Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Jansen28 feb 2017, 22:36

3423  Yens
Klopjacht schreef:In mijn herinnering zit hier ook ergens een blikje cola zero tussen (Annelies?)
Klopt inderdaad dat er al een topic over bestaat: http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=48&t=2328
Er waren wel meerdere mensen die Cola Zero hadden. De vreemde eenden in bijt waren Bertrand (de enige met gewone cola) en Hans (spa). De anderen hadden ofwel water ofwel cola zero (Marzena, Annelies en Eline).

ex-molinator28 feb 2017, 22:36

3483  Uma
Klopjacht schreef:...
... Hint ... Of vergezocht?
Eerder een hapering in de continuïteit (waaruit misschien iets af te leiden valt)

Woestijnmol01 mar 2017, 09:37

Forum veteraan  222
chicawah schreef:Fris je mijn geheugen even op ajb?
In seizoen 3 was er persoonlijk geld voor iedereen die zijn koker niet heeft opengedaan.
Diegene die dat wel deden werden "in de gevangenis gestoken" en konden er pas uit na het oplossen van een raadsel.
De andere kandidaten konden die 'gevangenen' uit de gevangenis halen door dat af te kopen met persoonlijk geld.
Marc (de toenmalige mol) wilde dat natuurlijk niet en hij (samen met Inge) besliste om het persoonlijk geld te houden en de gevangenen niet af te kopen.
Maar ik betwijfel of hij uiteindelijk na de opnames het persoonlijk geld als mol mocht houden.

chicawah.janssen01 mar 2017, 10:32

8153
Woestijnmol schreef:In seizoen 3 was er persoonlijk geld voor iedereen die zijn koker niet heeft opengedaan.
Diegene die dat wel deden werden "in de gevangenis gestoken" en konden er pas uit na het oplossen van een raadsel.
De andere kandidaten konden die 'gevangenen' uit de gevangenis halen door dat af te kopen met persoonlijk geld.
Marc (de toenmalige mol) wilde dat natuurlijk niet en hij (samen met Inge) besliste om het persoonlijk geld te houden en de gevangenen niet af te kopen.
Maar ik betwijfel of hij uiteindelijk na de opnames het persoonlijk geld als mol mocht houden.

Juist ja, nu herinner ik het mij!
Heel sterke reeks met heel toffe mensen toen. De mol was Marc, een superkerel, en de winnaar een student: Stijn... waarop woeSTIJNmol erg goed lijkt. Toeval? Of zie ik spoken?
Op dit forum eindig je gegarandeerd paranoïde...

Woestijnmol01 mar 2017, 12:12

Forum veteraan  222
chicawah schreef:Juist ja, nu herinner ik het mij!
Heel sterke reeks met heel toffe mensen toen. De mol was Marc, een superkerel, en de winnaar een student: Stijn... waarop woeSTIJNmol erg goed lijkt. Toeval? Of zie ik spoken?
Op dit forum eindig je gegarandeerd paranoïde...
Voor alle duidelijkheid: de foto in mijn avatar is weldegelijk Stijn omdat ik al deel uit maak van dit forum sinds seizoen 3 en hij was mijn molverdachte toen.
Ondertussen zijn we al 14 jaar later maar elke foto die ik wil plaatsen als nieuwe avatar wordt afgewezen (te groot, te klein, slechte link enz...)
Dus bij deze: Dit ben ik niet 😉

chicawah.janssen01 mar 2017, 12:21

8153
Mijn avatar is ik wel 🙂

ex-molinator01 mar 2017, 13:29

3483  Uma
chicawah schreef:Mijn avatar is ik wel 🙂
een piraat dus: éénoog 😛

chicawah.janssen01 mar 2017, 13:50

8153
ex-molinator schreef:een piraat dus: éénoog 😛
Een piraat? :blackeye:
Nee, een cycloop! 😉

Torremolinos01 mar 2017, 16:17

264
Taak van de mol is toch 'geld uit de groepspot houden'? Dus met persoonlijk geld heeft hij niks te maken. Als de productie beslist dat het geld persoonlijk of voor de groep is, dan lijkt het me de taak van de mol nog steeds om dat uit de groepspot te halen.
Als mol ga je dan ook zelf niet voor dat ei lijkt me. Maar je probeert er misschien voor te zorgen dat anderen het ook niet vinden zolang de scrabbleproef bezig is. Voor de ingang van de tunnel staan wachten kan daarbij helpen. Zolang iedereen zoekt naar het ei, gaat de opdracht veel minder vlot.
De dag erna ga je proberen te zorgen dat het geld persoonlijk is en niet in de groep gaat.

Enfin da's mijn bedenking bij dit hele gebeuren...

Jay-Lo01 mar 2017, 17:19

1690  Sven
Waarom zou de mol niet van het ei weten? Het is waarschijnlijker dat de mol het wel wist, maar niet nodig had. Geld uit de groepspot halen lukt hier beter vanuit de groep.

kim.baudart01 mar 2017, 17:45

138
Hoe werkt dit 'persoonlijk' geld eigenlijk? Zou Hans dit sowieso gekregen hebben (als hij het gewonnen had), of zou hij dat bovenop de groepspot krijgen áls hij wint?

Want in het tweede geld is ervoor zorgen dat Hans dit wint natuurlijk een manier om ervoor te zorgen dat de kans dat dit gewonnen wordt een stuk te verkleinen...

Noptje02 mar 2017, 00:42

181
Jay-Lo schreef:Waarom zou de mol niet van het ei weten? Het is waarschijnlijker dat de mol het wel wist, maar niet nodig had. Geld uit de groepspot halen lukt hier beter vanuit de groep.
Wie heeft er nu geen 3000€ nodig? :s
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17