Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Labelmaster06 feb 2017, 23:43

 4
In het begin van het programma werd naar goede gewoonte een hint gegeven. Mijn voorspelling hangt in een verzegelde omslag aan ons prikbord. Hopelijk blijft hij daar hangen tot aan de finale!
Gebruikersavatar

rein.degrieve06 feb 2017, 23:56

 14
Nu maak je sommigen onder ons toch heel erg nieuwsgierig...
Gebruikersavatar

geertn44407 feb 2017, 00:35

 236
mwa...verleden jaar was er ook die flash van Cathy en dat was de mol ook niet. Misschien is er wel een hint, maar hoogstens verwijst hij naar de 3 finalekandidaten. Duidelijke hints voor de mol worden niet gegeven in de eerste aflevering...
Gebruikersavatar

ZOEKDEMOL07 feb 2017, 02:25

 2
Labelmaster schreef:In het begin van het programma werd naar goede gewoonte een hint gegeven. Mijn voorspelling hangt in een verzegelde omslag aan ons prikbord. Hopelijk blijft hij daar hangen tot aan de finale!
Ik heb effe op Google (stond mee in vraag-) gezeten, hopelijk ben ik verkeerd (het zou te gemakkelijk zijn) maar ik heb vrij veel kunnen vinden over een bekend persoon waarvan de link met Zuid Afrika en kandidaten.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 10:20

 3547  Sven
geertn444 schreef:mwa...verleden jaar was er ook die flash van Cathy en dat was de mol ook niet. Misschien is er wel een hint, maar hoogstens verwijst hij naar de 3 finalekandidaten. Duidelijke hints voor de mol worden niet gegeven in de eerste aflevering...
jawel, je hoorde Gilles iets zeggen en hij kwam in beeld bij woorden over de mol (dacht ik, van het laatste)
Gebruikersavatar

geertn44407 feb 2017, 12:56

 236
ja, zijn fameuze "holy f**k", maar was dit een duidelijke hint dat hij de -mol- was ? nee toch. Er was ook een shot van Bruno, net toen ze spreken over "een van hen is de mol". Gans het programma zit vol van die dingen, dan kan je achteraf gemakkelijk zeggen: "dat was een hint". Met een echte hint bedoel ik iets waarmee echt de aandacht getrokken wordt op een kandidaat, zoals de fout in het mol-logo verleden jaar. En dat hebben ze er niet ingestoken in aflevering 1 maar op het einde en dat is zeker geen toeval. Alle andere "duidelijke" hints ontwikkelen zich OVER de afleveringen en dat is bewust gedaan natuurlijk om te vermijden dat het al weggegeven wordt in afl 1. Bijvoorbeeld de kledinghint van Gilles verleden jaar en de muziekkeuze die gerelateerd bleek te zijn aan de proeven. Zo'n dingen kan je pas merken als je 3-5 afleveringen gezien hebt. Ik ga dit jaar op zoek naar zulke hints, maar dat zal moeilijk zijn (als ik me niet vergis, werden deze laatste 2 hints verleden jaar door niemand gevonden). Dus het is nu nog wat vroeg om uitspraken te doen.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 16:55

 3547  Sven
geertn444 schreef:ja, zijn fameuze "holy f**k", maar was dit een duidelijke hint dat hij de -mol- was ? nee toch
Toch wel, net even bekeken: "Wanneer 'De Mol' voor de eerste keer in beeld komt, hoor je een stem." wordt er gezegd door Gilles DC en zie je dit:


[ external image ]

😉
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 17:22

 3547  Sven
Btw: met bovenstaande nog eens gekeken.
Wat ik heb gezien/gehoord:

"11 onbekende vlamingen. 1 van hen is de winnaar => beeld Bouba, 1 van hen is de Mol => niemand"
...
"Het geld gaat uiteindelijk naar 1 winnaar => beeld Jessica???. Maar in de groep zit ook een saboteur => beeld Davey"
"...iemand die zoveel mogelijk opdrachten wil laten mislukken, en dat, is De Mol => kort beeld van Robin"
Gebruikersavatar

weyns196007 feb 2017, 19:47

 426
masterveecee schreef:jawel, je hoorde Gilles iets zeggen en hij kwam in beeld bij woorden over de mol (dacht ik, van het laatste)
Net (o.a.) die hint aan het begin van de eerste aflevering verleden jaar heeft mij in de richting van Gilles geduwd: de commentator zegt "1 is de mol" en wanneer dat woord "mol" in beeld komt, hoor je iemand "holy fuck" zeggen en dat bleek Gilles te zijn. Ben ervan overtuigd dat er ook nu weer een hint in de eerste aflevering zit, maar die zien we pas duidelijker als we enkele afleveringen verder zijn. Het mag nu ook weer niet te gemakkelijk zijn, he 😎 😃
Gebruikersavatar

geertn44407 feb 2017, 20:06

 236
masterveecee schreef:Toch wel, net even bekeken: "Wanneer 'De Mol' voor de eerste keer in beeld komt, hoor je een stem." wordt er gezegd door Gilles DC en zie je dit
Ale, ok dan, sterk beeld, "de mol" samen met de ondertiteling "holy f*ck" van Gilles, inderdaad een "duidelijke" hint die beide linkt.
Spijtig genoeg is het me opgevallen dat VT4 dit jaar geen gebruik meer maakt van Youtube om de afleveringen te herbekijken...verdorie. De huidige "Bitmovin Adaptive Streaming Player" kunt ge precies niet zo gemakkelijk vertragen als youtube vroeger.....
Gebruikersavatar

rolhad07 feb 2017, 20:11

 434
geertn444 schreef: Spijtig genoeg is het me opgevallen dat VT4 dit jaar geen gebruik meer maakt van Youtube om de afleveringen te herbekijken...verdorie. De huidige "Bitmovin Adaptive Streaming Player" kunt ge precies niet zo gemakkelijk vertragen als youtube vroeger.....
idd..
Gebruikersavatar

weyns196007 feb 2017, 20:14

 426
rolhad schreef:idd..
Eigenlijk zou iedereen die het programma aandachtig volgt de identiteit van de mol moeten kunnen raden, ook zonder technische snufjes, enkel door opmerkzaam te zijn, "rare" dingen aan mekaar te knopen en buikgevoel te volgen. Dat is mijn mening, he, niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn 🙂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10