Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:33

 3483  Uma
Het is nog veel te vroeg om een mol uit te kiezen.
In het spel zelf zou ik spreiden en nu toch al een paar deelnemers elimineren als mol.
Bouba
Sam
Eline

Puur op basis van lichaamstaal of inzet - noem het gutfeeling.
Gebruikersavatar

yevo07 feb 2017, 14:59

 281  Uma
Mag ik weten waarom je Eline uitsluit als mol? Zij deed volgens mij nog niets opvallends de eerste aflevering...
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 17:17

 3483  Uma
yevo schreef:Mag ik weten waarom je Eline uitsluit als mol? Zij deed volgens mij nog niets opvallends de eerste aflevering...
Spanning bij de eliminatie >>> leek me niet gespeeld (is puur gevoel hoor - geen vaststaand feit, en moet nog bevestigd worden een der volgende afleveringen).
Gebruikersavatar

billie.holiday07 feb 2017, 19:12

 462  Bert
Bertrand is het voor mij in ieder geval niet , hij heeft teveel het Gilles gehalte. De makers gaan volgens mij deze keer niet voor een media player. Durven ze een jong iemand de taak geven om de mol te zijn of gaan ze eindelijk eens een moederkloek omdopen tot mol. Als je de kandidaten vergelijkt met vorig jaar zijn alle profielen terug aanwezig.
Gebruikersavatar

weyns196007 feb 2017, 19:49

 426
ex-molinator schreef:Spanning bij de eliminatie >>> leek me niet gespeeld (is puur gevoel hoor - geen vaststaand feit, en moet nog bevestigd worden een der volgende afleveringen).
Gilles verleden jaar kon daar anders ook wel wat van, zo'n spanning "laten zien". Kwestie van te weten hoe je je gezichtsspieren moet gebruiken om bepaalde emoties te tonen, dat doen (goede) acteurs toch ook?
Gebruikersavatar

Jansen07 feb 2017, 20:33

 3423  Yens
Ga hier akkoord mee, Bertrand zou te veel Gilles gehalte hebben. Bouba is het volgens mij ook niet, zeer intelligent maar een 19-jarige als mol? Dat zou echt wel hallucinant zijn. Ik durf nog niet te zeggen wie het dan wel is, voorlopig houdt ik het op Davey, Eline of Sam. En als ik dan er een zou moeten uitpikken dan ga ik voor Eline, gewoon omdat de vorige mol een man was 😃
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 20:38

 306
weyns1960 schreef:Gilles verleden jaar kon daar anders ook wel wat van, zo'n spanning "laten zien". Kwestie van te weten hoe je je gezichtsspieren moet gebruiken om bepaalde emoties te tonen, dat doen (goede) acteurs toch ook?
Da's waar. Ik vond Gilles op dat gebied ook heel overtuigend. Het is nochtans niet zo makkelijk als het lijkt...
Gebruikersavatar

MolSchip07 feb 2017, 20:39

 50
Ik verdenk Bouba (iets in mij zegt dat hij de mol is ) maar ook Davey (hij heeft iets mysterieus )
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 22:19

 3483  Uma
Laleia schreef:Da's waar. Ik vond Gilles op dat gebied ook heel overtuigend. Het is nochtans niet zo makkelijk als het lijkt...
Gilles deed het heel goed, dat betwist ik zeker niet maar af en toe was er een kleinigheidje waardoor hij in mijn vizier bleef, en eens Bruno uitgeschakeld was heb ik de vorige afleveringen opnieuw bekeken en werd het toch duidelijk.

Maar nogmaals, momenteel zijn het oppervlakkige vaststellingen (of beter indrukken).