Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ex-molinator14 mar 2017, 21:35

3483  Uma
sherlock schreef:Klopt. Bovendien weet je niet hoe ver of dicht de mol daar staat bij de stoel. Het perspectief heeft een invloed hier.
Met Pythagoras en een correctie voor de parallax en de snelheid van beweging geraken we er wel aan uit. We hebben toch al voor hetere kolen gestaan. (of zoiets toch) 😎

Taupe07714 mar 2017, 21:35

767  Yens
johan.maes schreef:Zou dat er dan weer niet te vingerdik op liggen? De andere kandidaten hebben ook ogen, mag iedereen dan zomaar weten wie de mol is omdat het toch bijna gedaan is?

Los daarvan hoop ik ook echt dat Robin de mol niet is, zou voor mij een zeer teleurstellende mol zijn.
Wel raar dat iedereen die niet op Robin stemt, hem eem teleurstellende mol vindt...
En ik vind het net een super mol, mocht hij het zijn. Davey absoluut niet want dat zou voor mij dan weer een teleurstelling zijn, veel te veel typische look voor een mol voor mij. Eline en Annelies ... bof.
Nee van deze 4 is Robin voor mij de beste mol. Sam zou ook aangenaam geweest zijn.
Maar nu weer on topic.

sherlock14 mar 2017, 21:39

216
Dontor schreef:Zit er toevallig geen logica in het uitblazen van de kaarsen?
Zou GDC de middelste kaars niet eerst (of laatst) uitblazen bij de mol?
Ik herbekijk de fragmenten nog eens ...

edit: Ik bekeek ondertussen de fragmenten:
- Bij Annelies zien we GDC de kaarsen niet uitblazen
- Bij Eline zien we duidelijk GDC (zei het kort in beeld) de middelste kaars uitblazen
- Bij de andere kandidaten zien we GDC van (voor hem) voor naar achter blazen.
In dat verband: noch bij Robin noch bij Annelies zien we de boeien dicht gaan, geloof ik.

Frolva14 mar 2017, 21:43

2204
sherlock schreef:In dat verband: noch bij Robin noch bij Annelies zien we de boeien dicht gaan, geloof ik.
Boeit niet.

:mrgreen:

chicawah.janssen14 mar 2017, 22:10

8153
Mke schreef:Je weet niet zeker of dat de heup is hè... daar eindigt de trui gewoon.
Waarom kozen de makers niet gewoon voor een Teletubbiepak? Was toch veel eenvoudiger geweest? Of wilden ze niets liever dan de hersenen van alle molloten hierdoor in overdrive te doen gaan?

frank.lancaster14 mar 2017, 22:45

4
johan.maes schreef:Zou dat er dan weer niet te vingerdik op liggen? De andere kandidaten hebben ook ogen, mag iedereen dan zomaar weten wie de mol is omdat het toch bijna gedaan is?

Los daarvan hoop ik ook echt dat Robin de mol niet is, zou voor mij een zeer teleurstellende mol zijn.
Voor de kandidaten kan de tekst op de T-shirt er nooit vingerdik opliggen, want zij weten natuurlijk niet wat er nog komen gaat. Op het moment dat Robin een T-shirt draagt met "dusk till dawn" weet namelijk niemand dat ze bij de volgende opdracht een hele nacht met een caravan zullen moeten rijden.

De tekst verwijst naar een toekomstige opdracht en dat is opvallend, want even later verschieten de kandidaten als ze plots een vraag krijgen over diezelfde toekomstige opdracht. Niemand kan in de toekomst kijken, behalve de mol...

Zoals bij alles kan het zijn dat dit op toevalligheden gebaseerd is, maar je weet maar nooit.

marc.vangils14 mar 2017, 22:47

25
In dit topic zijn 4 handen gepost van een persoon die de kaartjes weghaalt. We weten dat dit volgens de uitleg drie keer de mol zou moeten zijn en 1 keer gdc.

Ik ben t eens met t feit dat t lijkt of de middelvinger bij davey minder krom lijkt te zijn, maar daar lijkt ook of de plaatsing vd hand tov de camera iets anders is dan bij de andere drie.

Wat ik ook denk te zien is dat de wijsvinger bij Eline minder lang kijkt te zijn dan die bij Robin en Annelies.

ex-molinator14 mar 2017, 22:51

3483  Uma
frank.lancaster schreef:...
Zoals bij alles kan het zijn dat dit op toevalligheden gebaseerd is, maar je weet maar nooit.
Ik geloof niet in toevalligheden na toevalligheden na toevalligheden. 😎

Jay-Lo14 mar 2017, 22:59

1690  Sven
Ik denk dat die kromme vingers vooral te maken hebben met de (veel) te grote handschoenen. Wat mij wel opvalt is dat bij Annelies de hand maar 1x in beeld komt en bij de rest verschillende keren.
En ja, ik zit officieel in een tunnel. 😃

johan.maes15 mar 2017, 08:00

153  Sven
Taupe077 schreef:Wel raar dat iedereen die niet op Robin stemt, hem eem teleurstellende mol vindt...
En ik vind het net een super mol, mocht hij het zijn. Davey absoluut niet want dat zou voor mij dan weer een teleurstelling zijn, veel te veel typische look voor een mol voor mij. Eline en Annelies ... bof.
Nee van deze 4 is Robin voor mij de beste mol. Sam zou ook aangenaam geweest zijn.
Maar nu weer on topic.
Ik vrees eigenlijk ook dat Robin de mol is...wat voor mij teleurstellend zou zijn omwille van het contrast met de subtiele mol van vorig jaar. En het zou er bij mij nog altijd niet in gaan dat hij de dierenproef heeft doen slagen.
SPOILER

sherlock15 mar 2017, 08:01

216
In principe zijn we bij deze proef van één ding zeker: de handen en de persoon bij Sam, die zijn van de mol. Voor het overige vind ik het toch heel moeilijk om er iets uit op te maken.

Het enige wat ik echt vreemd vind, zijn de vrij elegante/theatrale bewegingen van de mol. Nu niet echt een eigenschap die ik associeer met enkele van de overblijvende kandidaten 😃

sherlock15 mar 2017, 08:03

216
johan.maes schreef:Ik vrees eigenlijk ook dat Robin de mol is...wat voor mij teleurstellend zou zijn omwille van het contrast met de subtiele mol van vorig jaar. En het zou er bij mij nog altijd niet in gaan dat hij de dierenproef heeft doen slagen.
SPOILER
Ik denk dat ie zich bij die proef vergist heeft: hij is heel laat in actie geschoten om de indruk te wekken van een fanatieke speler te zijn. Maar dat was nog te vroeg want ze haalden de proef toch finaal.

Met minder dan één minuut op de teller!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18