oldgrumpy schreef:die nummerplaat 1-ZZA-431 dateert toch uit 23 november 2010 of niet?Ja, klopt, maar de nummerplaat zou groen moeten zijn, niet rood.
http://belgianlicenceplates.blogspot.be ... chive.html
oldgrumpy schreef:die nummerplaat 1-ZZA-431 dateert toch uit 23 november 2010 of niet?Ja, klopt, maar de nummerplaat zou groen moeten zijn, niet rood.
http://belgianlicenceplates.blogspot.be ... chive.html
Addow schreef:De auto van SAM heeft als nummerplaat 1-PFL-066.Whoops! 066 dus ipv 044.
[ external image ]
(klikbaar)
eveline.vanhemel schreef:Ja, klopt, maar de nummerplaat zou groen moeten zijn, niet rood.Dwz dat in principe die nummerplaat officiel dus nooit kan bestaan in het rood en dus speciaal moet gemaakt zijn voor het programma. Ermee rondrijden op de openbare weg lijkt me illegaal en dat zou men nooit doen.
oldgrumpy schreef:Dwz dat in principe die nummerplaat officiel dus nooit kan bestaan in het rood en dus speciaal moet gemaakt zijn voor het programma. Ermee rondrijden op de openbare weg lijkt me illegaal en dat zou men nooit doen.Inderdaad, that's the question!
Maar wat klopt er niet ?
rolhad schreef:Vanwaar komt die foto? Weer zo'n insiders foto dat eigenlijk niet mocht gezien worden?Kan je (jammer genoeg) terugvinden op instagram (en nog enkelen) onder de volgende hashtags: #demol, #getdriven, #7serie, #740dxdrive,...
oldgrumpy schreef:Dwz dat in principe die nummerplaat officiel dus nooit kan bestaan in het rood en dus speciaal moet gemaakt zijn voor het programma. Ermee rondrijden op de openbare weg lijkt me illegaal en dat zou men nooit doen.Op die shot zie je toch niet echt als de wagen op de openbare weg rijdt of niet? Erna zie je dan een soort helikopter beeld waar de wagen op een kleine weg rijdt. Maar dan is die nummerplaat niet meer leesbaar dacht ik?
Maar wat klopt er niet ?
michaël.ameloot schreef:Op die shot zie je toch niet echt als de wagen op de openbare weg rijdt of niet? Erna zie je dan een soort helikopter beeld waar de wagen op een kleine weg rijdt. Maar dan is die nummerplaat niet meer leesbaar dacht ik?neen, das waar maar dan nog, die plaat moet speciaal gemaakt zijn. Het kan geen bestaande plaat zijn.
oldgrumpy schreef:neen, das waar maar dan nog, die plaat moet speciaal gemaakt zijn. Het kan geen bestaande plaat zijn.hmmm, dit lijkt me vergezocht en ik zie ook niet direct een link maar
Waarom zou je dat doen als dit geen betekenis heeft ?
eveline.vanhemel schreef:Vorig jaar zat er een Issabel in de groep, maar dat was duidelijk niet de molNeen, pfff allicht ga ik het te ver zoeken