Labelmaster schreef:Ik blijf het bijzonder amusant vinden dat er mensen zijn die ongelooflijk diep graven naar hints, terwijl de oplossing voor het rapen ligt.Volgens mij kan dit correct zijn.
In de allerlaatste aflevering zal je zien dat Gilles onthult dat hij letterlijk gezegd heeft wie de mol is, en dat die zichzelf enkele afleveringen later ook onthulde door voor zijn lichaam een papier vast te houden met daarop het woord 'mol'.
Het is ofwel dat en de maximumscore in de app, ofwel niet en dan proberen we volgend jaar opnieuw
- We zien inderdaad in de eerste shots : Davey, Robin, Annelies met daarop gevolgd door Eline en Sam. Niet toevallig de laatste 5 die overblijven in het spel. Volgens mij wordt Davey dan effectief de winnaar van het spel en is Robin de mol. Volgens de verdenkingen kan dit ook kloppen, Davey verdacht sinds aflevering 4 Robin en Annelies sinds aflevering 5. Sam & Eline gokken momenteel meer op Annelies. Benieuw of Sam de volgende afvaller is ...
Mensen zoeken het soms zo ver, terwijl de hints er gewoon letterlijk gezegd of getoond worden.
1. GDC : " en DAT is de mol " terwijl Robin in beeld komt. en er echt nadruk gelegd wordt op "DAT"
2. Robin heeft effectief een bordje vast met 'MOL' ...