Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

ex-molinator15 mar 2017, 12:38

3483  Uma
Mke schreef:...
Maar moest ik het fout hebben, wil ik gerust een wederdienst doen 😉
Molière zijn medicijnenkast (met inhoud) opeten?

ex-molinator15 mar 2017, 12:39

3483  Uma
Mke schreef:delete... foutje 🙂
hahahaha net op tijd de juiste actie ondernomen 💡
Het risico is onaanvaardbaar. 😃
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 15 mar 2017, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Mke15 mar 2017, 12:39

112
ex-molinator schreef:Molière zijn medicijnenkast (met inhoud) opeten?
Ik wil een poging doen 🙂

Mke15 mar 2017, 12:41

112
ex-molinator schreef:hahahaha net op tijd de juiste actie ondernomen 💡
Het risico is onaanvaardbaar. 😃
Ik had iets dubbel gepost he... daarna heb ik de inhoud gewijzigd naar 'delete', in de hoop dat Davy ofzo dat voor mij wilt deleten.

Ik sta nog steeds achter alle risico's die ik hier genomen heb 😉

johan.maes15 mar 2017, 12:42

153  Sven
Molière schreef:Waarom eigenlijk, vraag ik mij af. Het is niet dat ze nog nooit met eerste letters van zinnen hebben gewerkt hé. Ik ben echt benieuwd naar je argumenten, want ik kan er geen bedenken. Anyway, als de nummerplaat verwijst naar Annelies op de manier die jij beschreven hebt, eet ik mijn hele kleerkast op, wegens veel te ver gezocht. Zoiets hebben ze nog nooit gedaan en zou heel veel kijkers doen afhaken, denk ik.
Gewoon te vergezocht. En 43 = leeftijd lijkt me dan weer te voor de hand liggend. Maar het kan natuurlijk, en als het zo is zal ik de gevolgen ervan moeten dragen... https://somersjolien.wordpress.com/2011 ... re-schoen/

Voor de verwijzing naar Annelies denk ik dat je me verwart met iemand anders. Ik stel zelf geen theorieën op, ik bekritiseer ze enkel 😉

ex-molinator15 mar 2017, 12:43

3483  Uma
Mke schreef:Ik had iets dubbel gepost he... daarna heb ik de inhoud gewijzigd naar 'delete', in de hoop dat Davy ofzo dat voor mij wilt deleten.

Ik sta nog steeds achter alle risico's die ik hier genomen heb 😉
Ik denk eerlijk gezegd dat je geen risico neemt hoor.

Maarre .... ik heb toch een printscreen genomen als bewijs. 😉

Molière15 mar 2017, 13:21

92
johan.maes schreef:Gewoon te vergezocht. En 43 = leeftijd lijkt me dan weer te voor de hand liggend.
Ik vind dat niet zo vergezocht, want is in ten minste één vorig seizoen toch al gebruikt. Maar niet enkel daarom. Robin in zijn kooi, vat samen welk soort Mol hij is, dat gedoe met gevangen/niet gevangen is een symbolische weergave van zijn molgedrag, hoe hij in beeld wordt gebracht, en welk soort hints er gegeven worden. Als hij die zinnen op een ander moment had uitgesproken ipv wanneer hij die kooi verlaat, zou ik eerder geneigd zijn om het met jou eens te zijn. En wat de voor de hand liggende 43 betreft, voor de hand liggende tips=open deuren. Welke deur was nu ook weer de hele tijd open? Je ziet, er zit een systeem in mijn tunnel.
Maar het kan natuurlijk, en als het zo is zal ik de gevolgen ervan moeten dragen... https://somersjolien.wordpress.com/2011 ... re-schoen/
😂 Ik zal eens zien of er ook eetbare kasten bestaan.
Voor de verwijzing naar Annelies denk ik dat je me verwart met iemand anders. Ik stel zelf geen theorieën op, ik bekritiseer ze enkel 😉
Oei, sorry, ik verwarde je idd met luc.somers.

Molière15 mar 2017, 13:32

92
ex-molinator schreef:Is dat inclusief de inhoud? En ga je dat opnemen en dat filmpje dan delen? 😎
2 x ja.
OMG, dit is toch wel DE reden om te hopen dat Annelies de mol is. 😉
Ik heb wel niet gezegd dat ik dat zou doen als Annelies de Mol is, hé, de voorwaarde is veel strikter. 😉

Molière15 mar 2017, 13:41

92
Mke schreef: Daarnaast zou je er ook al zeker van moeten zijn dat niemand van de andere overgebleven kandidaten 3 opeenvolgende zinnen uitspreekt met die respectievelijke beginletters.
Waarom? Mocht zich dat voordoen, wat al weinig wschl is, dan zend je die zinnen toch gewoon niet uit? Het is een tip voor de kijkers, niet voor de kandidaten. Verder acht ik het mogelijk en zelfs hoogstwaarschijnlijk dat de volgorde omgekeerd is, ik bedoel dat de makers Robin gevraagd hebben om die zinnen uit te spreken, op dat moment (ik kan het belang van dat moment niet voldoende benadrukken).

Molière15 mar 2017, 13:47

92
ex-molinator schreef:Molière zijn medicijnenkast (met inhoud) opeten?
Ik heb geen medicijnenkast. Maar wel een kooi die ik niet meer nodig heb, met een nep-luipaard en een nep-slot en een echte mol.

Mke15 mar 2017, 14:58

112
Molière schreef:Waarom? Mocht zich dat voordoen, wat al weinig wschl is, dan zend je die zinnen toch gewoon niet uit? Het is een tip voor de kijkers, niet voor de kandidaten. Verder acht ik het mogelijk en zelfs hoogstwaarschijnlijk dat de volgorde omgekeerd is, ik bedoel dat de makers Robin gevraagd hebben om die zinnen uit te spreken, op dat moment (ik kan het belang van dat moment niet voldoende benadrukken).
Ik heb het op jullie he... Het zijn voornamelijk degenen die ervan overtuigd zijn dat Robin de mol is, die denken dat dit steek houdt, omdat het in jullie tunnel past.

Stel dat je, als je alle afleveringen zou herbekijken, zou ontdekken dat Annelies, Eline of Davey op een bepaald moment ook 3 opeenvolgende zinnen zeggen die starten met Z,Z en A, dan vervalt jullie theorie volledig.
Vandaar mijn conclusie: je kan dit enkel als tip beschouwen op voorwaarde dat je zeker bent dat alle andere overblijvende kandidaten op geen enkel ander moment ook 3 opeenvolgende zinnen zeggen met dezelfde eerste letters 🙂

De kans dat Robin de mol is, is momenteel nog 1/4 he... de kans dat hij het niet is 3/4... Dus als je wilt dat degenen die (nog) niet op Robin als mol zitten je theorie aanvaarden, is het op z'n minst een voorwaarde dat ze niet op andere overblijvende kandidaten van toepassing is ook 😉
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13