Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

toon.casteele07 feb 2017, 08:29

 2
Op het einde van het kick-off filmpje onplofte een verfbom, een duidelijke verwijzing naar Ruth van vorig jaar, maar ik vond het toch ietwat onnodig. Vooral het shot erna waarbij ze uitzoomen naar buiten deed me nadenken. Staat er iets op dat raam?

Ik heb geen digitale tv en vindt nergens het kickoff filmpje. Kunnen jullie me helpen?

Verder ook duidelijk de letter "K" gezien voor ze de hangar binnen reden op het vliegveld, was waarschijnlijk de letter van de hangar zelf en zit nergens in een naam van een van de kandidaten. Zal wel niks zijn....
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 09:30

 3483  Uma
De K van Kickoff? :mrgreen:
Gebruikersavatar

geertn44407 feb 2017, 10:36

 236
Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar met die verfscene is gefoefeld geweest (logisch eigenlijk). Gilles zit eerst in de montagekamer, daar gaan ze echt geen verfbom laten ontploffen. Het laatste shot in de montagekamer is dat waar Gilles klaar zit om op het toetsenbord te tikken, daarna zien we een shot van Gilles zelf, maar dit is in een andere kamer, zie maar naar de achtergrond. Dan ontploft de bom in zijn gezicht (maar dit is niet in de montagekamer). Dan zien we een shot van de montagekamer zelf vanuit het VT4 gebouw, maar kijk hier maar eens aandachtig: er is gewoon wat rode verf op het glazen raam gesmeerd (afwasbaar) maar voor de rest is de kamer "clean", ook van een smerige Gilles is geen sprake meer (niet te zien, alleen te horen). Een beetje amateuristisch gedaan eigenlijk...