Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

rolhad15 feb 2017, 13:29

434
masterveecee schreef: - Dat noch Hans noch Davey gezien heeft dat het slot open was, is raar. Zeker omdat je ziet dat Hans de sluiting zelf vasthoudt (ik zorg nog voor een foto, maar ik kan niet aan het filmpke 🙂)
Ik verdenk persoonlijk Robin niet echt, maar opzicht kon hij zelf wel dat slot is proberen te openen

[ external image ]

Die gaten waren groot genoeg om zijn hand door te steken en om zelf eens te voelen

joachim.demol15 feb 2017, 13:35

8
masterveecee schreef:Kunnen we trouwens hier iets mee doen:

[ external image ]

De D van Davey bovenaan? 😛
Goed gevonden, lijkt me wel interessant. Met de rest van de objecten kan je ook de rest van zijn naam vormen. Met de puntjes van Jolien, Hans en Davey kan je zowel de A als een V vormen.

joachim.demol15 feb 2017, 13:45

8
joachim.demol schreef:Goed gevonden, lijkt me wel interessant. Met de rest van de objecten kan je ook de rest van zijn naam vormen. Met de puntjes van Jolien, Hans en Davey kan je zowel de A als een V vormen.

[ external image ]

Woestijnmol15 feb 2017, 15:31

Forum veteraan  222
oldgrumpy schreef:Als Robin de mol is waarom ontdekt hij dan zelf dat hij eigenlijk naar buiten kan?
Hij heeft daar geen enkele reden toe als mol.
Niemand zou hem verdenken dat hij dat niet gezien heeft, want zelfs 2anderen die aan het slot geweest zijn, hebben dit niet gezien.
En als hij als mol dat toch zou doen, zou hij wat langer gewacht hebben.
ik zeg niet dat Robin de mol is, maar ik vind dit geen goed argument. Waarom heeft Gilles vorig seizoen de pizza bijna laten lukken door te zeggen dat ze de koerier moesten volgen ?
Soms moet de mol ook iets goed doen, anders zou hij natuurlijk direct verdacht zijn. Misschien waren er mensen die met hem die opdracht deden die hem verdachtten en wilde hij de verdenking van zich afschudden ?

oldgrumpy15 feb 2017, 15:40

88
Woestijnmol schreef:ik zeg niet dat Robin de mol is, maar ik vind dit geen goed argument. Waarom heeft Gilles vorig seizoen de pizza bijna laten lukken door te zeggen dat ze de koerier moesten volgen ?
Soms moet de mol ook iets goed doen, anders zou hij natuurlijk direct verdacht zijn. Misschien waren er mensen die met hem die opdracht deden die hem verdachtten en wilde hij de verdenking van zich afschudden ?
Alles is mogelijk, probleem is dat we enkel zien wat de makers ons willen laten zien.
Doordat hij natuurlijk hier zo over doordramt, legt hij de verdenking op de andere personen die dit niet gezien hebben.
Dus dat zou als mol een zéér goeie zet zijn.
Anderzijds vind ik dat de opdracht van de mol moet zijn om zo weinig mogelijk geld op te halen. En dat had hij hier makkelijk gekund zonder verdacht te zijn, in mijn ogen

ex-molinator15 feb 2017, 15:43

3483  Uma
Woestijnmol schreef:ik zeg niet dat Robin de mol is, maar ik vind dit geen goed argument. Waarom heeft Gilles vorig seizoen de pizza bijna laten lukken door te zeggen dat ze de koerier moesten volgen ?
Gilles heeft ze de koerier laten volgen omdat dat gewoon goede televisie zou zijn, en het falen van de opdracht kon op minstens 2 plaatsen: 1 wanneer de tweede koerier er bij komt, 2: wanneer ze een paar keer pizza's uitwisselen.
En voor zover ik me herinner kwam er zelfs een derde koerier bij en heb ik me bijna in mijn cocktail verslikt van 't lachen.

sdr-dnr15 feb 2017, 16:03

34
Gilles zat niet achter goeie koerier vorig jaar.

Samen met Stijn een pizzakoerier volgen naar Hanne in "het duivenkot", het leek een eenvoudige opdracht tot er plots meerdere koeriers opdoken. "Ik wist dat de rechtse de foute zou zijn, dus heb ik Stijn in die richting proberen leiden. Zodra hij me volgde, moest ik hem gewoon aanmoedigen."

Edit: ik ben mee nu, je bedoelde vast dat Gilles op het idee kwam om de koerier te volgen, terwijl als het van Stijn afhing ze daar nog een uur hadden staan poepeloeren.

Toch denk ik dat we door Robin zijn acties tijdens deze opdracht mogen besluiten dat hij zeer waarschijnlijk niet de mol is.

Woestijnmol15 feb 2017, 16:38

Forum veteraan  222
ex-molinator schreef:Gilles heeft ze de koerier laten volgen omdat dat gewoon goede televisie zou zijn, en het falen van de opdracht kon op minstens 2 plaatsen: 1 wanneer de tweede koerier er bij komt, 2: wanneer ze een paar keer pizza's uitwisselen.
En voor zover ik me herinner kwam er zelfs een derde koerier bij en heb ik me bijna in mijn cocktail verslikt van 't lachen.
In dit geval heeft het ook daarmee te maken denk ik (goede tv). Wat zou er te zien zijn geweest mocht hij de hele tijd in zijn kooi blijven zitten ? Alleen hoe ze de woordzoeker oplossen, en hoe ze zaten te knoeien met de melk, dat is misschien niet wat de productie in gedachte had bij het ineenknutselen van deze opdracht, dat uiteindelijk toch een spektaculaire opdracht zou moeten worden (met leeuwen, codes, sleutels, aapjes, etc...)

ex-molinator15 feb 2017, 16:56

3483  Uma
Woestijnmol schreef:In dit geval heeft het ook daarmee te maken denk ik (goede tv). Wat zou er te zien zijn geweest mocht hij de hele tijd in zijn kooi blijven zitten ? Alleen hoe ze de woordzoeker oplossen, en hoe ze zaten te knoeien met de melk, dat is misschien niet wat de productie in gedachte had bij het ineenknutselen van deze opdracht, dat uiteindelijk toch een spektaculaire opdracht zou moeten worden (met leeuwen, codes, sleutels, aapjes, etc...)
Och, dat knoeien met de melk is toch ook goeie televisie. Waarschijnlijk zat de helft van de kijkers te foeteren dat het sneller moet gaan, dat ze dat zwembadje maar moesten overhevelen of in (en niet naast) de pot moesten pissen.

Zoals in het Humo artikel te lezen is (en ook in eerdere interviews), de opdrachten worden wel op voorhand getest.

masterveecee15 feb 2017, 16:58

3547  Sven
ex-molinator schreef:Zoals in het Humo artikel te lezen is (en ook in eerdere interviews), de opdrachten worden wel op voorhand getest.
Ow, kunde u daarvoor aanmelden??? 😎

ex-molinator15 feb 2017, 17:02

3483  Uma
masterveecee schreef:Ow, kunde u daarvoor aanmelden??? 😎
Als lid van het productieteam misschien wel, maar dan mag je bij de aanmelding best niet je forumnaam gebruiken .:p

masterveecee15 feb 2017, 17:04

3547  Sven
ex-molinator schreef:Als lid van het productieteam misschien wel, maar dan mag je bij de aanmelding best niet je forumnaam gebruiken .:p
Maar, maar, ik noem wel zo é :cry:

Ok, terug on-topic mss 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9