Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

masterveecee03 feb 2017, 22:20

 3547  Sven
howla, daarnet dit gezien:

[ external image ]

Daar is iemand weggegomd
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT03 feb 2017, 23:28

 767  Yens
masterveecee schreef:howla, daarnet dit gezien:

[ external image ]

Daar is iemand weggegomd
Niets speciaals, denk ik, maar gewoon toevallig. Alle kandidaten die op de beelden in de trailer normaal herkenbaar in beeld zouden (kunnen) komen, zijn onherkenbaar gemaakt, zodat je de kandidaten zeker nog niet zo lang op voorhand zou kunnen herkennen. Er is bijvoorbeeld ook iemand onzichtbaar gemaakt die aan het zwemmen is, vlak voor het beeld met de haai.
Gebruikersavatar

geertn44406 feb 2017, 13:45

 236
JeffVDM schreef:Haha jij ook al aan het frame per frame bekijken 😃
haha, ze hebben dezelfde charactergenerator gebruikt als verleden jaar. Toen heb ik me ook suf zitten zoeken op die codes. FYI: Vorig jaar heb ik er niets significant in gevonden. Misschien dit jaar....
Gebruikersavatar

thomas.helsen07 feb 2017, 10:06

 3
Bij het filmpje op deze site waar heel kort alle kandidaten getoond worden, wie is de tweede persoon want ik kan geen onderscheid maken tussen jessica en eline. Die lijken gigantisch hard op elkaar. Als het jessica is mag je vergeten wat ik nu ga zeggen.

Is het enkel mij opgevallen dat de stem die praat niet begint bij het begin van het filmpje maar iets later zodat op het moment wanneer ze het woord "deze " uitspreekt de tweede persoon verschijnt? Of is dat focussen op bijzaken? Iets niet echt relevant?
Gebruikersavatar

christophe.bijloos07 feb 2017, 10:48

 1
Het oog in close-up intrigeert me. Iemand deze al kunnen linken aan één van de dames toevallig ?
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 12:19

 3547  Sven
christophe.bijloos schreef:Het oog in close-up intrigeert me. Iemand deze al kunnen linken aan één van de dames toevallig ?
ik vermoed dat het oog niet van de kandidaten is ze 😉