Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mar 2017, 22:39

 767  Yens
aikoo.altitude schreef:Ha, ik ben nt de enige die die bepaalde beelden op mn lijst genoteerd heb 🙂 Zijn stukken van onze puzzel 😉
Dan denken wij er inderdaad hetzelfde over. 😉 😃 Dit lijkt mij echt niet zomaar toevallig, aangezien die 3 kandidaten er alledrie toevallig nog allemaal inzitten na zoveel afleveringen. Daarbovenop komt nog eens (en dat heb ik ook al een tijdje geleden in het gepaste topic hiervoor gepost) dat het ook juist weer deze 3 kandidaten zijn die in het allereerste voorstelfilmpje van de kandidaten van dit seizoen (waarin de gezichten van de kandidaten traag in elkaar overgaan) die helemaal aan het einde, als de laatste 3 kandidaten, van het filmpje staan. Hier zit toch wel duidelijk heel wat meer achter, niet? 😉 😃
Gebruikersavatar

OrthoMol06 mar 2017, 11:24

 219
masterveecee schreef:Btw: met bovenstaande nog eens gekeken.
Wat ik heb gezien/gehoord:

"11 onbekende vlamingen. 1 van hen is de winnaar => beeld Bouba, 1 van hen is de Mol => niemand"
...
"Het geld gaat uiteindelijk naar 1 winnaar => beeld Jessica???. Maar in de groep zit ook een saboteur => beeld Davey"
"...iemand die zoveel mogelijk opdrachten wil laten mislukken, en dat, is De Mol => kort beeld van Robin"
Ik heb dit vrbije Weekend een heranalyse doorlopen vanaf afl. 1 en nota's genomen ; deze analyse kwam er nadat ik één bepaald kandidaat ben beginnen verdenken vanaf afl.2 en sinds afl.4 ben ik ervan overtuigd dat deze De mol zal zijn. Nadat ik mn recentelijke analyse doorvoerde, begonnen de puzzelstukken voor mij in elkaar te passen. Het analyseren betekent ook bvb woorden of zinsconstructies interpreteren - voor mij werkt dat iig ook naast andere analyses

"11 onbekende Vlamingen ; één van hen is de winnaar > Bouba in beeld, één van hen is De mol ( Bouba is idd één vd 11 onbekende Vlamingen, wat voor mij betekent dat dit beeld bij de uitleg klopt ).
Tijdens hun avontuur moeten ze opdrachten uitvoeren om geld te verdienen. In totaal staat er meer dan 100 000 £ op het spel.
Het geld dat ze binnenhalen gaat aan het einde van de reis naar één winnaar > Jess in beeld ( voor haar was het onmiddellijk einde reis - wat voor mij betekent dat dit beeld bij de uitleg klopt ).
Maar id groep zit ook één saboteur, iemand die zoveel mogelijk opdrachten doet mislukken > Davey in beeld ( als er één iemand is die echt wel de saboteur is in het spel is het Davey wel - wat voor mij betekent dat dit beeld bij de uitleg klopt )
en de winst zo laag mogelijk wil houden > Eline in beeld ( bij de Follow the money theorie blijkt wel degelijk dat Eline de kandidate is die het meeste geld verliest dus indien we daar mogen op voortgaan - betekent het voor mij dat dit beeld bij de uitleg klopt ).
En DAT is De mol > Robin in beeld ( als mijn analyses blijken te kloppen dan ben ik van mijn visie overtuigd - en dan zal ook dit beeld kloppen bij de uitleg ).
Gebruikersavatar

OrthoMol06 mar 2017, 11:28

 219
Mollenjager-DT schreef:En wie is DAT dan wel? Ik denk eerder dat de beelden van Davey, Robin en Annelies die thuis vertrekken de tip is die verraadt dat dat de 3 finalekandidaten zijn.
Zo had ik het nog ni bekeken maar is wel een goeie denkpiste lijkt mij 😉 , al had ik Annelies nt in gedachten wanneer ik vrbije Weekend al bezig was met mn prognose naar de finale toe, want ik gun het Hans om als winnaar te eindigen naast Davey en Robin.
Gebruikersavatar

