dino.vanhauwaert schreef:... Kan ook een link zijn met de afvallers.Zeer onwaarschijnlijk, vanwege het feit dat op het moment dat dit opgenomen werd, enkel de "plaats" van Jessica (geëlimineerd) en de mol (*****) vast staan.
Bumblebee schreef:Als je het ietwat omdraait krijg je 5 29 37... ---> 5° 29' 37'' = lengtegraad die los door hamont achel loopt. Sammeke toch...Hahaha, wreed vergezocht maar toch schitterend gevonden, zelfs al zou het puur toeval zijn.
Bumblebee schreef:... Ga het nu nog niet posten want het is duidelijk door de regie gedaan. En dan is de fun voorbij voor de andere molloten...ah, jij hebt het ook gezien.
Bumblebee schreef:Tjah, als je regelmatg met kaarten van Belgie bezig bent is dat iets meer voor de hand liggend. Echter heb ik daarnet iets anders ontdekt waardoor ik vrij zeker ben wie de mol is. Ga het nu nog niet posten want het is duidelijk door de regie gedaan. En dan is de fun voorbij voor de andere molloten... Kzal het net voor de finale aflevering posten. Veel zoekplezier!
ex-molinator schreef:ah, jij hebt het ook gezien.Mocht je je ontdekking toch willen delen: ik ben alvast een en al oor!