Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

frank.troch21 mar 2017, 21:28

 253  Yens
ex-molinator schreef:Dan maar de laatste like voor dit jaar geven.
Ik heb de "Follow the Money" telkens met interesse bekeken. Een welgemeende denk voor het werk dat je erin gestoken hebt en de duidelijk voorstelling
En je zegt : tot volgend jaar?? Weet jij al iets dat wij niet weten misschien? 😃
Haha nee hoor, maar als er geen vlaamse versie meer van WIDM komt, dan kom ik velen van jullie hoogstwaarschijnlijk wel terug tegen voor de Nederlandse editie 😉

En stiekem hoop ik toch dat er nog een zesde ("derde") seizoen komt 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 21:29

 8153
Hartelijk dank voor de mooie overzichten Frank!
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 21:37

 3483  Uma
frank.troch schreef:vlaamse versie van WIDM komt
?? Ik dacht dat WIDM de Nederlandse versie van (enige echte) De Mol was? 😛
Mij kom je niet tegen op het forum van WIDM (niet dat ik iets tegen dat forum of NL heb, maar ik kan het me niet permitteren om telkens zo veel tijd aan het uitmollen te besteden.
frank.troch schreef:En stiekem hoop ik toch dat er nog een zesde ("derde") seizoen komt 🙂
Ik hoop het zeker, het was moeilijk om 2016 op te volgen, maar het is wel goed gelukt vind ik. En als de inspiratie niet op is, why not!
Gebruikersavatar

Klaartje27 mar 2017, 22:48

 2245  Uma
Schitterend toch dat deze theorie weer heeft geleid tot de juiste conclusie.

Dit is binnenkort geen theorie meer, maar een Mollenwet! De Wet van Troch, klinkt dat niet geweldig in de oren, Frank?

Proficiat!
Gebruikersavatar

sherlock27 mar 2017, 22:55

 216
Schitterend dat de wiskunde en de logica ons alweer bij het juiste antwoord bracht!
Gebruikersavatar

frank.troch27 mar 2017, 23:43

 253  Yens
Klaartje schreef:Schitterend toch dat deze theorie weer heeft geleid tot de juiste conclusie.

Dit is binnenkort geen theorie meer, maar een Mollenwet! De Wet van Troch, klinkt dat niet geweldig in de oren, Frank?

Proficiat!
Hahaha zalig, de wet van Troch klinkt wel flaterend, maar is teveel eer 😉 Ik ben vooral blij dat het ons in de juiste richting heeft gebracht en dat ik dit jaar mn eigen theorie gevolgd heb en in de juiste zaal zat! 😃 Leve de follow the money theorie 😉 Bedankt aan alle lezers elke week !
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 dec 2017, 12:42

 2354  Uma
frank.troch schreef:Hahaha zalig, de wet van Troch klinkt wel flaterend, maar is teveel eer 😉 Ik ben vooral blij dat het ons in de juiste richting heeft gebracht en dat ik dit jaar mn eigen theorie gevolgd heb en in de juiste zaal zat! 😃 Leve de follow the money theorie 😉 Bedankt aan alle lezers elke week !
Kunnen we binnenkort weer een mooi schema verwachten?
Ik vind het heel knap hoe je dat doet!
Gebruikersavatar

ex-molinator24 jan 2018, 18:06

 3483  Uma
robbe.vermesen schreef:Kunnen we binnenkort weer een mooi schema verwachten?
Ik vind het heel knap hoe je dat doet!
hahaha, op 14 december vraag je of we binnenkort weer dergelijk schema kunnen verwachten??

Ik heb zo de indruk dat er eentje zeer ongeduldig was/is. 😎
Gebruikersavatar

frank.troch22 mar 2018, 11:31

 253  Yens
Hahaha 🙂

Sorry voor het late antwoord. Maar ik zal ook dit jaar weer schematjes maken hoor 😉

Ik kijk er al naar uit !
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12