Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

tayson.peeters17 mar 2017, 19:05

21
beagle schreef:Davy, dat synchroon afspelen is goed gevonden.... kan je dat ook voor het geluid?

Volg altijd je eerste instinct wordt dikwijls gezegd.... en bij mij viel vooral de terugkerende rug van Annelies op bij zinnetje ".... overleeft al ....... de mol". In jouw versie merk ik echter dat het woord "de mol" niet bij iedereen bij dezelfde still valt, gezien het verschil in fragmenten....
Weet niet of een geluidssynchronisatie kan aanduiden wie "echt" onder het woord de mol zit?
Heb het filmpje per filmpje gecheckt, lijkt geen specifieke kandidaat onder het woord 'mol' te vallen.

Mke17 mar 2017, 19:06

112
beagle schreef:Davy, dat synchroon afspelen is goed gevonden....
Inderdaad!

En hoe meer ik naar de beelden kijk, hoe meer ik denk dat het wilt zeggen dat Robin de volgende afvaller is... het feit dat het voor een groot stuk synchroon loopt, wilt zeggen dat ze niet willekeurig gemonteerd werden, de verschillen lijken mij dan ook bewust gedaan.

En als je naar die beelden kijkt, is het toch een vrij logische conclusie (maar daarom niet per se de juiste) om te stellen dat Eline, Annelies en Davey een groen scherm krijgen en dat Robin een lege stoel in het vooruitzicht heeft? Ook een reden om eens te zuchten 😉
De beelden spreken bijna voor zich!

[ external image ]

tayson.peeters17 mar 2017, 19:12

21
Mke schreef:Inderdaad!

En hoe meer ik naar de beelden kijk, hoe meer ik denk dat het wilt zeggen dat Robin de volgende afvaller is... het feit dat het voor een groot stuk synchroon loopt, wilt zeggen dat ze niet willekeurig gemonteerd werden, de verschillen lijken mij dan ook bewust gedaan.

En als je naar die beelden kijkt, is het toch een vrij logische conclusie (maar daarom niet per se de juiste) om te stellen dat Eline, Annelies en Davey een groen scherm krijgen en dat Robin een lege stoel in het vooruitzicht heeft? Ook een reden om eens te zuchten 😉

[ external image ]
Zit wat in. Ik blijf echter een beetje zitten met Eline die 4 groene schermen heeft in haar filmpje tegenover de andere met 5 groene schermen. Houd het vroeger voor haar op vraag ik me dan af? 🙂 Of had zij bij de 'blinde eliminatie' een rood scherm en dus een groen scherm minder?
Laatst gewijzigd door tayson.peeters op 17 mar 2017, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Jay-Lo17 mar 2017, 19:13

1690  Sven
De andere groene schermen zijn die van Hans en Annelies.
Dat zou dan maken per kandidaat: het groene scherm van:
-Annelies - Hans - Annelies - Bouba - Annelies
-Davey - Annelies - Annelies - Hans - Bouba
-Eline - Annelies - Bouba - Annelies
-Robin - Bouba - Annelies - Davey - Annelies

Jay-Lo17 mar 2017, 19:17

1690  Sven
Mke schreef:Inderdaad!

[ external image ]
Als jou theorie klopt, dan zou ons Elineke wel eens de mol kunnen zijn.
De anderen nemen thuis afscheid, en zij steekt alleen als een dief in de nacht haar koffers in de wagen .

Jay-Lo17 mar 2017, 19:21

1690  Sven
itchy.tzekrallo schreef:Dan komt de naam Annelies daar wel acht keer in voor
Voor 8 afleveringen in het spel? De Mol?
Wie zal het zeggen hè, hier zie je nog maar eens dat je alles, of toch bijna alles, op verschillende manieren kunt interpreteren.

Curio17 mar 2017, 19:28

53
Hier zou inderdaad wel eens een tip kunnen in zitten, het probleem is alleen dat iedereen er zijn eigen conclusies uit trekt volgens de tunnel waar je in zit 😛

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 19:37

129
Ik dacht altijd dat Eline toen het rode scherm gekregen had omdat ze volgens mij duidelijk zenuwachtig was tijdens de discussie maar bij het horen van Marzenas vertrek heel hevig begon te huilen, geval van slecht geweten.
Is dat zo geweest komt ze als mol niet meer in aanmerking .
Betref Annelies: Woestijnvis zou nu eventueel een vrouw genomen hebben om kritiek uit feministische hoek te vermijden dat meer mannen tot nu toe mol geweest zijn.
Nog is met elk scenario rekening te houden.
De kandidaten kunnen niet naar hints zoeken zoals we dat hier doen, ze moeten het hebben van verdacht gedrag en opgemerkte manipulatie en daarin zijn R.,A. en D.mekaar waard.
Kijk heel hard uit naar Maandagavond!!

tayson.peeters17 mar 2017, 19:44

21
itchy.tzekrallo schreef:Ik dacht altijd dat Eline toen het rode scherm gekregen had omdat ze volgens mij duidelijk zenuwachtig was tijdens de discussie maar bij het horen van Marzenas vertrek heel hevig begon te huilen, geval van slecht geweten.
Is dat zo geweest komt ze als mol niet meer in aanmerking .
Betref Annelies: Woestijnvis zou nu eventueel een vrouw genomen hebben om kritiek uit feministische hoek te vermijden dat meer mannen tot nu toe mol geweest zijn.
Nog is met elk scenario rekening te houden.
De kandidaten kunnen niet naar hints zoeken zoals we dat hier doen, ze moeten het hebben van verdacht gedrag en opgemerkte manipulatie en daarin zijn R.,A. en D.mekaar waard.
Kijk heel hard uit naar Maandagavond!!
Hetzelfde hier. Ik kan niet meer wachten 😃

sherlock17 mar 2017, 19:59

216
Sjonge, geweldig werk hier van Tayson & Davy zeg!

Het blijft toch lastig om te interpreteren. Het valt wel op dat Annelies d'r rug inderdaad in de meeste shots terugkeert.

Daarnaast vind ik één shot bijzonder:

[ external image ]

Iedereen sluit de ogen en Robin slaakt een zucht? Omdat ie... er uit ligt?

ONBEKEND17 mar 2017, 20:05

Je kan dit inderdaad op verschillende manier interpreteren, nog een voorbeeldje:

Robin zucht van opluchting omdat ze hem nog niet ontmaskerd hebben, Eline en Annelies zijn teleurgesteld omdat ze verloren zijn, en Davey glimlacht omdat ie gewonnen heeft.

Tja zo geraken we niet veel verder...