Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Sam20 jan 2017, 17:32

 35
Vier heeft een eerste filmpje gelost vandaag. We kunnen weer beginnen speuren.
Iemand al iets verdacht gezien? 😉
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT20 jan 2017, 17:49

 767  Yens
Ik heb natuurlijk nog niet echt iets verdachts gezien, maar ik heb in ieder geval wel al een paar leuke proeven gezien. Een proef met zwemmen, ook één waarbij ze opnieuw op elkaar zullen moeten schieten in een bos, nog een speciale bosproef, een proef in een doolhof, waar ook struisvogels in rondlopen en..., misschien wel de leukste van al: Een proef waarbij de kandidaten op een klein krukje op een dak van een gebouw zitten en ze naar beneden achterover, van hun stoel, worden geslingerd en zo, denk ik, in het water belanden. Er is denk ik ook een proef met fietsen in het donker met een lamp op de achterkant van hun fiets. Het zien er in ieder geval al heel leuke en heel mooie beelden uit en ik zie nu al dat het weer een prachtig seizoen zal worden, waarbij ook Zuid-Afrika prachtig in beeld zal worden gebracht. Ik kijk er al naar uit en ik zal de volgende 2 weken dan ook heel hard aftellen, want ik kan al niet meer wachten tot het 6 februari is. Ik hoop ook dat de kandidaten snel worden voorgesteld, want ook daar ben ik heel benieuwd naar. In afwachting naar al die dingen hoop ik dat er ondertussen misschien ook nog wat nieuwe beelden zullen verschijnen. Ik kan echt al niet meer wachten!
Gebruikersavatar

Sam20 jan 2017, 17:57

 35
Ik ga het toch es goed bekijken in mn nachtshift. De stem die zegt dat 'ik voel me daar niet schuldig over, zo erg' komt van een man.
Dat oog, een vrouw.

Let the paranoia begin! Wordt weer genieten.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT22 jan 2017, 12:28

 767  Yens
Heeft er iemand misschien een idee of weet iemand misschien wanneer de nieuwe kandidaten van de Mol 2017 zullen worden voorgesteld. Ik heb eens gekeken naar wanneer ze dat vorig jaar hebben gedaan en toen hebben ze dat heel lang geheim gehouden. Ze hebben het maar pas bekend gemaakt op 30 januari 2016, terwijl het seizoen toen al op 1 februari 2016 begon. Dat was dus maar 2 dagen voor de start van het programma. Ik hoop dat ze het dit jaar iets vroeger gaan doen en anders zal het nog een tijdje in spanning afwachten zijn. Dan zullen we het misschien maar pas weten op 4 februari 2017, als het net zoals vorig jaar is. Ik hoop in ieder geval dat er in de tussentijd nog wel wat meer nieuws en beelden komen uit het nieuwe seizoen van de Mol.
Gebruikersavatar

JeffVDM02 feb 2017, 12:18

 4
Heeft er iemand eigenlijk ook die trailer al is geanalyseerd? 😎
Weet er iemand waar ik deze in Full HD kan downloaden? Dan zal ik mij daar morgenavond is aanzetten. Zo te zien hebben ze er wel een clue ingestoken. Maar ik krijg het beeld niet scherp genoeg om het leesbaar te maken.
Gebruikersavatar

JeffVDM02 feb 2017, 13:12

 4
Ok, bedankt!
Hopelijk krijg ik die daar van gedownload. Want op facebook kan je die niet genoeg vertragen. Ik gebruik daar een apat programma voor 🙂
Gebruikersavatar

Tazz_02 feb 2017, 15:20

 4
Maandagavond hadden ze die trailer ook al getoond, maar nu pas ff de tijd gehad om het frame per frame te bekijken op pc.
Frame per frame, als in het begin de tekst erop komt;

https://imgur.com/a/rCkD6 (30tal frames)
Gebruikersavatar

JeffVDM02 feb 2017, 15:49

 4
Tazz_ schreef:Maandagavond hadden ze die trailer ook al getoond, maar nu pas ff de tijd gehad om het frame per frame te bekijken op pc.
Frame per frame, als in het begin de tekst erop komt;

https://imgur.com/a/rCkD6 (30tal frames)
Haha jij ook al aan het frame per frame bekijken 😃
Je moet ook eens helemaal op het einde kijken juist na het logo van de mok verschijnt er een gezicht. En dat exporteren en spelen met witbalans. 😉
Gebruikersavatar

Tazz_02 feb 2017, 18:29

 4
JeffVDM schreef:Haha jij ook al aan het frame per frame bekijken 😃
Je moet ook eens helemaal op het einde kijken juist na het logo van de mok verschijnt er een gezicht. En dat exporteren en spelen met witbalans. 😉
hm, ik zie daar helemaal niets in, en al zeker geen gezicht
Gebruikersavatar

masterveecee03 feb 2017, 12:33

 3547  Sven
ik denk dat JeffVDM deze bedoelt:

[ external image ]

Ik heb eens geprobeerd, maar ik krijg er niks uit ze