Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Jansen12 mar 2017, 12:59

 3423  Yens
aikoo.altitude schreef:Omdat Klaartje geloof ik iets had gepost over het wassen vd kleurige kledij om de kleuren te beschermen - wat 'Robijn' noemt > dus wassen met Robijn > Robin
Op gevaar af van muggenziften beschuldigd te worden maar doe het toch maar 🙂 :
Robijn bestaat inderdaad, maar heeft niets met beschermen van kleuren te maken: Robijn is een wasverzachter (die ik altijd gebruik) 😛
Gebruikersavatar

Frolva12 mar 2017, 17:24

 2204
sandra.impe schreef:https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3 ... 759653.jpg

De hint "Mijn Onvertelde Leven" zou ik op zich een hele fijne hint vinden (en ook knap gezien van wie het opmerkte).

Robin lijkt mij (puur buikgevoel) bovendien het type niet om de biografie van Grace Jones te lezen.

Maar, ik sluit ook niet uit dat er kandidaten zijn die misleidende spullen of kledij meenemen om hun mede-kandidaten te misleiden ... 😉
Gebruikersavatar

zwartemol12 mar 2017, 17:47

 121
Frolva schreef:De hint "Mijn Onvertelde Leven" zou ik op zich een hele fijne hint vinden (en ook knap gezien van wie het opmerkte).

Robin lijkt mij (puur buikgevoel) bovendien het type niet om de biografie van Grace Jones te lezen.

Maar, ik sluit ook niet uit dat er kandidaten zijn die misleidende spullen of kledij meenemen om hun mede-kandidaten te misleiden ... 😉

Toen ik de extra's bekeek, intrigeerde die shot met dat boek me al,
na beter te bekijken kwam het in 2 extra's voor :
http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... ek/2524889

op 1.21 ongeveer

en hier ook:
http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... kt/2526966

op 10 sec ongeveer

De enige reden waarom ik eventueel zou twijfelen aan een effectieve hint is dat het in de extra's getoond wordt en niet in de uitzending zelf, maar aan de andere kant denk ik dan, die zijn er toch ook niet zomaar ...

Ex Molinator haalde ook aan dat het mss een dwaalspoor kan zijn, ook omdat Bruno vorig jaar ook afkwam met dat molboekje, stond toen zelfs op z'n schouw thuis,
maar daar werd echt zowel door Bruno zelf en door de productie de nadruk op gelegd,
terwijl het hier echt wel heel subtiel is ...

Afwachten dus ... 😉 ben wel heel benieuwd :!:
Gebruikersavatar

OrthoMol12 mar 2017, 22:18

 219
eveline.vanhemel schreef:Op gevaar af van muggenziften beschuldigd te worden maar doe het toch maar 🙂 :
Robijn bestaat inderdaad, maar heeft niets met beschermen van kleuren te maken: Robijn is een wasverzachter (die ik altijd gebruik) 😛
Klinkt bbbzzz....heb het toch mr ff opgezocht dan :
"Robijn Color is speciaal ontwikkelt om alle gekleurde kleding te wassen. Robijn heeft een unieke formulering met kleurbeschermers, deze beschermt de vezels en de kleuren, zodat deze langer mooi blijven. Niet voor niets zegt Robijn wat mooi is moet mooi blijven. Ook na veelvuldig wassen!
Robijn Color: voor al je bonte en gekleurde was. Robijn Color is er in een extra geconcentreerde variant, de Klein&Krachtig, een reguliere vloeibaar variant en in poeder.
Voor een extra fris en zacht resultaat gebruik in combinatie met Robijn Wasverzachter Color."
Gebruikersavatar

ONBEKEND12 mar 2017, 22:35

 
zwartemol schreef:Toen ik de extra's bekeek, intrigeerde die shot met dat boek me al,
na beter te bekijken kwam het in 2 extra's voor :
http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... ek/2524889

op 1.21 ongeveer

en hier ook:
http://www.vier.be/demol/videos/niet-op ... kt/2526966

op 10 sec ongeveer

De enige reden waarom ik eventueel zou twijfelen aan een effectieve hint is dat het in de extra's getoond wordt en niet in de uitzending zelf, maar aan de andere kant denk ik dan, die zijn er toch ook niet zomaar ...

