Laleia schreef:Vorig seizoen waren nummerplaten cruciaal bij een opdracht in de eerste aflevering.Er zat tot nu toe (denk ik) elk seizoen een aanwijzing in de eerste aflevering, redelijk snel in het begin zelfs.. (Vorig seizoen de schreeuw van Gilles, seizoen 3 de plaats San MARCoplein, de andere 2 seizoenen weet ik niet zeker of er zoiets in verscholen stak)
Dit seizoen zou er een grote hint in verstopt zitten in de eerste aflevering?
ik weet het toch niet hoor... Volgens mij zit er zich ergens iemand kreupel te lachen met al onze theorieën.
Nummerplaten, die of die belichting, die persoon komt in beeld bij dat woord, het parcours lijkt op een sterrenbeeld, welke letters in de naam, playlists analyseren... er zitten dingen bij die logisch lijken, maar volgens mij kun je van elke kandidaat zo iets vinden. Ik vertrouw voorlopig op mijn buikgevoel en kijk naar hun gedrag en lichaamstaal.
Maar je mag idd niet afgaan op elk klein detail, eerder gewoon lichaamstaal van de kandidaten aflezen, noteren wie hoeveel geld wint/verliest en bij welke proef (en hoe dat het eventueel gesaboteerd kan zijn)