Berichten over De Mol die niet bij 1 deelnemer thuishoren
Gebruikersavatar

Taupie0210 feb 2017, 17:04

 53
Persoonlijk vind ik dat dit oog het rechteroog van Marzena lijkt te zijn. Bij de voorstelling van de kandidaten komt haar foto heel snel in beeld, maar ik meen toch een gelijkenis ivm de fameuze "knip" te hebben gezien. Wat denken jullie ?
Gebruikersavatar

billie.holiday10 feb 2017, 19:01

 462  Bert
Waarom moet dat oog een vrouwenoog zijn , je ziet niet eens een wenkbrauw. Je ziet gewoon een oog met een half ooglid, dus je kunt echt niet weten of dat oog van een vrouw is. Mijn zoon heeft best ook heel lange wimpers.
Gebruikersavatar

frank.troch27 mar 2017, 23:55

 253  Yens
Zou dit ook een hint geweest zijn? 🙂
Gebruikersavatar

Klaartje28 mar 2017, 10:13

 2245  Uma
frank.troch schreef:Zou dit ook een hint geweest zijn? 🙂
Ik denk het wel. Het allereerste wat me te binnen schoot toen ik die trailer (de eerste beelden van De Mol) zag, was: ze gaan dit jaar een vrouw als mol nemen en ze hebben een eerste hint in de trailer gestoken, namelijk dat rechteroog. Ik was de eerste aflevering dan ook speciaal naar de ogen van de vrouwen aan het kijken om te zien van wie dat oog zou zijn. Heb dikwijls de close-ups van Marzena, Jolien, Jessica en Eline zitten bestuderen. Het was voor mij Elines rechteroog, maar ik was niet honderd procent zeker. Moet ik nu spijt hebben dat ik er verder niks mee gedaan heb, met deze mogelijke hint? 🙂

Waarom ik denk dat het een hint was? Omdat dat oog eigenlijk het enige beeld is waarop iemand van de deelnemers herkenbaar in beeld kwam (vóór de eerste aflevering), ik bedoel daarmee: ze tonen de ogen van iemand, terwijl ze de overige kandidaten niet herkenbaar in beeld hebben gebracht. Ofwel werden ze weggeblurred, ofwel zag je alleen de rug of hoorde je alleen een stem. Heel vreemd als je er rekening mee houdt dat bijvoorbeeld op foto's (in de media) van mensen die niet mogen herkend worden, meestal de ogen onzichtbaar gemaakt worden (door middel van een balkje of een gescrambled beeld).

Maar het kan ook weerom allemaal toeval zijn en helemaal niet bedoeld zijn als hint. Eén ding staat vast: het was het oog van Eline.