Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 07:40

 8153
Jay-Lo schreef:En ik denk dat Robin op een gegeven moment Annelies raar vindt doen en wil nagaan of ze de mol is. Daardoor mee in die scrabbleproef is verzeild, en haar gewoon heeft laten doen. Zo kon hij inschatten of hij juist dacht, ook al moest hij de proef daardoor laten mislukken.
OK, het was Annelies die meteen aangaf te wilen scrabbelen en Robin die zich daar bij aansloot, het was Annelies die de letters trok. Maar vanaf dan nam Robin resoluut de leiding: Annelies wilde "wever" leggen, Robin bedacht "verwen". Wie van de 2 het woord op de slechtst mogelijke plaats legde (toch cruciaal) hebben de makers ons niet getoond. Annelies is er nog nauwelijks aan te pas gekomen. Het was Robin die het spel (heel opvallend zelfs) volledig in de war stuurde door Annelies te laten aanmodderen, de anderen te belemmeren (zagen om zijn J, maar hen toch verhinderen ernaar te zoeken doordat hij hen verbood de "verkeerde" eieren kapot te gooien) en uiteindelijk over de tijd te gaan. Toch wat verregaand om alleen maar te checken of zijn vermoedens juist waren.
Gebruikersavatar

marc.denys20 mar 2017, 08:30

 43
OMG...wat wordt dit spannend vanavond... :? 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 mar 2017, 16:02

 1690  Sven
chicawah schreef:OK, het was Annelies die meteen aangaf te wilen scrabbelen en Robin die zich daar bij aansloot, het was Annelies die de letters trok. Maar vanaf dan nam Robin resoluut de leiding: Annelies wilde "wever" leggen, Robin bedacht "verwen". Wie van de 2 het woord op de slechtst mogelijke plaats legde (toch cruciaal) hebben de makers ons niet getoond. Annelies is er nog nauwelijks aan te pas gekomen. Het was Robin die het spel (heel opvallend zelfs) volledig in de war stuurde door Annelies te laten aanmodderen, de anderen te belemmeren (zagen om zijn J, maar hen toch verhinderen ernaar te zoeken doordat hij hen verbood de "verkeerde" eieren kapot te gooien) en uiteindelijk over de tijd te gaan. Toch wat verregaand om alleen maar te checken of zijn vermoedens juist waren.
Is maar een denkpiste, hoor. Voor 't zelfde geld is Robin toch de mol en zit ik er helemaal naast.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 16:05

 8153
Jay-Lo schreef:Is maar een denkpiste, hoor. Voor 't zelfde geld is Robin toch de mol en zit ik er helemaal naast.
Ook mogelijk dat Robin 2 vliegen wilde vangen in 1 klap: Annelies in het oog houden én zichzelf verdacht maken bij de anderen.
Gebruikersavatar

glenn.deblock21 mar 2017, 00:32

 2
Begrijp de Robin-verdenkers niet.
Robin verdiende enorm veel geld voor de groepspot. Meeste van iedereen. Waar zou de logica liggen in hem als mol te verdenken?
Gebruikersavatar

yevo21 mar 2017, 14:16

 281  Uma
Weet er iemand hoeveel geld er al verloren is in totaal?
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 18:21

 3483  Uma
glenn.deblock schreef:Begrijp de Robin-verdenkers niet.
Robin verdiende enorm veel geld voor de groepspot. Meeste van iedereen. Waar zou de logica liggen in hem als mol te verdenken?
Omdat een mol de anderen de fouten kan laten maken en zo onverdacht blijft. Achteraf blijkt dat Robin toch niet de mol is dus lijkt het een "dommiteit" van de Robinfans.
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 18:54

 153  Sven
chicawah schreef:Ook mogelijk dat Robin 2 vliegen wilde vangen in 1 klap
Of zoals het nieuwe spreekwoord zegt: 2 vliegen met 1 pannenkoek...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 18:56

 8153
johan.maes schreef:Of zoals het nieuwe spreekwoord zegt: 2 vliegen met 1 pannenkoek...
😂 😂 😂
Gebruikersavatar

frank.troch21 mar 2017, 21:18

 253  Yens
Laatste update alweer voor dit seizoen. Volgende week weten we of de geldtheorie een goede piste is, of dat het ons enkel in een tunnel van mist en bedrog heeft gebracht 😲

Rest er mij nu alleen nog maar te zeggen: bedankt, u was een fijn publiek en tot volgend jaar ! 😎

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Gebruikersavatar

sherlock21 mar 2017, 21:21

 216
frank.troch schreef:Laatste update alweer voor dit seizoen. Volgende week weten we of de geldtheorie een goede piste is, of dat het ons enkel in een tunnel van mist en bedrog heeft gebracht 😲

Rest er mij nu alleen nog maar te zeggen: bedankt, u was een fijn publiek en tot volgend jaar ! 😎

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Schitterend werk, Frank. Bedankt om dit elke keer op te lijsten!

Had ik als Robin-tunnel-bewoner maar meer in de cijfers geloofd 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 21:24

 3483  Uma
frank.troch schreef:...
Rest er mij nu alleen nog maar te zeggen: bedankt, u was een fijn publiek en tot volgend jaar ! 😎
Dan maar de laatste like voor dit jaar geven.
Ik heb de "Follow the Money" telkens met interesse bekeken. Een welgemeende dank voor het werk dat je erin gestoken hebt en de duidelijk voorstelling.
En je zegt : tot volgend jaar?? Weet jij al iets dat wij niet weten misschien? 😃
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 21 mar 2017, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12