Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 20:18

 8153
[quote="Noptje"][/quote]

Inderdaad.
SPOILER
Gebruikersavatar

ONBEKEND11 mar 2017, 20:23

 
Bwaaaa ik vind Robin ook best wel grappig, met opmerkingen zoals " een boot zinkt niet, heb jij ooit al een boot zien zinken?" enzo :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND11 mar 2017, 20:27

 
sandra.impe schreef:Bwaaaa ik vind Robin ook best wel grappig, met opmerkingen zoals " een boot zinkt niet, heb jij ooit al een boot zien zinken?" enzo :mrgreen:
SPOILER
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mar 2017, 20:27

 8153
sandra.impe schreef:Bwaaaa ik vind Robin ook best wel grappig, met opmerkingen zoals " een boot zinkt niet, heb jij ooit al een boot zien zinken?" enzo :mrgreen:
Vind ik ook grappig, maar afgeven op de anderen vind ik niet grappig. Hij doet het nu gelukkig al minder dan in het begin (tegen Bertrand bij de loopproef, tegen Davey en Hans bij de dierenproef...).
Gebruikersavatar

ONBEKEND11 mar 2017, 20:30

 
chicawah schreef:Vind ik ook grappig, maar afgeven op de anderen vind ik niet grappig. Hij doet het nu gelukkig al minder dan in het begin (tegen Bertrand bij de loopproef, tegen Davey en Hans bij de dierenproef...).

Nee, dat is waar, vind ik ook, al van bij de 1ste aflevering dacht ik, diene mens zou mij niet liggen en die gaat vlug ruzie krijgen met de groep. Maar denk dat hij gewoon beetje te gedreven is tijdens de opdrachten maar verder in het dagelijks leven best wel goed meevalt. Je ziet ook hoe goed alle kandidaten met elkaar overeen komen, anders zou dat het geval niet zijn. En ik ga er vanuit dat zij het beter zullen weten dan wij 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol11 mar 2017, 23:41

 219
garm.alleman schreef:Volgens mij kan dit correct zijn.
- We zien inderdaad in de eerste shots : Davey, Robin, Annelies met daarop gevolgd door Eline en Sam. Niet toevallig de laatste 5 die overblijven in het spel. Volgens mij wordt Davey dan effectief de winnaar van het spel en is Robin de mol. Volgens de verdenkingen kan dit ook kloppen, Davey verdacht sinds aflevering 4 Robin en Annelies sinds aflevering 5. Sam & Eline gokken momenteel meer op Annelies. Benieuw of Sam de volgende afvaller is ...

Mensen zoeken het soms zo ver, terwijl de hints er gewoon letterlijk gezegd of getoond worden.
1. GDC : " en DAT is de mol " terwijl Robin in beeld komt. en er echt nadruk gelegd wordt op "DAT"
2. Robin heeft effectief een bordje vast met 'MOL' ...
Heb ik ook allang neergepend hier, en nu ik deze comments lees moet ik ineens denken aan 'n woord wat past bij de kleurentheorie :roll:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 07:30

 8153
aikoo.altitude schreef:Heb ik ook allang neergepend hier, en nu ik deze comments lees moet ik ineens denken aan 'n woord wat past bij de kleurentheorie :roll:
Je maakt mij heeeeeeel nieuwsgierig!
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo12 mar 2017, 12:08

 129
Effe iets anders, iemand spraak over het boek " Mijn Ongeleefde Leven" dat bij Robin op het nachtkastje lag.
Mijn goede vriend goggle vind niets over zo een boek. Special gecoverd voor de mol dan?
Want dan is het overoverduidelijk.
(Ben een beetje aan het balen sedert gisteren) :cry:
Gebruikersavatar

ONBEKEND12 mar 2017, 12:10

 
itchy.tzekrallo schreef:Effe iets anders, iemand spraak over het boek " Mijn Ongeleefde Leven" dat bij Robin op het nachtkastje lag.
Mijn goede vriend goggle vind niets over zo een boek. Special gecoverd voor de mol dan?
Want dan is het overoverduidelijk.
(Ben een beetje aan het balen sedert gisteren) :cry:
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3 ... 759653.jpg
Gebruikersavatar

sherlock12 mar 2017, 12:11

 216
itchy.tzekrallo schreef:Effe iets anders, iemand spraak over het boek " Mijn Ongeleefde Leven" dat bij Robin op het nachtkastje lag.
Mijn goede vriend goggle vind niets over zo een boek. Special gecoverd voor de mol dan?
Want dan is het overoverduidelijk.
(Ben een beetje aan het balen sedert gisteren) :cry:
Nee hoor, het boek bestaat. Het is: Mijn ONVERTELDE LEVEN: https://www.bol.com/nl/f/mijn-onverteld ... 051759652/
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo12 mar 2017, 12:35

 129
Merci, dat was dan mijn fout. Dat is hoe dan ook geen toeval, ligt er te dik op en met alle hints die door jullie intussen verzameld zijn kom je maar bij een conclusie uit. En wat veel van ons stoorde aan zijn manier van doen was dan waarschijnlijk om zijn " mollen" wat de verdoezelen. Ga morgen met andere ogen naar hem kijken.
Gebruikersavatar

OrthoMol12 mar 2017, 12:54

 219
chicawah schreef:Je maakt mij heeeeeeel nieuwsgierig!
Toen ik in het topic over de Afrikaanse woorden proef las van de kleurentheorie, kwam ik plots op een benaming van een wasmiddel - omdat Klaartje geloof ik iets had gepost over het wassen vd kleurige kledij om de kleuren te beschermen - wat 'Robijn' noemt > dus wassen met Robijn > Robin
en verder over het schilderij met de kleuren in verticale strepen en het woord 'verkleurmannetje' > Robin die kleur moet bekennen ( id volgende afl.? )
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10