Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

molbuster06 feb 2017, 21:09

 3  Uma
Zagen jullie ook dat alle bmw's zwart waren behalve 1, die was grijs. Te voor de hand liggend?
Gebruikersavatar

de zoekerhk06 feb 2017, 21:30

 1
er waren 2 grijzen
Gebruikersavatar

anja.schockaert06 feb 2017, 21:46

 3
Dacht ook dat er 2 waren
Gebruikersavatar

rein.degrieve06 feb 2017, 23:50

 14
De laatste 2, Bouba en Hans waren lichtgrijs. Daarvoor stonden er ook al tussen die ofwel donkerblauw ofwel donkergijs waren. Ze waren niet allemaal zwart. Het zijn te veel verschillende om echt een hint te zijn, dus ik denk dat je dit kan toeschrijven aan de wagens die beschikbaar waren bij BMW.
Gebruikersavatar

rein.degrieve07 feb 2017, 00:08

 14
Wanneer de deelnemers in de auto zitten, merk je dat bij alle auto's een soort blindering is aangebracht. De enige auto waarbij dat niet gebeurd is, is de auto waarin Bertrand zit. (En waar Bouba en Annelies dus bij komen zitten)
Van betekenis? Blindering en een mol... Leek me iets te passend om toeval te zijn.
Gebruikersavatar

lander.blanquart07 feb 2017, 07:29

 3
Het is me tijdens de aflevering opgevallen dat niet alle auto's hetzelfde model zijn. Maar ook niet alle kleuren zijn dezelfde. Alle auto's zien er zwart uit buiten die van Bouba, die ziet er namelijk grijs uit!
[ external image ]
Gebruikersavatar

cloclo5607 feb 2017, 10:43

 3
De opmerkingen zijn juist , maar de opendaken waren ook verschillend

heb DE MOl opgenomen ga er nog eens naar kijken
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 10:43

 3547  Sven
of ze hadden geen huurauto meer met blinderingen 😃
Gebruikersavatar

rein.degrieve07 feb 2017, 11:27

 14
masterveecee schreef:of ze hadden geen huurauto meer met blinderingen 😃
Dat zou een optie zijn, ware het niet dat de blindering apart aangebracht is en het dus geen geblindeerde auto is, maar letterlijk een auto met blindering. En het zijn helemaal geen gehuurde auto's, BMW is sponsor en die auto's kwamen dus recht van de dealer, daar laten ze het niet even aan toeval over dat er geen blindering is.
Gebruikersavatar

Osquae07 feb 2017, 11:30

 12
BMW kan gemakkelijk 11 dezelfde auto's leveren..
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 11:43

 3483  Uma
Osquae schreef:BMW kan gemakkelijk 11 dezelfde auto's leveren..
Ja, dat hebben ze bij mij ook gedaan (Ferrari kon dat niet dus heb ik die bestelling maar afgezegd 😎 )