Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Woestijnmol07 feb 2017, 17:22

Forum veteraan  222
Woestijnmol schreef:Nee, ik bedoel dat ze misschien zou terugkomen. Hoe anders verklaar je de foto met 11 kandidaten terwijl ze nooit samen zijn geweest. Jessica is 's avonds vertrokken en pas ten vroegste de volgende dag duikt hans weer op.
Waar en hoe is die foto dan kunnen worden genomen ?
behalve als je op de foto hierboven Hans vervangt door Gilles de Coster. Maar waarom moet hij op die foto ?

masterveecee07 feb 2017, 17:23

3547  Sven
Woestijnmol schreef:Waar en hoe is die foto dan kunnen worden genomen ?
in een fotostudio, met green/blue screen 😉

Wack_a_mole07 feb 2017, 17:25

26
Inderdaad. Het is best mogelijk dat die silhouetten op voorhand zijn gefotografeerd en daarna op de berg zijn gephotoshopt. Het is niet moeilijk zoiets te doen en al zeker niet in zwart-wit of met een donkere foto. Daarvoor hoeven ze nooit met 11 op een berg te gaan staan.

Laleia07 feb 2017, 18:03

306
Ik denk zelfs dat het makkelijker is om een dergelijke foto in een studio te maken en bij elkaar te fotoshoppen dan ze allemaal op een berg te hijsen en de belichting goed te krijgen enzovoort...

Jansen07 feb 2017, 18:13

3423  Yens
Ja, maar zelfs als de foto in een studio gemaakt is (waar ik redelijk van overtuigd ben), dan moeten de kandidaten toch geweten hebben dat ze met 11 zouden zijn, er van uitgaand dat Hans deel uit maakt van de foto? Dat is in tegenspraak met de reactie van sommigen toen ze er achter kwamen dat er 11 auto's in de hangar stonden.

Laleia07 feb 2017, 18:15

306
eveline.vanhemel schreef:Ja, maar zelfs als de foto in een studio gemaakt is (waar ik redelijk van overtuigd ben), dan moeten de kandidaten toch geweten hebben dat ze met 11 zouden zijn, er van uitgaand dat Hans deel uit maakt van de foto? Dat is in tegenspraak met de reactie van sommigen toen ze er achter kwamen dat er 11 auto's in de hangar stonden.
Niet noodzakelijk. Je neemt individuele foto's en plaatst ze bij elkaar.

Jansen07 feb 2017, 18:28

3423  Yens
Zou kunnen, maar de foto ziet er naturel uit, ik denk toch eerder dat het Gilles De Coster is, die mee op de foto staat.

Vikken07 feb 2017, 18:32

65
Met de ploegfoto's van in de voetbal ontbreken ook vaak spelers, die plakken ze er achteraf bij en dat merk je ook niet.

davy.staelens07 feb 2017, 19:30

27
Dit is duidelijk een photoshopke met als referentie de poster van Lost. Btw, Bouba staat daar toevallig op dezelfde plaats (en in dezelfde houding) als het personage 'Michael'. En is het nu net hij die in de serie zijn vrienden verraadt en vermoord.

Kan ver gezocht zijn, maar de facts zijn er.

weyns196007 feb 2017, 19:37

426
Volgens was ik kan vinden, is de vertaling van "Jy moet niemand vertrou nie " = "Je moet iemand niet vertrouwen".

Geen idee of dit iets betekent hoor.

Mollenjager-DT07 feb 2017, 21:47

767  Yens
Volgens mij is deze foto wel degelijk in Zuid-Afrika gemaakt en is de persoon in het midden gewoon Gilles De Coster. Volgens mij denk ik ook dat op de foto hierboven met de namen erop iedereen klopt, behalve Eline en Jessica, die moeten omgewisseld worden, volgens mij. Zelfs al zou het voor green screen zijn opgenomen, dan zal dit volgens mij gedaan zijn wanneer ook de aparte foto's van de kandidaten zijn getrokken en dat is volgens mij maar pas na de opnames van het programma gedaan. Zo valt dus perfect te verklaren dat ze dan al weten dat ze met 11 kandidaten zijn, ipv met 10 kandidaten.

masterveecee07 feb 2017, 22:39

3547  Sven
Mollenjager-DT schreef:Volgens mij is deze foto wel degelijk in Zuid-Afrika gemaakt en is de persoon in het midden gewoon Gilles De Coster. Volgens mij denk ik ook dat op de foto hierboven met de namen erop iedereen klopt, behalve Eline en Jessica, die moeten omgewisseld worden, volgens mij.
...
Zal te zien zijn wat er met Hans gebeurt 😉

Van Jessica en Eline: ik denk dat Eline wat bredere schouders heeft dan Jessica, vandaar dat ik het zo had gedaan. Kan altijd verkeerd zijn natuurlijk