Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

garm.alleman11 mar 2017, 11:12

13
Labelmaster schreef:Ik blijf het bijzonder amusant vinden dat er mensen zijn die ongelooflijk diep graven naar hints, terwijl de oplossing voor het rapen ligt.

In de allerlaatste aflevering zal je zien dat Gilles onthult dat hij letterlijk gezegd heeft wie de mol is, en dat die zichzelf enkele afleveringen later ook onthulde door voor zijn lichaam een papier vast te houden met daarop het woord 'mol'.

Het is ofwel dat en de maximumscore in de app, ofwel niet en dan proberen we volgend jaar opnieuw 😉
Volgens mij kan dit correct zijn.
- We zien inderdaad in de eerste shots : Davey, Robin, Annelies met daarop gevolgd door Eline en Sam. Niet toevallig de laatste 5 die overblijven in het spel. Volgens mij wordt Davey dan effectief de winnaar van het spel en is Robin de mol. Volgens de verdenkingen kan dit ook kloppen, Davey verdacht sinds aflevering 4 Robin en Annelies sinds aflevering 5. Sam & Eline gokken momenteel meer op Annelies. Benieuw of Sam de volgende afvaller is ...

Mensen zoeken het soms zo ver, terwijl de hints er gewoon letterlijk gezegd of getoond worden.
1. GDC : " en DAT is de mol " terwijl Robin in beeld komt. en er echt nadruk gelegd wordt op "DAT"
2. Robin heeft effectief een bordje vast met 'MOL' ...

Taupe07711 mar 2017, 13:36

767  Yens
garm.alleman schreef:
Mensen zoeken het soms zo ver, terwijl de hints er gewoon letterlijk gezegd of getoond worden.
1. GDC : " en DAT is de mol " terwijl Robin in beeld komt. en er echt nadruk gelegd wordt op "DAT"
2. Robin heeft effectief een bordje vast met 'MOL' ...
Nummer 1 had ik ook al elders gemeld en zeker niet als enige. Wellicht is de tip van Davey die als eerste komt de tip van wie wint maar ik zag de molshopen als de man die de mol gevonden heeft maar mogelijk is het gewoon melden dat Sam de mol zoekt en daarom nog niet dat hij hem vindt...
2. Dat is met de hoogtes etc. Maar daarin draagt hij ook dacht ik een zalm roos shirt en ging het daarover niet in een andere topic? Wie droeg die kleur ...

ONBEKEND11 mar 2017, 14:53

En nu es een opsomming:
SPOILER
Met dank aan alle molloten hier, you know who you are 🙂 ik weet niet meer exact wie voor welke oplossing zorgde.

chicawah.janssen11 mar 2017, 16:47

8153
[quote="sandra.impe"]En nu es een opsomming:

Beetje aanvullen., met dank aan iedereen die hielp speuren en deze hints ontdekte.

SPOILER

chicawah.janssen11 mar 2017, 16:53

8153
sandra.impe schreef:Spoiler werkt niet :roll:
Dan knip je de boel beter even uit je bericht.
Lukte bij mij eerst ook niet. Boel weggeknipt, verstuurd en daarna herbegonnen.

ONBEKEND11 mar 2017, 16:58

chicawah schreef:
SPOILER

ONBEKEND11 mar 2017, 16:59

chicawah schreef:Dan knip je de boel beter even uit je bericht.
Lukte bij mij eerst ook niet. Boel weggeknipt, verstuurd en daarna herbegonnen.
Had er niet op gelet dat de eerste spoiler WEL in mijn nieuw bericht stond :roll: (heb het intussen gemeld aan admin) en ik kreeg het nadien niet meer aangepast.

chicawah.janssen11 mar 2017, 17:03

8153
sandra.impe schreef:Had er niet op gelet dat de eerste spoiler WEL in mijn nieuw bericht stond :roll: (heb het intussen gemeld aan admin) en ik kreeg het nadien niet meer aangepast.
Wordt dan hopelijk/waarschijnlijk snel rechtgezet.

Serpones11 mar 2017, 17:48

22
Jes

ONBEKEND11 mar 2017, 18:10

Extra tip:
SPOILER

chicawah.janssen11 mar 2017, 18:17

8153
Nog eentje waar anderen al de aandacht op vestigden:
SPOILER

Noptje11 mar 2017, 20:08

181