chicawah schreef:Daar had ik ook al aan gedacht, maar ik betwijfel of de makers zo ver zouden gaan.
Misschien kunnen we eens de beelden bestuderen die we hebben van Sam op zijn fiets. Zit hij aanvankelijk op een "normale" fiets maar na opgave van de vrouwen op een "kinderfietske"?
Op 14:34 heb je een duidelijk shot vd fiets waarmee Sam is komen aanrijden; het is een vrouwenfiets

dus mijn visie zou wel ns kunnen kloppen dat Sam uit het busje een fiets van één vd vrouwen heeft gekregen/verkozen. Die ganse tussenrit blijft een raadsel vermits we die nt te zien krijgen, dus staat open vr speculatie.
Wat er mij verder nog is opgevallen ; tussen zijn snelbinder zit een platgetrapt pmd frisdrank flesje - waarvan ik eerst dacht dat het een tool van zn fiets kon zijn - , en het is dat flesje dat hij laat vallen od grond op het moment dat hij dat boekje/pamflet ertussen schuift. Gisterenavond nog gezien op scherm. In eerste instantie dacht ik dan : milieuvervuiler

maar hij laat dat flesje met een reden vallen..
het flesje valt od grond dus het is de bedoeling dat we naar de grond kijken naast zn fiets en voeten. Dit is mijn interpretatie hiervan.