Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

rolhad16 feb 2017, 15:28

434
Addow schreef:De auto van SAM heeft als nummerplaat 1-PFL-066.

[ external image ]
(klikbaar)
Whoops! 066 dus ipv 044. 😛
Vanwaar komt die foto? Weer zo'n insiders foto dat eigenlijk niet mocht gezien worden?

oldgrumpy16 feb 2017, 15:37

88
eveline.vanhemel schreef:Ja, klopt, maar de nummerplaat zou groen moeten zijn, niet rood.
Dwz dat in principe die nummerplaat officiel dus nooit kan bestaan in het rood en dus speciaal moet gemaakt zijn voor het programma. Ermee rondrijden op de openbare weg lijkt me illegaal en dat zou men nooit doen.
Maar wat klopt er niet ?

Jansen16 feb 2017, 15:43

3423  Yens
oldgrumpy schreef:Dwz dat in principe die nummerplaat officiel dus nooit kan bestaan in het rood en dus speciaal moet gemaakt zijn voor het programma. Ermee rondrijden op de openbare weg lijkt me illegaal en dat zou men nooit doen.
Maar wat klopt er niet ?
Inderdaad, that's the question!

Addow16 feb 2017, 15:50

Molerator  377  Yens
rolhad schreef:Vanwaar komt die foto? Weer zo'n insiders foto dat eigenlijk niet mocht gezien worden?
Kan je (jammer genoeg) terugvinden op instagram (en nog enkelen) onder de volgende hashtags: #demol, #getdriven, #7serie, #740dxdrive,...

michaël.ameloot16 feb 2017, 16:00

29
oldgrumpy schreef:Dwz dat in principe die nummerplaat officiel dus nooit kan bestaan in het rood en dus speciaal moet gemaakt zijn voor het programma. Ermee rondrijden op de openbare weg lijkt me illegaal en dat zou men nooit doen.
Maar wat klopt er niet ?
Op die shot zie je toch niet echt als de wagen op de openbare weg rijdt of niet? Erna zie je dan een soort helikopter beeld waar de wagen op een kleine weg rijdt. Maar dan is die nummerplaat niet meer leesbaar dacht ik?

oldgrumpy16 feb 2017, 16:02

88
michaël.ameloot schreef:Op die shot zie je toch niet echt als de wagen op de openbare weg rijdt of niet? Erna zie je dan een soort helikopter beeld waar de wagen op een kleine weg rijdt. Maar dan is die nummerplaat niet meer leesbaar dacht ik?
neen, das waar maar dan nog, die plaat moet speciaal gemaakt zijn. Het kan geen bestaande plaat zijn.
Waarom zou je dat doen als dit geen betekenis heeft ?

oldgrumpy16 feb 2017, 16:15

88
oldgrumpy schreef:neen, das waar maar dan nog, die plaat moet speciaal gemaakt zijn. Het kan geen bestaande plaat zijn.
Waarom zou je dat doen als dit geen betekenis heeft ?
hmmm, dit lijkt me vergezocht en ik zie ook niet direct een link maar
1ZZA431 in spiegelschrift

http://www.messletters.nl/mirrored/

=ƖZZ∀ત3Ɩ
ISSABEL ???

iets te doen met : http://www.wittegids.be/isabelle-de-mol-zaffelare-9080/ ???

Er zijn op Facebook ook meerdere Isabelle De Mol

Kent iemand alle 2e of 3e voornamen van de vrouwelijke deelnemers ?

Jansen16 feb 2017, 16:24

3423  Yens
oldgrumpy schreef: =ƖZZ∀ત3Ɩ
ISSABEL ???
Vorig jaar zat er een Issabel in de groep, maar dat was duidelijk niet de mol 🙂

oldgrumpy16 feb 2017, 16:27

88
eveline.vanhemel schreef:Vorig jaar zat er een Issabel in de groep, maar dat was duidelijk niet de mol 🙂
Neen, pfff allicht ga ik het te ver zoeken

masterveecee16 feb 2017, 16:40

3547  Sven
Ik had ook al bij ISSA uitgekomen, maar een jaar te laat dus ^^
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 16