Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT01 feb 2017, 16:22

 767  Yens
Dit is de foto van de bijeenkomst/reünie van de kandidaten van 'De Mol' van vorig jaar, waarover ik hierboven al sprak...

Afbeelding
Gebruikersavatar

MolSchip02 feb 2017, 20:25

 50
Weet er iemand wie die man is op de foto helemaal rechts naast Stijn?
Gebruikersavatar

MolBaas02 feb 2017, 21:45

 11  Yens
MolSchip schreef:Weet er iemand wie die man is op de foto helemaal rechts naast Stijn?
Die man rechts naast Stijn is Gilles De Coster
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 feb 2017, 09:45

 767  Yens
Het programma zal dus niet eenmalig zijn, maar wel vooral op het internet afgespeeld worden. VIER heeft namelijk een video online geplaatst, waarin Gilles Van Bouwel, de Mol 2016, vertelt over het nieuwe extra-programma van 'De Mol'. Zo komen we te weten dat er dus elke week 2 bekende gaste langskomen die samen met Gilles naar de nieuwe aflevering van 'De Mol' komen kijken. De 2 gasten voor de 1ste week zijn Otto-Jan Ham en Joy Anna Thielemans. Het programma zal dus waarschijnlijk voor en misschien ook even na het programma op tv uitgezonden worden, maar je zal het vooral (live) kunnen bekijken op het internet. Na elke aflevering komt ook de afvaller van die week langs en zowel voor en na als tijdens de aflevering worden er verdachte dingen uit de aflevering besproken, want ook tijdens de reclameblokken van 'De Mol' zal je online kunnen kijken naar het extra-programma. Leuk, toch?!
Gebruikersavatar

masterveecee04 feb 2017, 11:10

 3547  Sven
pffff, persoonlijk denk ik dat het nu wel een beetje erover begint te geraken als ze zo'n dingen gaan doen...
Gebruikersavatar

frank.troch05 feb 2017, 11:58

 253  Yens
Waarom is Marc er niet bij? Die man rechts is mss familie van Marc?
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier05 feb 2017, 15:45

Deelnemer  46
Mollenjager-DT schreef:Spijtig, maar toch leuk dat er al een klein extra programma over komt, vind ik. Misschien is er, naast ex-mol Gilles van vorig jaar, ook wel een reünie met de kandidaten van vorig jaar, ofzo. Dat zou ik ook heel leuk vinden. Ik zag trouwens daarnet dat er vandaag (deze avond) een reünie was van de oude Mol-kandidaten van vorig jaar en Gilles De Coster, ter gelegenheid van de verjaardag van Thibaud. Die reünie werd trouwens ook weer gehouden in 'Gaston', waar ook de laatste en de 9de aflevering van vorig seizoen van 'De Mol 2016' met de reünie van de kandidaten werd opgenomen. Dat is misschien ook wel een leuk weetje.
Mijn verjaardag was toch de 18e oktober? 😃
Gebruikersavatar

masterveecee05 feb 2017, 16:49

 3547  Sven
@Thibaud: Welkom op ons forum!! Leuk de je ons hier komt vervoegen 🙂
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 feb 2017, 20:52

 767  Yens
Thibaud Dedier schreef:Mijn verjaardag was toch de 18e oktober? 😃
Sorry, ik dacht dat ik dat op Instagram gelezen had... 😉