geertn444 schreef:Ja, maar dan nog doe je niet zo "familair" als je de eerste keer iemand ziet vind ik. De manier waarop Jolien Bertrand begroet, wijst erop dat ze hem al kent/gezien heeft (enfin, dat is mijn persoonlijke mening). De uitleg van Thibaud vind ik daarom meer plausibel, misschien was het inderdaad een tweede take en hadden ze al kennisgemaakt of had Bertrand zijn naam al "verraden" in de eerste take. Dat zou ook verklaren waarom niemand reageert van "he, hoe komt het dat jij Bertrand kent ?".Zelfs al was het geen 2e take, ik vond persoonlijk niet dat ze zo familiair deed tegen Bertrand.
masterveecee schreef:Btw: op het moment dat Bertrand uitstapt zegt ze: "Er stapt iemand uit! Die is keiblij!" en op hetzelfde moment zie je ze kijken naar beneden, waarschijnlijk pakt ze op dat moment haar boekje (rond 15:10)Jij checkt echt alles hè
masterveecee schreef:Btw: op het moment dat Bertrand uitstapt zegt ze: "Er stapt iemand uit! Die is keiblij!" en op hetzelfde moment zie je ze kijken naar beneden, waarschijnlijk pakt ze op dat moment haar boekje (rond 15:10)Klopt, dit viel me ook op na een tweede kijkbeurt. Je ziet haar duidelijk grijpen naar haar boekje.
Noptje schreef:En wat staat er bij Bertrand als slechtste eigenschap? NaïefWat een verassing
BertV schreef:Toen Jolien de naam van Bertrand zei was er geen enkele van de kandidaten die dit raar vond. Dus de namen moesten geweten zijn (of te vinden zijn in de molboekjes). Iedereen heeft gelijke info, behalve de Mol, die meer kan weten.Goed gezegd Ber tv
Als Jolien als enigste de naam wist, en ze dus de Mol is, ging ze zich zeker niet verraden, en zou er heel snel reactie van de andere kandidaten komen.
Jezelf verdacht maken door de naam te roepen is heel moeilijk: ofwel ben je de Mol en weet je het (maar zwijg je), ofwel ben je een Mollenjager en heb je het opgezocht (net zoals de anderen kunnen doen).
Tenzij er gemonteerd is en die reactie niet uitgezonden is, maar dat geloof ik niet. Iedereen zou haar onmiddellijk verdenken.
Ik denk dus niet dat we hier iets moeten achter zoeken.