Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

masterveecee15 feb 2017, 17:16

3547  Sven
eveline.vanhemel schreef:Link verwijst naar een of ander genetisch onderzoek? Bovenaan zie je als titel Gm37295. Zou het niet kunnen dat het cijfer effectief verwijst naar de muis in het kooitje en dat die gebruikt werd voor genetisch onderzoek?
Ok, mss had ik beter ook gewoon die uitleg erbij gezet, maar ja, daar doelde ik op 😉
Ook mss: onderzoek ==> labo? ==> robin?

ex-molinator15 feb 2017, 17:33

3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Link verwijst naar een of ander genetisch onderzoek? Bovenaan zie je als titel Gm37295. Zou het niet kunnen dat het cijfer effectief verwijst naar de muis in het kooitje en dat die gebruikt werd voor genetisch onderzoek?
Ik heb me ook suf gezocht op een link met een deelnemer en eigenlijk zijn er maar 2
Hans - prof organische chemie (Farmaceutische wetenschappen)
Robin - laborant UZ Leuven
Geen van beiden werkt in genetisch onderzoek (of doet onderzoek op farmaceutica in de genetica). Je vindt niet zomaar gedetailleerde gegevens via Google of via de site van de werkgever, dus sluit ik nog niets uit. Maar ik zie eerder een mogelijke link met een UZ (mbt tot dierenproeven) dan met de Faculteit Farmaceutische Wetenschappen (alhoewel een samenwerking zeer realistisch is).
Momenteel is het nog een koud spoor, maar wel een spoor.

geertn44415 feb 2017, 17:45

236
37295 heeft ook toevallig maar twee factors: 5 en 7459
(37295 = 5 x 7459)

Jansen15 feb 2017, 17:54

3423  Yens
masterveecee schreef:Ok, mss had ik beter ook gewoon die uitleg erbij gezet, maar ja, daar doelde ik op 😉
Ook mss: onderzoek ==> labo? ==> robin?
Inderdaad, moest ook aan Robin denken en ook wel aan Hans (professor farmaceutische wetenschappen?)

Jansen15 feb 2017, 17:58

3423  Yens
ex-molinator schreef:Maar ik zie eerder een mogelijke link met een UZ (mbt tot dierenproeven) dan met de Faculteit Farmaceutische Wetenschappen (alhoewel een samenwerking zeer realistisch is).
Ik dacht dat Hans prof in Antwerpen was. Van Robin ben ik niet zeker, maar vermits hij in Holsbeek woont, zal dat hoogstwaarschijnlijk Leuven zijn.

ex-molinator15 feb 2017, 18:05

3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik dacht dat Hans prof in Antwerpen was. Van Robin ben ik niet zeker, maar vermits hij in Holsbeek woont, zal dat hoogstwaarschijnlijk Leuven zijn.
Ja Hans is prof in A'pen maar de farmaceutische industrie doet wel beroep op expertise uit universiteiten dus zou dat een link kunnen zijn met genetica.

Ik vind het allemaal ver gezocht hoor, maar wie het niet ver wil zoeken zal het dichtbij niet vinden (nieuwe spreuk, komt pas volgend jaar in het spreukenboekje 😉 )

Vikken16 feb 2017, 00:32

65
Ik heb het cijfer ook ffn proberen te linken aan een gevangene op Robbeneiland (zoals Mandela 46664), maar momenteel geen succes. Maar het kan ook een denkrichting zijn.

MollyMallone16 feb 2017, 13:03

2
geertn444 schreef:37295 heeft ook toevallig maar twee factors: 5 en 7459
(37295 = 5 x 7459)
't is misschien vergezocht en past binnen mijn tunnelvisie, maar 7459 is een bestaande postcode in Zuid-Afrika:https://postcodefind.co.za/index.php?Po ... rch=Search
De code is van het dorpje GoodWOOD, een buitenwijk van Kaapstad dus niet onwaarschijnlijk dat de programmamakers er van gehoord hebben... Is Davey nu toch wel een HOUTbewerker zeker...

K.

masterveecee16 feb 2017, 13:12

3547  Sven
MollyMallone schreef:'t is misschien vergezocht en past binnen mijn tunnelvisie, maar 7459 is een bestaande postcode in Zuid-Afrika:https://postcodefind.co.za/index.php?Po ... rch=Search
De code is van het dorpje GoodWOOD, een buitenwijk van Kaapstad dus niet onwaarschijnlijk dat de programmamakers er van gehoord hebben... Is Davey nu toch wel een HOUTbewerker zeker...

K.
ok ok ok, hier komen we misschien ergens

annie.delen16 feb 2017, 13:45

238  Uma
Heeft een van de kandidaten een connectie met Duitsland? Is nl postcode van daar

ex-molinator16 feb 2017, 15:24

3483  Uma
annie.delen schreef:Nog beter

37295 is de nummer van een staatsblad van zuid afrika

http://www.gpwonline.co.za/Gazettes/Gaz ... _ICASA.pdf
Hahaha, schitterend, dit is de beste. En nu even een uurtje het Z-Afrikaans staatsblad lezen 😃
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15