Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

tayson.peeters17 mar 2017, 20:07

21
sherlock schreef:Sjonge, geweldig werk hier van Tayson & Davy zeg!

Het blijft toch lastig om te interpreteren. Het valt wel op dat Annelies d'r rug inderdaad in de meeste shots terugkeert.

Daarnaast vind ik één shot bijzonder:

[ external image ]

Iedereen sluit de ogen en Robin slaakt een zucht? Omdat ie... er uit ligt?
😃 das goed gezien! Of de anderen (die de ogen gesloten hebben) zijn blind voor de mol die uiteindelijk toch meer ziet (weet) dan hen? 😃

sherlock17 mar 2017, 20:11

216
De afwijking duidt doorgaans altijd op de mol dus eigenlijk zou dit naar Robin moeten verwijzen als de mol! 😃

johan.maes17 mar 2017, 20:11

153  Sven
sherlock schreef: Daarnaast vind ik één shot bijzonder:

[ external image ]

Iedereen sluit de ogen en Robin slaakt een zucht? Omdat ie... er uit ligt?
Annelies haar ogen zijn toch open?

tayson.peeters17 mar 2017, 20:12

21
sherlock schreef:De afwijking duidt doorgaans altijd op de mol dus eigenlijk zou dit naar Robin moeten verwijzen als de mol! 😃
Ben razend benieuwd nu 😃

Mke17 mar 2017, 20:14

112
sherlock schreef:De afwijking duidt doorgaans altijd op de mol dus eigenlijk zou dit naar Robin moeten verwijzen als de mol! 😃
Het filmpje gaat over wie het haalt tot de finale hè... en dat zijn er 3 😉

sherlock17 mar 2017, 20:15

216
johan.maes schreef:Annelies haar ogen zijn toch open?
Nee hoor, ze zijn dicht. Freeze-frame het en in closeup zal je het zien.

Overigens: Annelies raakt altijd 'r neus aan bij die eliminaties...

sherlock17 mar 2017, 20:16

216
Mke schreef:Het filmpje gaat over wie het haalt tot de finale hè... en dat zijn er 3 😉
Kom, de Robin-tunnelaars zitten nu al met het angstzweet, doe er geen schep bovenop! :mrgreen:

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 20:17

129
De glimlach van Davey is er een van iemand die niets meer vreest en heel zeker is van zijn stuk.
Die zit hoe dan ook in de finale als :?: :?: :?: :?: :?:

Mke17 mar 2017, 20:20

112
sherlock schreef:Kom, de Robin-tunnelaars zitten nu al met het angstzweet, doe er geen schep bovenop! :mrgreen:
Ik doe aan schadebeperking... zo komt de shock iets minder hard aan maandagavond 😉
Geen dank!

sherlock17 mar 2017, 20:22

216
Mke schreef:Ik doe aan schadebeperking... zo komt de shock iets minder hard aan maandagavond 😉
Geen dank!
😂

weyns196017 mar 2017, 21:07

426
billie.holiday schreef:Ik dacht dat davey nog geen enkel scherm te zien heeft gekregen.
Davey kreeg een groen scherm in aflevering 6.

weyns196017 mar 2017, 21:13

426
itchy.tzekrallo schreef:Ik dacht altijd dat Eline toen het rode scherm gekregen had omdat ze volgens mij duidelijk zenuwachtig was tijdens de discussie maar bij het horen van Marzenas vertrek heel hevig begon te huilen, geval van slecht geweten.
Is dat zo geweest komt ze als mol niet meer in aanmerking .
Misschien had Bertrand het rode scherm en vond Eline het niet fair dat Marzena eruit moest?