Suspicious schreef:Kan aan de montage liggen maar... zie beelden hieronder.
Hoe weet Robin wat op dat bordje staat? Het hangt omgekeerd ten opzichte van zijn positie (tenzij het op de achterzijde ook bedrukt is (ik ben nu op zoek naar eventueel een beeld vanuit Robin's kooi richting het bordje om te zien of het achteraan is bedrukt). Als we Gilles DC mogen geloven zijn de kandidaten geblinddoekt in hun posities gezet, dus dan kan het ook niet zijn gelezen, tenzij Robin zijn blinddoek niet aan had en hem zogezegd afneemt, of misschien is hij op de hoogte gebracht tijdens een briefing?
Ik heb momenteel nog geen verdachte, maar dit viel me toch wel op bij een tweede keer kijken.
...
Dergelijke fouten worden niet gemaakt hoor.
De deelnemers worden geblinddoekt in de arena gebracht maar met Robin is er 1 praktisch probleem. Er is geen dier te horen. Toch moet er voor gezorgd worden dat Robin niet zomaar uit de kooi kruipt maar een tijdje met de schrik zit tot men er op komt dat het veilig is.
Dat kan bereikt worden door hem als eerste in de arena te brengen zonder blinddoek zodat hij die affiche kan zien. En dan nog een beetje overhoorbare small talk door de crew over jachtluipaarden en het zit geïmpregneerd.
Ik beweer niet dat het zo gegaan is: de veronderstelling dat de affiche aan weerszijden leesbaar is lijkt me minder "veilig" maar sluit ik ook niet uit.
Er is wel een beeld van Robin in de kooi vanuit de andere hoek, gericht op de deur waarnaast de affiche hangt, en de affiche is zichtbaar, maar niet leesbaar vanuit de beelden.
De meest plausibele verklaring lijkt me deze aangebracht door Laleia
Datgene wat men ziet, is slechts een beeld van het onzichtbare.