Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Molliarty13 mar 2017, 13:34

157
Social schreef:Dus normaal gezien krijgt Sam vanavond een rood scherm. Let's find out! Spannend.
Ja.. als dat zo is dan is dit indd bevestigd 🙂

geertn44413 mar 2017, 13:56

236
Masterofsuspence schreef:Ja, wel, vlak voor dat beeld van de auto die aankomt bij Davey. Ik kan het niet te pakken krijgen, maar ik spoelde ad random een beetje terug en startte weer op s25 of 26 en opeens waren daar nog beelden van iemand die vertrok. Heel kort. Niet zichtbaar zo.Tussen dat fancy huis en het huis van Davey dus. Ik blijf proberen het terug te vinden!
Dat fancy huis is het huis van Robin, het is het eerste huis dat je te zien krijgt vlak na de 1-ZZA-431 nummerplaat.
Dus eigenlijk zien we Robin het eerste: -)

Andreas14 mar 2017, 00:15

Molerator  113
Wie zitten nog op schema 😉

chicawah.janssen14 mar 2017, 07:48

8153
andreas.debresser schreef:Wie zitten nog op schema 😉
... en dus mag volgende week Eline haar koffer in een koffer steken.

billie.holiday14 mar 2017, 07:59

462  Bert
Ik vroeg mij al af van wie dat grote huis was. Maar als het van Robin is, kan dit betekenen dat hij de mol of de winnaar is ? Het lijkt er meer en meer op te lijken dat die De drie kandidaten die thuis afscheid nemen de finalisten zullen zijn.
Zou Eline de volgende afvaller zijn, die steekt haar koffer in de auto? Betekenis die ik er zou aan linken is , die gaat nie mee met de finalisten.

Holmes14 mar 2017, 08:33

395
Zit de oplossing niet in de nummerplaat van de allereerste wagen die getoond wordt ? 1-ZZA-431.
Er worden 4 personen getoond die thuis afgehaald worden :
1 Davey
2 Robin
3 Annelies
4 Eline
1 Davey
Bekijk dit van Z naar A (omgekeerde volgorde) en je hebt 1 4 3 2 1
Vergelijk deze combinatie met de nummerplaat en blijkt dat het cijfer 2 ontbreekt in de nummerplaat : dat is de mol.
Het cijfer 1 komt het vaakst voor en dat zal de winnaar zijn.

LodeD14 mar 2017, 08:36

117
joachim.morrens schreef:Dat zou dus willen zeggen dat de 2 volgende afleveringen Hans en Sam naar huis gaan :(
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

geertn44414 mar 2017, 09:15

236
Dan moeten we ons nu concentreren op slechts 3 kandidaten: Robin, Davey & Annelies. Hun gedrag moeten we nu doorheen de afleveringen onderzoeken, want er MOET ergens een consistente tip inzetten die de afleveringen overspant.
PS Toen ik hoorde dat Sam nog ging spreiden tussen twee kandidaten, wist ik al bijna zeker dat hij ging afvallen. Ik denk dat iedereen die er nu nog inzit op de juist mol zit.

Jansen14 mar 2017, 09:41

3423  Yens
geertn444 schreef:PS Toen ik hoorde dat Sam nog ging spreiden tussen twee kandidaten, wist ik al bijna zeker dat hij ging afvallen. Ik denk dat iedereen die er nu nog inzit op de juist mol zit.
Inderdaad, toen Sam dat zei, kwam dat er zo eerlijk uit dat ik onmiddellijk dacht: Sam, jij bent de mol dus niet en ook, je zal er helaas uit gaan vallen... spijtig genoeg, Sam was voor mij veruit de sympathiekste kandidaat (samen met Bouba, maar die ligt er al zo lang uit he...).

rolhad14 mar 2017, 10:13

434
Holmes schreef:Zit de oplossing niet in de nummerplaat van de allereerste wagen die getoond wordt ? 1-ZZA-431.
1 Davey
2 Robin
3 Annelies
4 Eline
1 Davey
Vergelijk deze combinatie met de nummerplaat en blijkt dat het cijfer 2 ontbreekt in de nummerplaat : dat is de mol.
Of ZZA staat voor de 2 deelnemers en 1 mol in de finale. 4(Z) 3(Z) 1(A) - Eline(Z), Annelies(Z) en Davey (A, de mol) :p
(Ik verdenk persoonlijk iemand anders als mol)

Ik ben in ieder geval echt benieuwd wie er de volgende aflevering uitvalt!

Moldedju14 mar 2017, 10:23

507  Yens
Holmes schreef:Zit de oplossing niet in de nummerplaat van de allereerste wagen die getoond wordt ? 1-ZZA-431.
1 Davey
2 Robin
3 Annelies
4 Eline
1 Davey
Combinatie met de nummerplaat zou zeker niet onlogisch zijn! Maar misschien is het eenvoudiger:
De drie die de finale spelen in Z... (plaats van finale) Zuid Afrika zijn nummers 4, 3 en 1, dus Eline, Annelies en Davey. In de volgorde dat ze vorig jaar de bekendmaking deden van de mol, de winnaar en de verliezer zou dat betekenen dat Eline wint en Annelies is de mol.... Robin valt volgende week af ...
Hier zit dus zeker een hint, maar kan nog een beetje alle kanten uit ! Maakt het net leuk toch !
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 13