Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Bonanza04 feb 2017, 08:32

 71
Waarom zijn er 11 deelnemers dit jaar. 10 + 1 mol en geen 9 + 1 mol?
En waarom geeft Vier daar (nog) geen verklaring voor?
Enkele spontane associaties met het getal 11:
- voetbalelftal
- Oceans Eleven
- 11 als getal van de gekken en carnaval

Een rondje Wikipedia leert ook nog:
- 11 is het getal van de planeet Uranus
- 11 is een van de "meestergetallen" in de numerologie, dat extra kracht of extra werking heeft
- Apollo 11 naar de maan
- in de kabbala leer heeft 11 ook iets te zien met de levensboom
Gebruikersavatar

Nonline04 feb 2017, 09:06

Molerator  6547  Uma
Dan duurt de reeks een aflevering langer he 😉.

De mol 3 in Nederland had ook 12 kandidaten.
Gebruikersavatar

Nonline04 feb 2017, 09:19

Molerator  6547  Uma
Woooooow... Net trailer voor de eerste aflevering gevonden op de vier-website. Het lijkt mij dat de eerste opdracht er zelfs voor kan zorgen dat er 1 van de 11 niet eens mee mag vertrekken :-o

Mind = blown already!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 feb 2017, 09:37

 767  Yens
Er zijn in ieder geval maar 9 afleveringen, net als vorig jaar, vermoed ik. VIER heeft namelijk een video op hun site geplaatst om de nieuwe app van De Mol te promoten en daarbij staat geschreven dat de winnaars van het spel op die app, net als vorig jaar, kans maken op een reis naar Zuid-Afrika en dat ze opnieuw samen naar de finale mogen komen kijken in de Kinepolis in Antwerpen. Daarbij wordt de datum 27 maart 2017 vermeldt en als je het uitrekent, dan zal je zien dat de 8ste aflevering normaal op die datum zou moeten uitgezonden worden, de finale dus.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 feb 2017, 09:40

 767  Yens
Aan de eerste trailer met de (herkenbare) kandidaten te zien, zal het spel, zoals ik al dacht, inderdaad al meteen op de luchthaven beginnen, nog voordat ze op het vliegtuig naar Zuid-Afrika stappen. Bij dat spel zal er dus al meteen een deelnemer kunnen afvallen, maar ze zullen er dus ook voor kunnen kiezen om deze keer met z'n elven naar Zuid-Afrika te reizen. Het kan dus zijn dat we aan het begin van de 1ste aflevering van het nieuwe seizoen al meteen afscheid zullen moeten nemen van 1 van de voorgestelde kandidaten. Spannend...
Gebruikersavatar

MolSchip04 feb 2017, 10:12

 50
Iemand die al een gokje durft te wagen wie de mol is? 😃
Gebruikersavatar

Heinz04 feb 2017, 10:45

Forum veteraan  427  Uma
Wat een nachtmerrie om aan De Mol mee te mogen doen om er dan nog voor vertrek weer uit te vliegen. Hopelijk gaat dat niet gebeuren. 😲
Gebruikersavatar

MolSchip04 feb 2017, 11:02

 50
Denk toch dat er iemand zal moeten vertrekken,
het doel is om zoveel mogenlijk mensen uit te schakelen en de mol vinden.
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt05 feb 2017, 14:29

 90  Uma
In het filmpje hoor je Annelies, die samen met Bouba en Bertrand in een wagen zit, zeggen: 'Je kan toch niet maken dat één van die mensen niet meegaat?'
Zouden zij beslissen of de groep uit tien of elf kandidaten bestaat? Zijn zij daarmee zeker van hun plek?

In het volgend fragment kan je de weerspiegeling van een aftelklok zien in de rode ballon bij Robin. Het is dus een opdracht tegen de tijd.

Laat het programma dus maar snel van start gaan!
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 12:10

 3483  Uma
11 deelnemers en evenveel afleveringen?
2 mollen :smurf:
Gebruikersavatar

masterveecee06 feb 2017, 12:21

 3547  Sven
ex-molinator schreef:11 deelnemers en evenveel afleveringen?
2 mollen :smurf:
ook al gedacht. natuurlijk kunnen ze gewoon meer laten afvallen e, we zullen het vanavond weten
Gebruikersavatar

geertn44406 feb 2017, 14:14

 236
Wat het precies betekent, weet ik niet, maar ik denk niet dat we dit jaar nog een "terugkeerproef" zullen krijgen zoals vorig jaar met Ruth...