellijk gevonden werd, ze dit zouden uitstellen tot na het spel.Prachtig stukje TV van onze tenor die "Eline met het gouden eiiii" zingt waarbij hij heel fotogeniek aan wat blaadjes plukt, maar toch kan ik niet geloven dat hij de mol is.
Mollenjager-DT schreef:Ik heb de aflevering daarnet (voor de zoveelste keer) nog eens herbekeken en volgens mij kan Hans toch echt wel niet de mol zijn en anders wist hij er volgens mij toch ook zeker niet vanaf waar dat gouden ei dan precies ergens in het doolhof lag. Wanneer hij het ei namelijk helemaal op het einde vindt, is zijn reactie echt zo super spontaan en is hij ook echt zo super blij, zodat ik niet anders kan doen dan gewoon blij voor hem te zijn en dan hem gewoon helemaal te geloven. Het kan natuurlijk ook nog altijd dat hij gewoon ook een heel goede acteur is, maar daar ga ik voorlopig gewoon nog helemaal niet vanuit. Hans is (zeker vanuit dit opzicht) dus (bijna) zeker geen/ niet de mol voor mij.Mijn gedacht!
Mollenjager-DT schreef:Ik heb de aflevering daarnet (voor de zoveelste keer) nog eens herbekeken en volgens mij kan Hans toch echt wel niet de mol zijn en anders wist hij er volgens mij toch ook zeker niet vanaf waar dat gouden ei dan precies ergens in het doolhof lag. Wanneer hij het ei namelijk helemaal op het einde vindt, is zijn reactie echt zo super spontaan en is hij ook echt zo super blij, zodat ik niet anders kan doen dan gewoon blij voor hem te zijn en dan hem gewoon helemaal te geloven. Het kan natuurlijk ook nog altijd dat hij gewoon ook een heel goede acteur is, maar daar ga ik voorlopig gewoon nog helemaal niet vanuit. Hans is (zeker vanuit dit opzicht) dus (bijna) zeker geen/ niet de mol voor mij.Hans zag er inderdaad spontaan gelukkig uit.
chicawah schreef:Waarom zou Eline het ei hebben? Ofwel is Sam de mol en wil hij Eline verdacht maken (maar dan alleen bij de kijkers want de anderen waren er nooit bij), ofwel verdenkt Sam Eline echt. Het feit dat zij de anderen soms opdroeg bij een bepaald ei te blijven staan vonden ook anderen vreemd.Dat Sam dacht dat Eline het gouden ei had, lijkt mij te komen doordat Eline vanaf een bepaald moment bij de scrabbelaars is gebleven om door te geven welke letters wel/niet nodig waren.
Frolva schreef:Dat Sam dacht dat Eline het gouden ei had, lijkt mij te komen doordat Eline vanaf een bepaald moment bij de scrabbelaars is gebleven om door te geven welke letters wel/niet nodig waren.Goed opgemerkt!
Wie blijft er nu bij de scrabbelaars, wetende dat er nog ergens een gouden ei ligt verstopt?
Frolva schreef:Wie blijft er nu bij de scrabbelaars, wetende dat er nog ergens een gouden ei ligt verstopt?Behalve natuurlijk als je de mol bent