OrthoMol06 mar 2017, 11:38

 219
Mollenjager-DT schreef:Dan denken wij er inderdaad hetzelfde over. 😉 😃 Dit lijkt mij echt niet zomaar toevallig, aangezien die 3 kandidaten er alledrie toevallig nog allemaal inzitten na zoveel afleveringen. Daarbovenop komt nog eens (en dat heb ik ook al een tijdje geleden in het gepaste topic hiervoor gepost) dat het ook juist weer deze 3 kandidaten zijn die in het allereerste voorstelfilmpje van de kandidaten van dit seizoen (waarin de gezichten van de kandidaten traag in elkaar overgaan) die helemaal aan het einde, als de laatste 3 kandidaten, van het filmpje staan. Hier zit toch wel duidelijk heel wat meer achter, niet? 😉 😃
Het stukje analyse met beelden die jij hierboven beschrijft, heb ik nog ni verder ontleed omdat ik vrbije Weekend echt op specifieke beelden zocht die ik persé wilde analyseren - alle stukken die mn puzzel moesten vervolledigen. Nu, als ik het zo lees ( mr ik zal het eerst ns terug bekijken om dit stuk te heranalyseren ) ben ik id overtuiging dat toeval ni bestaat en alles een reden heeft. Je zou d'ervan kunnen uitgaan dat, vermits de beelden id wagens op weg nr Zaventem blijken te kloppen met de uitleg van GDC, die beelden dan ook wel ns met de realiteit zouden kunnen overeenkomen ....mr ik laat niks, of toch bitter weinig als het ff kan, aan dat toeval over ( wat dus ni bestaat 🙂 )
Mits alledrie die kandidaten er momenteel nog inzitten betekent dat imo alleszins ook dat we van Annelies nog bangelijke stukken te zien gaan krijgen, want naar mijn bescheiden mening heeft ze tot hiertoe nog ni echt uit den bocht ( den draai ) gevlogen.. da wil ik dan ook zien 😃
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 11:40

 3423  Yens
aikoo.altitude schreef:Maar id groep zit ook één saboteur, iemand die zoveel mogelijk opdrachten doet mislukken > Davey in beeld ( als er één iemand is die echt wel de saboteur is in het spel is het Davey wel - wat voor mij betekent dat dit beeld bij de uitleg klopt )... En DAT is De mol > Robin in beeld ( als mijn analyses blijken te kloppen dan ben ik van mijn visie overtuigd - en dan zal ook dit beeld kloppen bij de uitleg ).
Begrijp ik je goed, dat je denkt dat de mol en de saboteur verschillende personen zijn?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 11:46

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Begrijp ik je goed, dat je denkt dat de mol en de saboteur verschillende personen zijn?
Ik heb het toch al van in het begin gezegd: 2 mollen 😉
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 11:48

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Ik heb het toch al van in het begin gezegd: 2 mollen 😉
Alleen al het gedacht, een combine van Davey en Robin als saboteurs, jakkes :twisted:
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 11:52

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Alleen al het gedacht, een combine van Davey en Robin als saboteurs, jakkes :twisted:
2 tegenpolen, altijd goed, vonken, spetters en de kandidaten die er geen touw aan kunnen vast knopen.
Alleen: de naam van het programma moet veranderen : Wie zijn de mol(len)
Gebruikersavatar

OrthoMol06 mar 2017, 12:20

 219
eveline.vanhemel schreef:Begrijp ik je goed, dat je denkt dat de mol en de saboteur verschillende personen zijn?
De mol is zwz een saboteur, daarnaast saboteren de andere kandidaten evengoed proeven om de verdenking van mol op hen te betrekken maar imo is er toch één kandidaat die er met kop en staart bovenuit steekt wat maakt dat 'het lijkt alsof er twee mollen ah werk zijn'. Persoonlijk vind ik dat je bepaalde zaken begint in te zien 'wanneer je begint te vissen achter het net' en daardoor 'door de mazen van het net' kijkt :o . Het heranalyseren bevalt mij uiterst goed 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol06 mar 2017, 12:25

 219
ex-molinator schreef:2 tegenpolen, altijd goed, vonken, spetters en de kandidaten die er geen touw aan kunnen vast knopen.
Alleen: de naam van het programma moet veranderen : Wie zijn de mol(len)
"Jij geeft me vonken en vuur
Gevaarlijk maar van lange duur
Jij geeft me verlangen en trouw
bij jou zijn is de kick die ik echt wou"
Zoiets zouden de andere kandidaten toch moeten voelen naast De mol te lopen in het prgramma
Gebruikersavatar

stijn.beelprez06 mar 2017, 23:05

 33
Of misschien is het gewoon simpel? De eerste kandidaat die in beeld komt is de mol, en dat zou dan Davey zijn.
Gebruikersavatar

garm.alleman07 mar 2017, 13:13

 13
stijn.beelprez schreef:Of misschien is het gewoon simpel? De eerste kandidaat die in beeld komt is de mol, en dat zou dan Davey zijn.
Feit is dat de eerste 5 kandidaten die in beeld komen, de 5 overgebleven kandidaten zijn !
In de volgorde : Davey, Robin, Annelies, Eline, Sam
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10