Welke soort mol zouden ze zoeken? De dag van vandaag is er een gigantische focus van de (sociale) media & publiek op het programma. De mol moet dus iemand zijn die vlot en sociaal is om met al die sociale media, interviews, TV optredens, etc... te kunnen omgaan én die mogelijks nadien nog voor Vier zou kunnen werken. Het lijkt mij dus logisch dat we iemand moeten zoeken die relatief jong en sociaal is én die er niet slecht uit ziet. Het moet ook iemand zien met een redelijke intelligentie om een spel te kunnen sturen en anderen te misleiden.
Davey: Sociaal maar veel tatoos en lijkt mij niet iemand waarop de producers zouden vertrouwen om het spel te leiden noch iemand die later iets in de media zou doen.
Bertrand: Gilles Van Bouwel bis. Jong, knap en ook marketing manager. Zou wel raar zijn om 2 keer precies hetzelfde profiel als mol te nemen. Zou in theorie dus kunnen maar ik geloof niet dat ze 2 keer hetzelfde profiel als mol zouden nemen (?)
Hans & Robin: Lijken mij nogal saaie profielen te zijn. Niet echt personen die in de toekomst iets in de media zouden doen noch die vlot genoeg zijn om met al die (sociale) media om te gaan
Sam: Sociaal maar te weinig strategisch inzicht lijkt mij. Misschien te weinig karakter & niveau om als mol het spel naar zijn hand te zetten plus zie ik ook niet direct bij Vier gaan werken.
Annelies: Beschikt niet over het profiel als mol. Te naïef, te weinig strategisch, ook geen profiel die later in de media zou stappen noch volop recepties/tv-optredens zou doen.
Eline: Komt nogal boertig over, zwaar dialect, etc...
Ik baseerde me dus enkel op die 30sec introfilmpjes van de kandidaten
Ik zal dus een boude verspelling doen en zeggen dat het één van de volgende spelers is:
- Bouba: jong, sociaal, student & van allochtone afkomst dus ideaal om een nieuwe Adil El Arbi of Danira Boukhriss Terkessidis te lanceren
-Jessica: jong, knap & studente dus ideale profiel
- Jolien: jong, knap & sociaal (is wel moeder dus mss qua profiel minder makkelijk om later full-time in de media te werken)
- Marzena: jong & sociaal (dat plat dialect is mss wel een afknapper als je in de media wil terechtkomen
En meer specifiek lijken mij Bouba & Jessica dus het dichtst bij het profiel te liggen van wat Vier zoekt in een mol.
Benieuwd hoe dicht of ver ik er van zal zitten zonder 1 sec ervan gezien te hebben...