Social schreef:Dus normaal gezien krijgt Sam vanavond een rood scherm. Let's find out! Spannend.Ja.. als dat zo is dan is dit indd bevestigd
Social schreef:Dus normaal gezien krijgt Sam vanavond een rood scherm. Let's find out! Spannend.Ja.. als dat zo is dan is dit indd bevestigd
Masterofsuspence schreef:Ja, wel, vlak voor dat beeld van de auto die aankomt bij Davey. Ik kan het niet te pakken krijgen, maar ik spoelde ad random een beetje terug en startte weer op s25 of 26 en opeens waren daar nog beelden van iemand die vertrok. Heel kort. Niet zichtbaar zo.Tussen dat fancy huis en het huis van Davey dus. Ik blijf proberen het terug te vinden!Dat fancy huis is het huis van Robin, het is het eerste huis dat je te zien krijgt vlak na de 1-ZZA-431 nummerplaat.
andreas.debresser schreef:Wie zitten nog op schema... en dus mag volgende week Eline haar koffer in een koffer steken.
joachim.morrens schreef:Dat zou dus willen zeggen dat de 2 volgende afleveringen Hans en Sam naar huis gaan
geertn444 schreef:PS Toen ik hoorde dat Sam nog ging spreiden tussen twee kandidaten, wist ik al bijna zeker dat hij ging afvallen. Ik denk dat iedereen die er nu nog inzit op de juist mol zit.Inderdaad, toen Sam dat zei, kwam dat er zo eerlijk uit dat ik onmiddellijk dacht: Sam, jij bent de mol dus niet en ook, je zal er helaas uit gaan vallen... spijtig genoeg, Sam was voor mij veruit de sympathiekste kandidaat (samen met Bouba, maar die ligt er al zo lang uit he...).
Holmes schreef:Zit de oplossing niet in de nummerplaat van de allereerste wagen die getoond wordt ? 1-ZZA-431.Of ZZA staat voor de 2 deelnemers en 1 mol in de finale. 4(Z) 3(Z) 1(A) - Eline(Z), Annelies(Z) en Davey (A, de mol) :p
Er worden 4 personen getoond die thuis afgehaald worden :
1 Davey
2 Robin
3 Annelies
4 Eline
1 Davey
Bekijk dit van Z naar A (omgekeerde volgorde) en je hebt 1 4 3 2 1
Vergelijk deze combinatie met de nummerplaat en blijkt dat het cijfer 2 ontbreekt in de nummerplaat : dat is de mol.
Het cijfer 1 komt het vaakst voor en dat zal de winnaar zijn.
Holmes schreef:Zit de oplossing niet in de nummerplaat van de allereerste wagen die getoond wordt ? 1-ZZA-431.Combinatie met de nummerplaat zou zeker niet onlogisch zijn! Maar misschien is het eenvoudiger:
Er worden 4 personen getoond die thuis afgehaald worden :
1 Davey
2 Robin
3 Annelies
4 Eline
1 Davey
Bekijk dit van Z naar A (omgekeerde volgorde) en je hebt 1 4 3 2 1
Vergelijk deze combinatie met de nummerplaat en blijkt dat het cijfer 2 ontbreekt in de nummerplaat : dat is de mol.
Het cijfer 1 komt het vaakst voor en dat zal de winnaar zijn.