Kan iemand post nummer 37295 op het forum zien?
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?p=37295
herbivoor schreef:Kan iemand post nummer 37295 op het forum zien?Neen, u hebt geen toestemming om het forum te lezen (of iets in die trant).
http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?p=37295
eveline.vanhemel schreef:Neen, u hebt geen toestemming om het forum te lezen (of iets in die trant).Ik krijg dezelfde melding.
Je hebt geen toestemming om dit forum te lezen.Bij een willekeurig nummer krijg ik:
Het opgevraagde onderwerp bestaat niet.Wat mij doet vermoeden dat het onderwerp bestaat maar niet zichtbaar is. Bizar! Misschien kan de admin duidelijkheid scheppen?
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Hm, ik heb ook iets gezien. Nu zou ik willen weten of het hetzelfde is natuurlijk. Hoe ga ik dat nu checken zonder iets weg te geven voor zij die het nog niet weten?Als je het echt wil posten dan liefst in een spoiler met duidelijke aanduiding dat dit volgens jouw het ultieme bewijs is.
oceanwool schreef:Waarom wilt niemand dit posten in een spoiler?Geen idee.
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Hm, ik heb ook iets gezien. Nu zou ik willen weten of het hetzelfde is natuurlijk. Hoe ga ik dat nu checken zonder iets weg te geven voor zij die het nog niet weten?Kan je wel zeggen in welke aflevering je dat "iets" gezien hebt?
annelies-a.-a..vanbelle schreef:De laatste. Maar onomstotelijk zou ik het niet noemen. Iets van het genre van pikkewijn, maar het slaat op een andere kandidaat. Dus één van de twee hints is er alvast in gestopt om ons te misleidenMaar de makers zeggen zelf dat ze geen valse hints/tips in het spel stoppen. Of was dat in eht vorig seizoen dat ik dat gelezen had? Geen idee, maar als dat dus echt zo is, dan is 1 van die 2 'duidelijke' hints, niet echt een hint, maar iets wat spelers willen zien, of een toevalligheid.. Er zullen wel bewust valse sporen gelegd worden...
Hé, ik wou eigenlijk vooral weten of de twee hierboven die ook beweren iets te hebben gevonden, hetzelfde hebben gevonden. Zij waren eerst.