Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:32

 3547  Sven
weyns1960 schreef:Eigenlijk zou iedereen die het programma aandachtig volgt de identiteit van de mol moeten kunnen raden, ook zonder technische snufjes, enkel door opmerkzaam te zijn, "rare" dingen aan mekaar te knopen en buikgevoel te volgen. Dat is mijn mening, he, niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn 🙂
klopt! of zonder andere informatiebronnen, zoals de app of de kick-off aflevering.
old-school, zoals bij de 1e 3 reeksen 😛
Gebruikersavatar

lander.rits11 feb 2017, 00:06

 8
Dit jaar denk ik was de hint de nummerplaat in het eerste shot: 1-ZZA-431. 431->3.14 is dus pi. Pi+zza=pizza en boubas fvoriete gerecht is pizza volgens de profielen.... er is hier ook al een post over gewwest btw
Gebruikersavatar

ex-molinator11 feb 2017, 10:33

 3483  Uma
lander.rits schreef:Dit jaar denk ik was de hint de nummerplaat in het eerste shot: 1-ZZA-431. 431->3.14 is dus pi. Pi+zza=pizza en boubas fvoriete gerecht is pizza volgens de profielen.... er is hier ook al een post over gewwest btw
Ja, maar de berichtgeving is gestart met een (verkeerd genoteerde) nummerplaat 413 (en niet 431).
Van een 413 geraak je makkelijk aan Pi (gewoon omdraaien), maar met 431 moet je echt omwisselen en dat maakt deze piste een stuk onwaarschijnlijker (voor mij toch).
Gebruikersavatar

rolhad11 feb 2017, 10:53

 434
ex-molinator schreef:Ja, maar de berichtgeving is gestart met een (verkeerd genoteerde) nummerplaat 413 (en niet 431).
Van een 413 geraak je makkelijk aan Pi (gewoon omdraaien), maar met 431 moet je echt omwisselen en dat maakt deze piste een stuk onwaarschijnlijker (voor mij toch).
Idd. Plus zit ge nog met die 1 in begin van de nummerplaar die nooit gebruikt wordt in deze theorie. (1 kan "een" worden, maar toch..)

Is imo ook eerder onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar

lander.rits16 feb 2017, 17:01

 8
bleek dus ook te zijn nu bouba eruot ligt. ik kon maar proberen he 😉 :oops: 😃
Gebruikersavatar

billie.holiday16 feb 2017, 17:44

 462  Bert
Op zich vind ik het uiteindelijk niet slecht gevonden die pizza. Pi heeft oneindig veel cijfers na de komma. Pi = 3,141........
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2017, 17:54

 3423  Yens
Zie topic: http://forum.wieisdemol.be/viewforum.php?f=42
De nummerplaat 1-ZZA-431 is zeker een raadsel. Waarom? Omdat het een illegale nummerplaat is. Alle nummerplaten die met ZZ beginnen zijn testritplaten en zijn per definitie met groene letters. In het topic hierboven kan je een foto van de auto met plaat zien en de nummerplaat is duidelijk rood. Onmogelijk dus dat deze plaat gebruikt is om een van de kandidaten naar Deurne te brengen. De organisatie van een programma van dit kaliber zou dit nooit doen. Blijft dus: waarom werd deze nummerplaat in beeld gebracht? Er moet een reden zijn maar welke?
Gebruikersavatar

Labelmaster05 mar 2017, 11:18

 4
In aflevering 1 zegt Gilles letterlijk wie de mol is!

"En DAT is de mol"
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mar 2017, 11:32

 767  Yens
Labelmaster schreef:In aflevering 1 zegt Gilles letterlijk wie de mol is!

"En DAT is de mol"
En wie is DAT dan wel? Ik denk eerder dat de beelden van Davey, Robin en Annelies die thuis vertrekken de tip is die verraadt dat dat de 3 finalekandidaten zijn.
Gebruikersavatar

OrthoMol05 mar 2017, 22:26

 219
geertn444 schreef:mwa...verleden jaar was er ook die flash van Cathy en dat was de mol ook niet. Misschien is er wel een hint, maar hoogstens verwijst hij naar de 3 finalekandidaten. Duidelijke hints voor de mol worden niet gegeven in de eerste aflevering...
één vd tips van GDC ; wees nooit te zeker van je stuk 😉
Ik meen toch wel enkele hints te hebben opgevangen, die ik nu aan het samenbrengen ben om mn puzzel ineen te schuiven .
Gebruikersavatar

OrthoMol05 mar 2017, 22:28

 219
Mollenjager-DT schreef:En wie is DAT dan wel? Ik denk eerder dat de beelden van Davey, Robin en Annelies die thuis vertrekken de tip is die verraadt dat dat de 3 finalekandidaten zijn.
Ha, ik ben nt de enige die die bepaalde beelden op mn lijst genoteerd heb 🙂 Zijn stukken van onze puzzel 😉
Gebruikersavatar

OrthoMol05 mar 2017, 22:30

 219
eveline.vanhemel schreef:Zie topic: http://forum.wieisdemol.be/viewforum.php?f=42
De nummerplaat 1-ZZA-431 is zeker een raadsel. Waarom? Omdat het een illegale nummerplaat is. Alle nummerplaten die met ZZ beginnen zijn testritplaten en zijn per definitie met groene letters. In het topic hierboven kan je een foto van de auto met plaat zien en de nummerplaat is duidelijk rood. Onmogelijk dus dat deze plaat gebruikt is om een van de kandidaten naar Deurne te brengen. De organisatie van een programma van dit kaliber zou dit nooit doen. Blijft dus: waarom werd deze nummerplaat in beeld gebracht? Er moet een reden zijn maar welke?
Ben ik ook nog mee aan't puzzelen 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10