aikoo.altitude schreef:Ik schat Sam zo in op 1.70M. Hij is zelfs duidelijk kleiner van gestalte dan Davey, en Bertrand en Robin eerder rond 1.80M.
Dus zal een damesfiets hem makkelijker afgaan mr het zou dus ook kunnen dat hij mr een klein stuk heeft moeten fietsen.
En Sam 'vertrekt' nt omdat hij met Davey's fiets ni verder kan mr het is wel een mannenmodel 
Je kan gelijk hebben wat hun lengte betreft. Ik zal morgen eens goed kijken naar beelden waarop hij tussen de andere mannen staat.
Toch lijkt Sam mij niet zodanig klein dat hij op een damesfiets moet rijden. In dat geval is het opzet, want met een fiets die ook voor hem te klein is, zal hij niet goed kunnen fietsen en dat is handig als hij de mol is. En als de fiets wel geschikt is voor hem, dan is hij in ieder geval te klein voor de andere mannen en dat is natuurlijk superhandig.
Sam vertrekt niet meer, maar dat is ook niet nodig: hij valt af dus geld uit de pot en de bootproef mislukt gegarandeerd. Misschien is het zelfs beter dat hij niet aankomt bij de bootproef: hoewel een boot niet kan zinken volgens Robin, zouden de anderen wel eens op het idee kunnen komen om Sam, het pluimgewicht, te doen varen.
Als Sam eigenlijk met een gewone fiets zou kunnen rijden, dan moet Davey de kleine fiets zeker verdacht vinden.
Proud PPP-er (Professioneel Paraceta- en Panamahoedfan)