Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren

Gillesisdemol07 feb 2017, 22:38

373
Ex-kandidaten op het forum! 😃

Allebei nog geen haar veranderd...
Issa (advocate) geeft allerlei argumenten om haar antwoord te staven.
Thibaud (bedrijfsleider) zegt "Zo is het. Bam. Discussie gesloten."

Beroepsvorming of beroepsvorming? 😎

masterveecee07 feb 2017, 22:42

3547  Sven
De max!!! Bedankt voor jullie input

Davy07 feb 2017, 22:48

Site Admin  1167  Uma
Super 😃 zag er een gezellige reünie uit

kim.baudart07 feb 2017, 22:49

138
No offence, maar aan de mening van Cathy of Hanne zou ik meer waarde hechten, hahaha!

Nee, serieus nu, 'k vind het super dat je hier bent Thibaud! En heel benieuwd welke inzichten je hier kan (en mag) verschaffen 😃

masterveecee07 feb 2017, 22:54

3547  Sven
kim.baudart schreef:No offence, maar aan de mening van Cathy of Hanne zou ik meer waarde hechten, hahaha!

Nee, serieus nu, 'k vind het super dat je hier bent Thibaud! En heel benieuwd welke inzichten je hier kan (en mag) verschaffen 😃
stiekem heb ik dit ook gedacht, al was gewoon het gedacht eraan grappig. hihi ^^

ex-molinator07 feb 2017, 23:50

3483  Uma
masterveecee schreef:
stiekem heb ik dit ook gedacht, al was gewoon het gedacht eraan grappig. hihi ^^
Euh, de mening van Cathy, ja, maar de mening van Hanne??? In de finale dacht ze nog steeds dat Cathy de mol was hé 😲
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 07 feb 2017, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.

maaike.vancraen07 feb 2017, 23:51

17
Nee hoor... ze had Gilles al vrij snel door. Dacht ik toch 🙂

Rik08 feb 2017, 00:00

122  Uma
ex-molinator schreef:Euh, de mening van Cathy, ja, maar de mening van Hanne??? In de finale dacht ze nog steeds dat Cathy de mol was hé 😲

In de finale hadden Cathy en Hanne eenzelfde score op de test. Daarna is de test opnieuw gedaan op papier met een tijdsnotering. Dus Hanne wist wel degelijk dat Gilles de mol was!

ex-molinator08 feb 2017, 00:02

3483  Uma
maaike.vancraen schreef:Nee hoor... ze had Gilles al vrij snel door. Dacht ik toch 🙂
Ow, ja, klopt .... pfff het wordt laat :oops:

edit: Ik heb nog geprobeerd mijn vorig bericht te wijzigen met een melding dat ik fout was : helaas waren de 15 minuten al voorbij.
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 08 feb 2017, 00:10, 2 keer totaal gewijzigd.

frank.troch08 feb 2017, 00:05

253  Yens
ex-molinator schreef:Euh, de mening van Cathy, ja, maar de mening van Hanne??? In de finale dacht ze nog steeds dat Cathy de mol was hé 😲
Zowel Hanne als Cathy verdachten al geruime tijd Gilles, in de finale was het zo spanend dat een eerste ronde gelijkstand was (beide alle vragen correct en op exact dezelfde tijd), waardoor een tweede ronde gespeeld moest worden op papier. Deze was eveneens voor beide dames volledig correct, maar Cathy was iets sneller dan Hanne. (of zo iets in die aard toch , want echt heel duidelijk zijn ze daar nooit over geweest :?)

Persephone13 feb 2017, 20:21

42
Het was in inderdaad Cathy die sneller klaar was dan Hanne, dat hebben ze dacht ik wel duidelijk gezegd