masterveecee schreef:correctSam was daar toch al geweest ?
tsjoep schreef:Sam was daar toch al geweest ?Aan de tunnel wel, maar de overgebleven letters waren alleen te bereiken via de tunnel.
Nlls schreef:Volgens mij waren zij absoluut in het voordeel voor het gouden ei.Daar zeg je het "als ze hun kaart correct gebruikten", maar alles liep zo chaotisch + er werd amper info gedeeld. Dan vermoed ik dat er geen moeite gedaan werd om de gevonden eieren af te kruisen op hun kaart. maw. Robin & Annelies hadden geen benul van waar de anderen al geweest waren.
Zij wisten perfect ,als ze hun kaart correct gebruikten, in welk deel van het doolhof er nog niemand geweest was.
Vikken schreef:Daar zeg je het "als ze hun kaart correct gebruikten", maar alles liep zo chaotisch + er werd amper info gedeeld. Dan vermoed ik dat er geen moeite gedaan werd om de gevonden eieren af te kruisen op hun kaart. maw. Robin & Annelies hadden geen benul van waar de anderen al geweest waren.Wie zegt dat zij dat uiteindelijk niet gedaan hebben?
rob.reynders schreef:Zou je als mol niet liever dat geld in de groep hebben? De groep kan nl bij volgende proeven nog geld verspelen, persoonlijk geld kan je volgens mij niet verspelen.Het doel van de mol is om geld UIT de groep te halen/houden. & zeg is eerlijk, wie zou er nee zeggen tegen een cadeau van €3000? Iedereen kan da wel gebruiken.
francky.bruggeman schreef:Was er niet vorig jaar die 'familieproef' die Gilles gewonnen heeft en waar hij ook niet op voorhand gebrieft was ?
Wil hiermee zeker niet beweren dat Hans de mol is, maar het lijkt me typisch zo'n opdracht (bvb terug aspect contact met het thuisfront) dat men de mol eens een dagje vrijaf geeft en iedereen zonder voorkennis start ?
francky.bruggeman schreef:Was er niet vorig jaar die 'familieproef' die Gilles gewonnen heeft en waar hij ook niet op voorhand betreft was ?Dit is exact waar ik naartoe wou. Misschien (als Hans de Mol moest zijn) hebben ze hem laten starten met evenveel kennis als de kandidaten; Ergens ligt een gouden ei & niemand weet waar. Zo had hij evenveel kans als al de anderen, en misschien mocht hij het geld wel degelijk houden aangezien hij geen voorkennis had en de proef eerlijk gewonnen had.
Wil hiermee zeker niet beweren dat Hans de mol is, maar het lijkt me typisch zo'n opdracht (bvb terug aspect contact met het thuisfront) dat men de mol eens een dagje vrijaf geeft en iedereen zonder voorkennis start ?
francky.bruggeman schreef:Je hebt 15 minuten tijd om na het posten, je bericht nog te editeren.bedoelde natuurlijk gebrieft