Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Bonanza06 feb 2017, 14:46

 71
Twee mollen dat zou ik echt flauw vinden.
Dat is zoals twee Sinterklazen.
Gebruikersavatar

wolf06 feb 2017, 15:33

 8
Als je de reacties van de bv's bekijkt, denk ik dat ze met 10 gaan verdergaan.
Gebruikersavatar

Tokri06 feb 2017, 16:32

 3
Bonanza schreef:Twee mollen dat zou ik echt flauw vinden.
Dat is zoals twee Sinterklazen.
Het zijn 10 kandidaten en 1 mol (heeft VIER gedeeld)
Gebruikersavatar

Charel07 feb 2017, 11:14

 3
Om de datum te laten uitkomen (27 maart) zullen er eens 2 moeten afvallen of ze spelen de finale met 4 deelnemers.
Dit is vroeger nog gebeurd.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 12:20

 3547  Sven
Charel schreef:Om de datum te laten uitkomen (27 maart) zullen er eens 2 moeten afvallen of ze spelen de finale met 4 deelnemers.
Dit is vroeger nog gebeurd.
ze kunnen nog iets doen als: veel geld te verdienen & 2 mensen naar huis
Gebruikersavatar

kim.baudart07 feb 2017, 17:58

 138
Finale met 4 komt niet overeen met de spelregels van het app-spel. Daarin staat duidelijk dat na aflevering 7 de 3000 spelers met de hoogste score op de 3 finalisten worden uitgenodigd om een vragenlijst in te vullen. Ze zullen de extra deelnemer dus voor dan moeten kwijtspelen.
Gebruikersavatar

Vikken07 feb 2017, 18:18

 65
Ik denk niet dat het ooit de bedoeling was om met 11 te vertrekken, want voor zowel de loopproef als de achterovervalproef hadden ze een even aantal mensen nodig. Mocht er niemand op de rode knop drukken, dan denk ik dat de mol zowiezo de opdracht ging gekregen hebben om te drukken.
Gebruikersavatar

kim.baudart07 feb 2017, 18:38

 138
Dat er niemand zou drukken behoorde zo goed als niet tot de mogelijkheden. De kandidaten zullen allemaal wel goed doorgelicht zijn qua karakter, er is uiteraard voor gezorgd dat er sowieso wel een aantal mensen bijzijn die keihard voor het spel gaan, zoals Cathy vorig jaar. Dus bij deze proef kon de productie er echt wel 99.99% zeker van zijn dat er een aantal kandidaten gingen drukken.

En inderdaad, de eerste proeven met allemaal duo's bewijzen duidelijk dat ze rekenden op maar 10 kandidaten op dat moment.
Gebruikersavatar

frank.troch07 feb 2017, 18:57

 253  Yens
Mooi geredeneerd Vikken !
Gebruikersavatar

MannemOL07 feb 2017, 22:09

 16
Ik sta vikken bij - Zelfs het aantal personen in één auto - Steeds vijf 🙂... Ik wil niet met vier op een achterbank zitten, 't leek me nu al 'krap' 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:36

 3547  Sven
ah, stel dat ze met 11 doorgaan, kan de productie nog altijd een seintje geven in Z-Af dat ze met 11 afkomen en een 3e auto voorzien 😉
en bijv. 3 samenhangen met kettingen. Zal ook lastiger zijn als ze met 3 moesten lopen. en eventueel zou een persoon een 2e maal op de stoel moeten zitten. Is allemaal op te lossen ze
Gebruikersavatar

Vikken07 feb 2017, 23:33

 65
... er al iemand over nagedacht dat de mol misschien NIET mee was op dat vliegtuig ? (niet dat ik hier zelf van overtuigd ben, maar toch ook Hans nog even in het achterhoofd houden)