Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ONBEKEND18 mar 2017, 23:34

Jay-Lo schreef:Rood zal wel een tip zijn, maar de vraag is dan, op welke manier? Op dit moment kan ik dat dus aan 3 overblijvende kandidaten linken.
't Is dat wachten tot maandag dat zo moeilijk is. 😃

En dat is? Uit welke proef, hoe en aan wie?

zwartemol18 mar 2017, 23:40

121
commisaris Witse schreef:Willy Vandersteen, de Rode Ridder.... Robin kamp helemaal dol met het kasteel in Holsbeek.
Willen jullie toch ook hier eens lezen :

http://nl.deroderidder.wikia.com/wiki/Johan_van_Horst

De Rode Ridder zijn echte vader heette Van Rode... Ik lach me een kriek !!! 😃

Mijn mol blijft alsnog Eline.
en 1 van de strips had ook als titel " De Heren van Rode "

ze hebben ons toch bij ons pietje , ik ben helemaal in de war :mrgreen:

Moldedju19 mar 2017, 02:06

507  Yens
Amai. De malle mergpijp' is precies een eigen leven gaan leiden. Blij met zo veel enthousiasme maar ik heb niet de indruk dat we er al zijn. Ik zie momenteel 2 mogelijke opties:
- Personage van Moe Mie, de moeder van Jerommeke zit dacht ik in een grot en zou kunnen verwijzen naar ons Moeke. Het was Annelies die zelf zij dat er bijnamen waren gegeven en zij ons Moeke was.
- 1973 en nummer 143 als verwijzing naar Robin.
Maar zelfs deze twee vind ik wat magertjes momenteel.
De linken naar de andere albums van Willy Vandersteen vind ik niet echt ter zake. Zo kan je alles linken.
Sowieso hebben we de L nog nodig om deze theorie relevant te maken. En spijtig genoeg hebben we die nog steeds niet...
Heeft er al iemand bijvoorbeeld naar de woordpuzzels gekeken bij de dierproef?

Moldedju19 mar 2017, 05:07

507  Yens
Ok, ik kon er niet van slapen.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
SPOILER

annie.delen19 mar 2017, 07:35

238  Uma
Super. Helemaal mee eens

Holmes19 mar 2017, 07:59

395
En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?

Kobe19 mar 2017, 08:20

429
Holmes schreef:En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?
Dacht ik ook aan 😃

Jay-Lo19 mar 2017, 08:21

1690  Sven
sandra.impe schreef:En dat is? Uit welke proef, hoe en aan wie?
Rood aan Robin, dat is hier al uitgebreid aan bod gekomen
Rood aan Davey: rode boekje, Van Rode, Rode jas .
Rood bij Annelies: Rood van Marco Borsato, eerste playlistsong in deze reeks is van Annelies, Marco Borsato: ik leef niet meer voor jou.

Jay-Lo19 mar 2017, 08:24

1690  Sven
Holmes schreef:En de rode "L" op de bestelwagen bij de museumproef : Laundry Giant ?
Misschien moet ze in een volgende aflevering de was doen.

Jay-Lo19 mar 2017, 08:30

1690  Sven
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
Hahaha, super gevonden. Ik hoop dat je ondertussen toch de slaap kan vatten.

Frolva19 mar 2017, 08:39

2204
Moldedju schreef:Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt.
Blijft knap gevonden, maar ik blijf er inderdaad anders over denken. 😉

Een eenvoudige test voor 'gouden tips': beeldt je in dat ze dit in de laatste aflevering moeten uitleggen en wat dan de reactie zou zijn van de gemiddelde kijker (dus niet zo'n 'dikke zot' van hier op 't forum :mrgreen: ).

In deze test faalt de theorie (voor mij). 😉

ex-molinator19 mar 2017, 09:40

3483  Uma
Moldedju schreef:Ok, ik kon er niet van slapen.
En ja, ik denk dat dit er helemaal op zit, dus achter een gemeende spoiler. Maar het kan natuurlijk best zijn dat jullie daar anders over denken. Laat ons zeggen dat de kans op toeval in mijn ogen echt wel echt klein wordt. ...
Ik vind het een mooie theorie, duidelijk (en dat is belangrijk) maar toch hier en daar wat ver gezocht.
Maar ik blijf meer in de Robin piste (of tunnel) geloven.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9