masterveecee schreef:Later zie je hem wel drinkenWeet ik, maar ik bedoel daarvoor. In het begin niet.
Dit vind ik eigenlijk één van de mindere dingen die hem verdacht maken.
masterveecee schreef:Later zie je hem wel drinkenWeet ik, maar ik bedoel daarvoor. In het begin niet.
ex-molinator schreef:Toch wel hoor, 6 hebben gedrukt en 5 niet (enkel de volgorde kan je als kijker niet echt bepalen).We hebben niet elke kandidaat de hele tijd in beeld gehad; er kan perfect geknoeid zijn met de beelden: zowel in welke volgorde er iemand heeft gedrukt als in wie niet zou hebben gedrukt: het is niet omdat we iemand niet zien drukken, dan die niet heeft gedrukt...
weyns1960 schreef:We hebben niet elke kandidaat de hele tijd in beeld gehad; er kan perfect geknoeid zijn met de beelden: zowel in welke volgorde er iemand heeft gedrukt als in wie niet zou hebben gedrukt: het is niet omdat we iemand niet zien drukken, dan die niet heeft gedrukt...We hebben er wel 6 zien drukken, en de beelden laten uitschijnen dat het trio niet gedrukt heeft (Bouba, Bertrand, Annelies) en dat het duo Jessica, Hans niet gedrukt heeft.
oldgrumpy schreef:Niet drukken:Ah nee hé.
- als niemand anders drukt, stappen ze met 11 het vliegtuig op en hebben ze geld. Maar heeft de mol dan wel zijn rol goed gespeeld want zijn doel is geld te laten verliezen?
ex-molinator schreef:Ah nee hé.Het maakt WEL uit of er iemand drukt of niet.
De laatste die niet drukt valt dan af, maar wordt dan in aflevering 2 heropgevist.
Alle gekheid op een stokje: het maakt eigenlijk niet uit of er iemand drukt, noch of de mol al dan niet drukt. In elke mogelijk scenario kan je verschillende denkpistes over het al of niet drukken van de mol verzinnen.
Het enig ongunstige scenario (vanuit het standpunt van de programmamakers) is dat niemand of slechts 1 iemand zou drukken omdat je dan geen tweedeling in de groep hebt. hmm Bij nader inzicht , als slecht 1 persoon drukt dan ontstaat er een (tijdelijk) één tegen allen, en dat kan ook wel leuke televisie opleveren.
ex-molinator schreef:Bij nader inzicht , als slecht 1 persoon drukt dan ontstaat er een (tijdelijk) één tegen allen, en dat kan ook wel leuke televisie opleveren.Zou wel hilarisch zijn. En die ene drukker zou ik dan als kandidaat sowieso niet verdenken, want zo stom gaat de Mol niet zijn.
weyns1960 schreef:Ik zeg het nog eens: als je uit de duizenden kandidaten eindelijk de kans krijgt om mee op het vliegtuig te stappen door snel op een knop te drukken, waarom zou je dat dan niet doen? Dat doe je toch zonder nadenken? Je weet toch dat het in het spel uiteindelijk ieder voor zich is en zeker in het begin, wanneer je nog niemand kent, is het dan toch "DRUKKEN"?En toch drukken er 5 niet. Dat zijn 5 kandidaten die ook al een hele tijd toeleven naar dit avontuur, Die vaccinaties en dergelijke hebben moeten laten zetten. en toch drukken er 5 dus niet he op dat moment. Ik geef toe dat de kans héél klein is dat niemand drukt, maar je kan er nooit 100% zeker van zijn . Tenzij iemand zegt dat hij 100% zeker gaat drukken.
oldgrumpy schreef:En toch drukken er 5 niet. Dat zijn 5 kandidaten die ook al een hele tijd toeleven naar dit avontuur, Die vaccinaties en dergelijke hebben moeten laten zetten. en toch drukken er 5 dus niet he op dat moment. Ik geef toe dat de kans héél klein is dat niemand drukt, maar je kan er nooit 100% zeker van zijn . Tenzij iemand zegt dat hij 100% zeker gaat drukken.En wie zegt dat er 5 zijn die niet drukken? Hebben we die alle 5 de hele tijd in beeld gehad zodat we dat met eigen ogen konden zien? Hebben er effectief 6 gedrukt? Wat als elke kandidaat werd gevraagd om voordat het spel echt begon eens op die knop te duwen om te "testen" of hij werkt?