Ex Molinator haalde ook aan dat het mss een dwaalspoor kan zijn, ook omdat Bruno vorig jaar ook afkwam met dat molboekje, stond toen zelfs op z'n schouw thuis,
maar daar werd echt zowel door Bruno zelf en door de productie de nadruk op gelegd,
terwijl het hier echt wel heel subtiel is ...

Afwachten dus ... 😉 ben wel heel benieuwd :!:

Maar niet alle tips zijn voor de kijkers natuurlijk er zitten ook hints in voor de kandidaten zelf.
Gebruikersavatar

molzoeker12 mar 2017, 22:57

 10
aikoo.altitude schreef:Klinkt bbbzzz....heb het toch mr ff opgezocht dan :
"Robijn Color is speciaal ontwikkelt om alle gekleurde kleding te wassen. Robijn heeft een unieke formulering met kleurbeschermers, deze beschermt de vezels en de kleuren, zodat deze langer mooi blijven. Niet voor niets zegt Robijn wat mooi is moet mooi blijven. Ook na veelvuldig wassen!
Robijn Color: voor al je bonte en gekleurde was. Robijn Color is er in een extra geconcentreerde variant, de Klein&Krachtig, een reguliere vloeibaar variant en in poeder.
Voor een extra fris en zacht resultaat gebruik in combinatie met Robijn Wasverzachter Color."
Ik heb het gevoel dat reclame ook toegestaan is op dit forum
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 23:17

 8153
molzoeker schreef:Ik heb het gevoel dat reclame ook toegestaan is op dit forum

:mrgreen:
Gebruikersavatar

Mola Lisa13 mar 2017, 07:26

 328  Uma
aikoo.altitude schreef:Klinkt bbbzzz....heb het toch mr ff opgezocht dan :
"Robijn Color is speciaal ontwikkelt om alle gekleurde kleding te wassen. Robijn heeft een unieke formulering met kleurbeschermers, deze beschermt de vezels en de kleuren, zodat deze langer mooi blijven. Niet voor niets zegt Robijn wat mooi is moet mooi blijven. Ook na veelvuldig wassen!
Robijn Color: voor al je bonte en gekleurde was. Robijn Color is er in een extra geconcentreerde variant, de Klein&Krachtig, een reguliere vloeibaar variant en in poeder.
Voor een extra fris en zacht resultaat gebruik in combinatie met Robijn Wasverzachter Color."

Robijn was in België, tot de opening van Albert Heijn winkels, enkel als wasverzachter te krijgen. Nu trouwens is Robijn als wasmiddel enkel te koop bij AH.
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 07:31

 3423  Yens
aikoo.altitude schreef:Klinkt bbbzzz....heb het toch mr ff opgezocht dan :
"Robijn Color is speciaal ontwikkelt om alle gekleurde kleding te wassen. Robijn heeft een unieke formulering met kleurbeschermers, deze beschermt de vezels en de kleuren, zodat deze langer mooi blijven. Niet voor niets zegt Robijn wat mooi is moet mooi blijven. Ook na veelvuldig wassen!
Robijn Color: voor al je bonte en gekleurde was. Robijn Color is er in een extra geconcentreerde variant, de Klein&Krachtig, een reguliere vloeibaar variant en in poeder.
Voor een extra fris en zacht resultaat gebruik in combinatie met Robijn Wasverzachter Color."
Oepsie... nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien. Volgend weekend eens opletten in de supermarkt.
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 07:34

 3423  Yens
tsjoep schreef:Robijn was in België, tot de opening van Albert Heijn winkels, enkel als wasverzachter te krijgen. Nu trouwens is Robijn als wasmiddel enkel te koop bij AH.
En dan lees je dit natuurlijk 🙂.
Gebruikersavatar

OrthoMol13 mar 2017, 10:43

 219
eveline.vanhemel schreef:Oepsie... nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien. Volgend weekend eens opletten in de supermarkt.
Voor mij kom jij allesbehalve 'n muggenzifter over hoor, no worries 😉 . Het is zoals met alle productlijnen dat er evolutie id zaak komt overtijd. Trouwens haalde ik dit mr aan als vb en nt meteen als hint eigenlijk. Alleen de productnaam Robijn doet me aan Robin linken.
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:17

 157
We blijven op schema. Eline next?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10