johan.maes schreef:Ik vrees eigenlijk ook dat Robin de mol is...wat voor mij teleurstellend zou zijn omwille van het contrast met de subtiele mol van vorig jaar. En het zou er bij mij nog altijd niet in gaan dat hij de dierenproef heeft doen slagen.
SPOILER
Robin is een schizofrene mol!
Ik zou Robin een teleurstellende mol vinden omdat ik hem niet echt verdenk... Wat hem tegelijkertijd om die reden net een goede mol zou maken moest het zo blijken te zijn natuurlijk
Naar mijn 'gevoel' is Robin z'n -volgens sommigen- ambetant gedrag puur doordat hij zich laat meeslepen in het spel en hij dan impulsief reageert. Een beetje zoals Cathy vorig jaar soms ook nogal sterk uit de hoek kon komen als ze er 'vollen bak' voor ging. Ik vind dat het Robin in feite sympathiek maakt. Volgens mij is Robin iemand die volledig opgaat in de dingen die hij doet, competitief tijdens de proeven, emotioneel op aangrijpende momenten,... ik vind dat best mooi

Maar ik denk ook dat je zoiets moeilijk kan controleren of faken, waardoor ik mij moeilijk kan voorstellen dat hij de mol zou zijn, omdat dat niet past in hoe ik hem zie... waardoor ik dus ook teleurgesteld zou zijn moest hij de mol zijn

(maar wslk vooral omdat mijn mensenkennis mij in de steek zou gelaten hebben

)