Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Lieserd02 mar 2017, 11:18

15
Eerlijk gezegd zou ik die bewuste hint nu toch ook wel graag horen. Eventueel via pb, iemand? 🙂
Laatst gewijzigd door Lieserd op 02 mar 2017, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Molliarty02 mar 2017, 11:19

157
ex-molinator schreef:Ik ben hier wel mee eens.
Voor alle duidelijkheid, bij een onweerlegbaar bewijs, vind ik dat je de verantwoordelijkheid moet nemen om het zoekplezier van anderen niet mag verprutsen. Maar er mag wel een duwtje in de juiste richting gegeven worden (toch: opletten dat dat duwtje niet te duidelijk is).

Anderzijds willen de meesten toch de credits krijgen om als eerste "een bewijs" gevonden te hebben. tja, dan win je het respect van velen, maar verlies je misschien het respect van veel anderen. Eigen keuze.
Ik begrijp ook wel dat mensen het "plezier" van andere niet willen verpesten. Sommige mensen willen ook echt niet dat je hun daarin helpt, ze willen zelf zoeken etc. Maar in dit geval, als er meerdere mensen zijn die er specifiek om vragen.. Tja. Ik weet niet hoe erg die het zouden vinden om ook die hint weten of om in de juiste richting gestuurd te worden.

Wat credits betreft kan ik je ook volgen. Maar als je de eerste wilt zijn die DE hint en DE mol ontmaskerd heeft, dan ga je het toch ook moeten zeggen?

Nu, 't blijft een eigen keuze als je iets wilt delen of niet, daar ga ik 1000% mee akkoord. Maar ik ben ook van mening dat als je zegt "ik heb bewijs/ik heb DIT gevonden" je daarna niet moet zeggen "Maar ik deel het lekker niet." Zeg dan niets.

Maar ja, boeit niet. Ieder zijn mening en molplezier ^-^

ex-molinator02 mar 2017, 11:26

3483  Uma
Molliarty schreef: Wat credits betreft kan ik je ook volgen. Maar als je de eerste wilt zijn die DE hint en DE mol ontmaskerd heeft, dan ga je het toch ook moeten zeggen?
Ik heb de behoefte niet om de eerste te zijn. Je kan ook maar de eerste zijn op een bepaalde plaats: misschien is er al eerder ergens anders bewijs geleverd.

Vorig jaar dacht ik dat ik de enige was die BR1 door had, toen 2 weken later duidelijk werd dat het een foute of valse hint was ben ik gaan zoeken naar redenen waarom die hint fout was. En toen bleek dat iemand diezelfde hint afleiding) gemaakt had als ik, maar wel een dag eerder.

Molliarty02 mar 2017, 11:32

157
ex-molinator schreef:Ik heb de behoefte niet om de eerste te zijn. Je kan ook maar de eerste zijn op een bepaalde plaats: misschien is er al eerder ergens anders bewijs geleverd.
Ik had het niet over jou persoonlijk. Had t gewoon aangehaald omdat jij zei dat mensen graag credit hadden en of eerst wouden zijn. Bedoelde niet dat jij dan nu zou moeten posten om eerst te zijn ofzo. 🙂

johan.maes02 mar 2017, 11:37

153  Sven
Er zijn nu al vier mensen die onomstotelijk bewijs hebben gevonden dat ... de mol is.

Ik zou het graag ook weten, indien publiek of via spoiler niet mogelijk zijn mag het altijd via persoonlijk bericht.

Je verpest er echt mijn spelplezier niet mee, hoor, integendeel.

Kobe02 mar 2017, 11:40

429
Ik zou het nu ook willen weten eigenlijk...

joachim.morrens02 mar 2017, 11:42

200  Yens
Kobe schreef:Ik zou het nu ook willen weten eigenlijk...
Idem... En ik sluit me volledig aan bij Molliarty 🙂

Kobe02 mar 2017, 11:44

429
Het staat toch zeker nog niet op dit forum, anders schaam ik me dood :roll:

oceanwool02 mar 2017, 11:44

8
johan.maes schreef:Er zijn nu al vier mensen die onomstotelijk bewijs hebben gevonden dat ... de mol is.

Ik zou het graag ook weten, indien publiek of via spoiler niet mogelijk zijn mag het altijd via persoonlijk bericht.

Je verpest er echt mijn spelplezier niet mee, hoor, integendeel.
Idem.

ex-molinator02 mar 2017, 12:04

3483  Uma
Molliarty schreef:...
Nu, 't blijft een eigen keuze als je iets wilt delen of niet, daar ga ik 1000% mee akkoord. Maar ik ben ook van mening dat als je zegt "ik heb bewijs/ik heb DIT gevonden" je daarna niet moet zeggen "Maar ik deel het lekker niet." Zeg dan niets.
OK, ik zeg niets. 😉

Molliarty02 mar 2017, 12:26

157
ex-molinator schreef:OK, ik zeg niets. 😉
[ external image ]
:albino: :albino:

Dimstars02 mar 2017, 12:38

1
Ik zou het eigenlijk ook echt wel willen weten, maar ik begrijp dat het niet zomaar gepost wordt uit respect voor mensen die het liever niet willen weten. Kan er iemand mij een privé bericht sturen met die tip? Mijn job begint er aan te lijden, omdat ik dit topic om de 3 minuten wil checken uit curiositeit.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15