Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Mke14 mar 2017, 17:28

112
Moldedju schreef:Als ik je redenering volg hebben de kandidaten nee ingevuld en willen ze dus niet dat de mol in bed gaat liggen. Wie heeft nooit in het bed gelegen en is door niemand gepushed om in de caravan te gaan: Eline.
Anderzijds zou ik als kandidaat in eerste instantie denken dat ik neen moest antwoorden, zoals je zegt. Maar daarna zou ik toch voor ja gaan. Als de vraag er namelijk staat, zal er wel een caravan geweest zijn en zal de mol er wel in geslapen hebben. Zo iets ...
Ik ben er dus niet van overtuigd dat iedereen nee heeft ingevuld.
En dan krijg je weer vele andere mogelijkheden...
Inderdaad... daarom kan je in feite alleen uitgaan van het feit dat de mol wilt dat het niet lukt.
Van al de rest heb je geen flauw idee.
Mij lijkt het daarom beter om elke kandidaat om de beurt te beschouwen als mol en vervolgens na te gaan of die zich daar al dan niet naar gedragen heeft. Indien ja, weet je dat die ofwel nee geantwoord heeft op z'n vraag, ofwel de mol is.
Hopelijk komt er meer 'nee' uit 😉

Je mag ook niet uit het oog verliezen dat geen enkele kandidaat zeker is van zijn mol... degenen die 'nee' geantwoord hebben, kunnen daarom best verhinderen dat gelijk wie slaapt, of maken dat ze alleen zelf slapen.
(stel dat ze wel 100% zeker zijn - al dan niet terecht- is de proef om zeep vanaf het moment dat 'hun mol' geslapen heeft, en kunnen ze vanaf dat moment maar beter hun best doen om de proef te laten slagen, om er dan toch nog maar het beste uit te halen).
Degenen die 'ja' geantwoord hebben, kunnen best zoveel mogelijk mensen laten slapen, behalve zichzelf.

OrthoMol14 mar 2017, 17:31

219
Molliarty schreef:Wat me VOORAL opviel was hoe graag ze zelf in die caravan wou blijven. Eline stelde voor eventjes te blijven, maar Omelies is snel om met dat idee korte mette te maken. Waarom? Dat mag Joost weten......
Mssn dat de winnaarsrol haar parten speelt....stel dat Annelies nt De mol is, gaat ze vr de winnaarsrol wat mij logisch lijkt. Dat zou kunnen verklaren waarom zij Eline weigerde toegang te geven id caravan . Zo tracht zij mssn te voorkomen dat Eline alsnog met de winnaarsrol ad haal zou kunnen gaan.. ik voel toch ergens strijd :twisted:

OrthoMol14 mar 2017, 17:34

219
sandra.impe schreef:Ah tuurlijk, want op het einde zien ze of de opdracht wel of niet geslaagd is, als Robin, als mol, niks zou laten weten dat hij niet slaapt, dan zou dat wel heel verdacht zijn hè!
Dat is een gegeven dat Robin zwz nt had kunnen 'verduisteren' want de electroden liegen toch nt :roll: ?? Dat is zoals da ne boot nt zinkt hè 😉

Mke14 mar 2017, 17:40

112
aikoo.altitude schreef:Mssn dat de winnaarsrol haar parten speelt....stel dat Annelies nt De mol is, gaat ze vr de winnaarsrol wat mij logisch lijkt. Dat zou kunnen verklaren waarom zij Eline weigerde toegang te geven id caravan . Zo tracht zij mssn te voorkomen dat Eline alsnog met de winnaarsrol ad haal zou kunnen gaan.. ik voel toch ergens strijd :twisted:
Of ze denkt dat Eline de mol is?

OrthoMol14 mar 2017, 17:42

219
rob.degrootte schreef:Dat laatste moet ik helaas beamen ! :mrgreen:

Ook nog iets raars ...Ze duwen dan Annelies in dat kot voor de allerlaatste 15 minuten omdat er nog iemand moet slapen De zon scheen gewoon vollenbak onder de gordijnen door. Schone cadeau van de mol :batman: :batman:
Ik wist ni dat De mol kdo'kes uitdeelde?? Waar moet ik tekenen 😃 ? Een gekregen paard moet ge nt in de bek kijken hè 😉

chicawah.janssen14 mar 2017, 17:46

8153
Mke schreef:Mij lijkt het daarom beter om elke kandidaat om de beurt te beschouwen als mol en vervolgens na te gaan of die zich daar al dan niet naar gedragen heeft. Indien ja, weet je dat die ofwel nee geantwoord heeft op z'n vraag, ofwel de mol is.
Hopelijk komt er meer 'nee' uit 😉
Goed idee! Ik ga mij daar vanavond eens mee bezighouden.

katrien.dheere14 mar 2017, 17:48

10
De vraag was duidelijk: heeft de mol in de caravan geslapen?
Er wordt in de vraag echter geen woord gerept over de registratie van het slaappatroon... en aan de beelden te zien, sliep ook Annelies als een roosje op de bank...

billie.holiday14 mar 2017, 18:17

462  Bert
Davey heeft waarschijnlijk een slaapmiddel gekregen, ikzelf zou zeker niet op commando kunnen slapen.

chicawah.janssen14 mar 2017, 19:54

8153
katrien.dheere schreef:De vraag was duidelijk: heeft de mol in de caravan geslapen?
Er wordt in de vraag echter geen woord gerept over de registratie van het slaappatroon... en aan de beelden te zien, sliep ook Annelies als een roosje op de bank...
Ik heb er ook op gelet. Ze was waarschijnlijk in slaap gevallen omdat het boek (dat ze in het donker las!) nogal slaapverwekkend was. Ofwel misschien had ze een black-out?
Over de registratie van de slaappatronen werd maar na afloop van de proef gesproken. Daardoor ga je ervan uit dat alleen dat telde...

chicawah.janssen14 mar 2017, 20:02

8153
billie.holiday schreef:Davey heeft waarschijnlijk een slaapmiddel gekregen, ikzelf zou zeker niet op commando kunnen slapen.
Echt op commando kan ik ook niet slapen, maar als ik moe genoeg ben kan ik overal slapen als ik maar kan neerliggen (echt neerliggen, niet in een zetel in vliegtuig of autobus). En ik denk dat zowel de kandidaten als Gilles als de crew echt wel heel moe zijn na al die dagen. Dus als ik niet de mol zou zijn - die moet de proef doen mislukken - zou ik ook kunnen slapen, en zeker bij de gedachte dat alles lekker stilligt zolang je slaapt.

dapples14 mar 2017, 20:04

7
Kan Davey hierbij in de toekomst kijken?

Wat eerder in de aflevering zegt hij dit :
[ external image ]

Hierbij was er nog geen sprake van een slaapopdracht. Ik vind het wel opvallend dat hij hiermee de link legt.
Dit beeld is van wanneer Robin boven water komt nadat hij zijn vlag moest onthouden.

glashelder14 mar 2017, 20:11

53
dapples schreef:Hierbij was er nog geen sprake van een slaapopdracht. Ik vind het wel opvallend dat hij hiermee de link legt.
Dit beeld is van wanneer Robin boven water komt nadat hij zijn vlag moest onthouden.
Het is blijkbaar een beetje een running gag dat Robin overal en op gelijk welk moment in slaap kan vallen (daarom dat ze hem als eerste in dat bed gelegd hebben), dus zo gek vind ik dat niet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9