Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Jansen08 mar 2017, 17:34

3423  Yens
chicawah schreef:Dan heb ik het wellicht verkeerd begrepen. Ik dacht dat Hans voorstelde om even om te keren om te zien wat de GPS-en zouden zeggen om zo misschien enkele woorden te horen waaruit ze wijzer werden en dat het niet zijn bedoeling was helemaal terug te rijden.
OK, dan heb ik je verkeerd begrepen πŸ™‚. Als je keert, dan gaan de gps'en natuurlijk mekkeren dat je de verkeerde kant uit rijdt πŸ™‚.

ex-molinator08 mar 2017, 17:41

3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:OK, dan heb ik je verkeerd begrepen πŸ™‚. Als je keert, dan gaan de gps'en natuurlijk mekkeren dat je de verkeerde kant uit rijdt πŸ™‚.
Dan mekkert die GPS: "Jy moet Hans nie vertrou nie"
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 08 mar 2017, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Jansen08 mar 2017, 17:46

3423  Yens
ex-molinator schreef:Dan mekkert die GPS: "Jij moet Hans nie vertrou nie"
Hans? Er zijn er maar twee in deze reeks die mekkeren: Robin en Lindsey πŸ˜‚

Frolva08 mar 2017, 18:16

2204
chicawah schreef:Dan heb ik het wellicht verkeerd begrepen. Ik dacht dat Hans voorstelde om even om te keren om te zien wat de GPS-en zouden zeggen om zo misschien enkele woorden te horen waaruit ze wijzer werden en dat het niet zijn bedoeling was helemaal terug te rijden.
Volgens mij heb je het juist begrepen. πŸ˜‰

chicawah.janssen08 mar 2017, 18:37

8153
Frolva schreef:Volgens mij heb je het juist begrepen. πŸ˜‰
We gedragen ons nu precies ook als kiekens zonder kop.

michelle.vandeleene08 mar 2017, 21:00

3
Ik denk ook dat de tip in de schilderij met kleuren zit samen met het woord 'mol' eronder. Of er is toch gerommeld met de andere schilderijen op de achtergrond.
Op 8:40 is er op de achtergrond een soort van afdruk/schilderij/poster te zien, die daarna (wanneer de spelers in de ruimte zijn) niet meer te zien is...

[ external image ]

Taupie0208 mar 2017, 22:02

53
Die kleur rood komt toch elke aflevering in de proeven "als een rode draad" terug : rode knoppen in de auto's (afl 1), rode knop in de leeuwenkooi (afl 2), rode knop in het hokje bij het droedelspel met het luchtkussen op het water (afl 3), de rode lantaarn (afl 4) en in afl 5 toch ook de paintball proef waarbij de kandidaten in het rood "verkleurden" als zijnde "geraakt" (net zoals in aflevering 4 als de rode lantaarn hen voorbij stak). Dit in combinatie met het filmpje met Gilles Van Bouwel waarbij de mol ingeleid werd (net voor aflevering 1), dat eindigt met die rode verf in het gezicht van Gilles doet me toch vermoeden dat de mol telkens in de proeven met de rode knop een belangrijke rol had.

ex-molinator08 mar 2017, 22:14

3483  Uma
Taupie02 schreef:Die kleur rood komt toch elke aflevering in de proeven "als een rode draad" terug : ...
Rood is wel een standaardkleur bij veel zaken.
Rode lantaarn - al decennia in wielrennen
Rood = bijna altijd de kleur van uitschakeling
Rode knoppen om op te drukken - bijna steeds in spelprogramma's
Rood = waarschuwingskleur
Rood als kleur van de "bom" = allusie op vorig jaar

Straks krijgen er hier een paar rode ogen van de fixatie op rood.

chicawah.janssen08 mar 2017, 22:21

8153
ex-molinator schreef:Rood is wel een standaardkleur bij veel zaken.
Rode lantaarn - al decennia in wielrennen
Rood = bijna altijd de kleur van uitschakeling
Rode knoppen om op te drukken - bijna steeds in spelprogramma's
Rood = waarschuwingskleur
Rood als kleur van de "bom" = allusie op vorig jaar

Straks krijgen er hier een paar rode ogen van de fixatie op rood.
En als het dan nog zou gaan om "lok de stier" ipv "vang de mol"!

Jansen08 mar 2017, 22:48

3423  Yens
chicawah schreef:En als het dan nog zou gaan om "lok de stier" ipv "vang de mol"!
LOL, dan komen we toch weer op het terrein van de astrologie?
En wie heeft het sterrenbeeld Stier van de kandidaten? Eline, juist ja πŸ™‚

chicawah.janssen08 mar 2017, 23:00

8153
eveline.vanhemel schreef:LOL, dan komen we toch weer op het terrein van de astrologie?
En wie heeft het sterrenbeeld Stier van de kandidaten? Eline, juist ja πŸ™‚
πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚

Maar volgende week gaan ze vissen denk ik πŸ˜‰
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7